המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - יש לנו נבחרת

הטבלה מרתקת יותר מאי-פעם, בדיוק בזמן כשהנבחרת התגבשה לה סוף סוף. מה יקרה בהמשך?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 23-06-2009
9 תגובות

טבלת \"מלך הכוכב 7\" ממשיכה לנפק לנו מהפכים, כששני המשתתפים שהובילו את הטבלה בשבוע שעבר, באה מהשתיקה ו-Shlamko JR לוקחים את אותו מספר נקודות מהטופס החמישי - 30 - מה שהוריד אותם בצוותא למקום השביעי.


את המקום הראשון שהתפנה תפסה איימס באמצעות 40 נק\' והיא מובילה עם 182 נק\' בסך הכל. הסימפסון השישי שלקח מהטופס הנוכחי לא פחות מ-56 נק\' קפץ מהמקום ה-21 היישר אל המקום השני והוא מרוחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה הגאה. רעות זינקה מהמקום ה-14 אל המקום השלישי, והיא נמצאת שם יחד עם nuritwe שקיפצה לשם מהמקום ה-17. לשתיהן יש 179 נק\'. נקודה בלבד אחר כך נמצאת מירב שיורדת למקום החמישי מהמקום השלישי, ובאמצע נשארה goomy במקום השישי.


שני המובילים של השבוע שעבר הם לא היחידים שנמצאים במקום השביעי. עוד משתתף שחולק איתם את המקום הזה הוא אביב, שעולה לשם שלב אחד מהמקום השמיני. שימו לב שהפער מהמקום הראשון למקום העשירי עומד על שמונה נקודות בלבד(!) והעסק לא פחות צמוד גם בהמשך, כשהפער מהמקום ה-12 למקום ה-20 עומד על תשע נקודות בלבד (וזו רק דוגמא).


בקיצור, הכל עוד פתוח לחלוטין במלך הכוכב, והקרב השנה צמוד מאי-פעם. כך נראית הטבלה, נכון לעכשיו.


התשובות של הטופס הקודם: בשתי תוכניות האודישנים האחרונות שמענו בסך הכל 21 שירים שונים שהם לא שירים שכבר שמענו בעבר או שיר האודישנים. הוצגו לנו רק שישה מתמודדים שלא עברו אל הנבחרת. מתוך נבחרת של 13 בנים ו-9 בנות הוצגו לנו בתוכנית של שני 7 בנים ו-4 בנות. חזינו פעמיים במאבקים של ראש בראש על הכניסה לנבחרת. המילה \"אני\" הופיעה בלא פחות מ-13 מהשירים(!), אבל לעומת זאת אף אחד מהשירים שבחרו המתמודדים לא היו שירים של להקות מפורסמות (אם לא מחשיבים את \"כל החתיכים אצלי\" כ\"להקה מפורסמת\". אולי בעתיד, איה זהבי פייגלין. מערכת \"מלך הכוכב\" מחזיקה לך אצבעות). השאלה המטורפת ביותר של הטופס - זו עם הממוצע - קיבלה את התשובה המשעממת ביותר הפעם, כשממוצע כל המספרים שהופיעו בשירים עמד על אחד. רק ארבע פעמים שמענו מספר כלשהו באחד האודישנים, ותמיד המספר הזה היה אחד. מכיוון שהתשובה הפעם היתה משעממת, הוכנסה השאלה הזאת גם לטופס הנוכחי. נקווה שהפעם התשובה תהיה מעניינת קצת יותר.


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


שתי התוכניות הבאות של \"כוכב נולד 7\" הן שתי תוכניות האולפן הראשונות לעונה. התוכניות תשודרנה בימים ראשון ושני, 28/6/09 ו-29/6/09. יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.



אור קולנברג, לירן דנינו ואמור עמוסי
דניאל תבורי, אלחי רפואה ועומר אדם



רוני דלומי, מזל פיקדו וחובי סטאר
פאולה ולשטיין, מורן מזוז וראם כהן



מיי פיינגולד, שגיא אוסי ואיה זהבי פייגלין
אושרי אלמוריש, עדי כהן ודניאל ברזילי



ולדי בלייברג ותומר ישעיהו
ירדן ועידו ג\'רפי


מלך הכוכב 7 - שתי תוכניות האולפן הראשונות - טופס מספר 6


 


1. הנה אנחנו מתחילים: מי יעוף בשבוע הראשון?
לרשותכם 80 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 80 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל:
א. אין לתת יותר מ-20 נקודות לאף מתמודד
ב. מתמודד שיעוף בתוכנית של יום ראשון יעניק לכם 150% מהנקודות שתתנו לו
ג. מתמודד שיעוף בתוכנית של יום שני יעניק לכם את הנקודות שתתנו לו
הערה: על פי הידוע למערכת \"מלך הכוכב\", מספר המועמדים להדחה בתוכניות הללו עומד על ארבעה - שניים ביום ראשון ושניים ביום שני, כך שמספר הנקודות המקסימלי לשאלה זו עומד על 100 נק\'.

