המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - עוד אודישנים

ארבע תוכניות אודישנים כבר מאחורינו. מה יקרה בשבוע הבא?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 02-06-2009
29 תגובות

ארבע תוכניות אודישנים של \"כוכב נולד 7\" כבר מאחורינו ותחרות \"מלך הכוכב 7: לאן נעלם מלך הכוכב 6?\" צמודה מאי פעם. כך נראית טבלת המשחק לאחר שני הטפסים הראשונים.


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


שתי התוכניות הבאות של \"כוכב נולד 7\" תשודרנה בימים ראשון ושני, 7/6/09 ו-8/6/09. יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 3


1. כמה נבחנים יוצגו במהלך שתי תוכניות האודישנים הבאות גם יחד? (לשם השוואה: בשתי תוכניות האודישנים האחרונות ראינו 49 נבחנים. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-10, הבא אחריו ב-9 וכן הלאה).
מספר הנבחנים החדשים שיוצגו:

2. כמה פעמים נראה את החותמת \"עבר\" וכמה פעמים את החותמת \"לא עבר\" במהלך שתי התוכניות יחד? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו יזכה ב-7 וכן הלאה)
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"עבר\":
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"לא עבר\":

3. כמה מהמתמודדים בשתי התוכניות יחד ישירו שיר בשפה שאינה עברית? (המשתתף שידייק יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר המתמודדים שישירו בשפה שאינה עברית:

4. עבור כמה מהמתמודדים יגיב צביקה פיק בביקורת ארוכה משתי מילים בשתי התוכניות גם יחד? (המשתתף שידייק יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר המתמודדים שעבורם יגיב צביקה פיק בביקורת ארוכה:

שאלות הבונוס
5. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים השלישית, מי יגיע הכי רחוק? לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע\"פ המפתח הבא: ניקוד ששמתם ליד המשתתף שהגיע אל נבחרת העונה, אך יודח בשבוע ההדחות הראשון, יזכה אתכם ב-100% מהנקודות. אם הוא יודח בשבוע ההדחות השני, תזכו ב-110%. כל שבוע נוסף יעלה את הניקוד ב-10% נוספים. הגעה לחצי הגמר תזכה ב-200% מהנקודות. המקום השלישי יזכה ב-220%, המקום השני יזכה ב-250% והכוכב הנולד ב-300% (כלומר פי 3 מהנקודות ששמתם עבורו)

דניאל תבורי: הבן של שימי תבורי. שר שיר באנגלית ושיר משותף עם אחיו:
ליאור בלאוס: שרה: \"ושוב לבד\", הגרסה של תיקי דיין ל\"Alone Again, Naturally\":
מיי פיינגולד: שרה שיר מקורי עם פלייבק:
לידור לוי: שר: \"את לי לילה\":

6. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים הרביעית, מי יגיע הכי רחוק? לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע\"פ המפתח שבשאלה הקודמת.

מור גדסי: הבת של אבנר גדסי. שרה: \"עד הקצה\" - דנה ברגר:
לירן דנינו: שר: \"Creep\" - רדיו הד, \"היא לא דומה\" - ארקדי דוכין:
עידן קוטאי: בן 16.5, מופיע בצוותי בידור. שר: \"נשבע\" - חיים משה:
עדי כהן: שרה את שיר האודישנים במשאית בשדה:
ראם כהן: שר: \"עד סוף העולם\" - יואב יצחק. תימני שעובד כמוכר פלאפל. נבחן מול קהל במשאית:
אושרי אלמוריש: שר שיר מקורי. היה חבר בלהקת הבנים \"גיים בויז\":


כינוי 
אימייל