המסך המפוצל

איך פגשתי את אמא, עונה 4, פרק 23

הפרק \"As Fast As She Can\", שודר ביום שני, 11/5/09. ספוילרים לפרק.

מאת: איימס

פורסם: 13-05-2009
10 תגובות

הנה מה שאנחנו יודעים: הסדרה תסתיים בחתונה, ובמשפט \"וכך, ילדים, פגשתי את אמא שלכם\". חוץ מזה יהיה משהו עם מטרייה צהובה. אחרי הפרק הקודם חשבנו שאנחנו מאוד קרובים לנקודה הזו, אבל, כרגיל, טעינו. אנחנו רק באמצע הדרך, אז כדאי שנתרווח בכורסא.


הפרק השבועי של איך פגשתי החזיר אותנו לקו העניינים הרגיל של הסדרה, והחזיר את סטלה להופעה נוספת (ואחרונה?). הטוויסט הגדול מבחינתי, ומשהו שכלל לא חשבתי עליו עד עכשיו, הוא שלא סטלה בילתה איתו את הפרק וניסתה לכפר על מעשיה, אלא טוני. ומי יודע, אולי טוני הוא מי שטד היה צריך לפגוש כדי לפגוש את האמא.


קו העלילה עם טוני שמנסה לסדר לטד את החיים היה מוצלח, אבל קצת מפוספס, בעיני. הוא לקח לטד את האישה, למה הוא מנסה לכפר על כך בכסף? היה דווקא מתאים יותר אם הוא היה מנסה לשדך לו כל מיני נשים מוזרות.
במקום, הוא הציע לו עבודה חלומית (שתפורה על טד היומרני באופן מושלם),  ועבודה קצת פחות חלומית (חדר הרצח, שאגב הניב תגובות גאוניות של רובין ומרשל). אך טד מסביר לטוני שהוא לא צריך להחזיר לו כלום וכאן טמונה החשיבות של הפרק הזה לסיפור של טד, כי רק כעת, אחרי שבעה חודשים, הוא הצליח באמת להתגבר על סטלה. רק עכשיו הוא מוכן לעבור הלאה, לבחורה הבאה, למערכת היחסים הבאה, בחזרה לסיפור שלו, שהיה בהשהייה לאורך כל העונה (באופן אמין ומסיבה מוצדקת, לטעמי).


החלק שפחות אהבתי  הוא הפרידה של טוני מסטלה, בעקבות מה שטד אמר. יש להם סיפור אהבה של עשור, וככה טוני מוותר עליה? לא מתאים.


במקביל לסיפור של טד היו נסיונותיו של ברני להתחמק באמצעות דיבורים מדוח מהירות. ברני, שכרגיל מתמסר יותר מדי לכל דבר שהוא עושה, משיג חמש עשרה עבירות תנועה ביומיים, ונשלח לכלא. זה כמובן נחוץ בכדי שסטלה וטד יבלו זמן יחד, יגיעו לסולחה, וטד ימצא מחדש את הרומנטיקן שבו, שמת כשסטלה שיקרה לו ועזבה אותו לפני החתונה. וטד חייב לחזור להיות הרומנטיקן שהיה, כדי להיות מוכן לאחת שבדרך, הכי מהר שאפשר.
אגב, כשסטלה השתמשה בסיפור \"התחמקתי מדוח מהירות\" כדי לספר לו שהאחת מגיעה הכי מהר שאפשר, זה היה קיטשי להפליא, אבל לחלוטין במקום.


וכרגיל, הדברים הקטנים בפרק הם שהפכו אותו לנהדר: הרינגטון של טד (\"Let\'s go to the mall\"), לילי שחוזרת בסוף הפרק ומודה שהבדיחה די מצחיקה (למרות שהיא לא). \"Wedding Bride\", הסרט של טוני, שעוד נשמע עליו לפני מאי 2010, אפשר להיות בטוחים. והתגובה המצוינת של רובין לעובדה שטד הפריד בין טוני לסטלה.


ציון: 9.