אור קולנברג: לירן דנינו: אמור עמוסי:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: מזל פיקדו: חובי סטאר:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:
מיי פיינגולד: שגיא אוסי: איה זהבי פייגלין:
אושרי אלמוריש: עדי כהן: דניאל ברזילי:
ולדי בלייברג: תומר ישעיהו:
ירדן ג\'רפי: עידו ג\'רפי:

2. מי יהיה המועמד המועדף על השופטים בכל אחת מהתוכניות?
כרגע, עדיין לא ידוע למערכת \"מלך הכוכב\" חלקם של השופטים בשלבים הנוכחיים של התוכנית. בשנה שעברה קראו לזה \"הביצוע המצטיין\", בחלק מהתוכניות דובר על מתן חסינות. לעיתים נתנו לכל שופט לבחור מועמד שעדיף עליו, בפעמים אחרות ביקשו מהם לדרג מקום ראשון, שני ושלישי. בחלק מהפעמים שמענו רק את שקלול השופטים. חלוקת הנקודות המדויקת תיקבע לאחר שיתברר הפורמט של השופטים.
בכל מקרה עליכם לבחור ארבעה שמות מהרשימה למעלה. ככל שיותר שופטים יבחרו ביותר שמות שכתבתם, תקבלו יותר נקודות

שם המתמודד הראשון:
שם המתמודד השני:
שם המתמודד השלישי:
שם המתמודד הרביעי:

3. מבין שירי הסולו של בנים שימשיכו לאחר השבוע הבא, כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"אהב\"? מבין שירי הסולו של מתמודד שיודח, כמה פעמים תופיע המילה \"לא\"? (המשתתף שידייק יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע מילה מהשורש \"אהב\":
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"לא\":

4. אם ניקח את כל המספרים שיופיעו בשירי המתמודדים, מה יהיה ממוצע המספרים הללו? (אם יהיה משתתף שידייק בממוצע זה - ובטופס הקודם היה - הוא יזכה ב-20 נק\'. בכל מקרה, יזכה המנחש הקרוב ביותר ב-12 נק\', הבא אחריו ב-11 נק\', הבא אחריו ב-10, וכן הלאה).
ממוצע המספרים בשירי המתמודדים:

שאלות הבונוס
5. אז מי יהיה הכוכב הנולד? מי יסיים במקום השני? מי בשלישי, ברביעי ובחמישי?
כל ניחוש מדויק מזכה ב-20 נק\', למעט ניחוש הכוכב הנולד ששווה 50 נק\' וניחוש סגנו ששווה 40 נק\'. אם טעיתם בהפרש של מקום אחד, לדוגמא, אם ניחשתם שמישהו יסיים רביעי והוא סיים שלישי או חמישי תקבלו 10 נק\'. אם טעיתם בהפרש של שני מקומות, תקבלו 5 נק\'.

כוכב נולד:
מקום שני:
מקום שלישי:
מקום רביעי:
מקום חמישי:

6. בנבחרת יש 13 בנים ו-9 בנות. כמה בנים יישארו בנבחרת כשיישארו בה חצי מהכמות שהתחילה, כלומר כמה בנים יישארו מתוך ה-11 האחרונים? (המשתתף שידייק יזכה ב-12 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-10 נק\', הבא אחריו ב-9, וכן הלאה).
מספר הבנים שיישארו בעוד 11 הדחות:

7. עד סוף העונה, כמה מהשירים שיבצעו המתמודדים בוצעו במקור ע\"י האמנים הבאים (כולל תוכנית ה\"ראש בראש\" השבועית המיוחדת \"הצילו! אני כוכב נולד\" בערוץ 24)? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-10 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-8 נק\', הבא אחריו ב-7, וכן הלאה).

ריטה או רמי קלינשטיין:
משינה או אריק אינשטיין:
עברי לידר או היהודים:
גלי עטרי או עמיר בניון:
שלום חנוך או יהודית רביץ:
אחד ממשתתפי שש העונות הקודמות של כוכב נולד:


כינוי 
אימייל