המסך המפוצל

שבת, 15/8/09

הבלוק, אחד נגד מאה, בה\"ד 1, זירת הפשע: לאס וגאס. ב-HOT: מד מן, הצילו, בוסטון ליגל, ביום שזה יקרה. ב-yes: איך פגשתי את אמא, סטרדי נייט לייב, וודסטוק (גירסת הבמאי), מבוקש.

מאת: roswella

פורסם: 14-08-2009
19 תגובות


ספיישל המוסיקה הגדול של yes דוקו
לרגל 40 שנה לפסטיבל וודסטוק, שנערך בין ה-15 ל-18 לאוגוסט 1969. הספיישל יימשך שבוע (21-15 לאוגוסט).
14:00 סקס, סמים ורוקנרול - תולדות הרוק
מרתון של הפקת ענק מונומנטלית בת 7 פרקים מבית היוצר של ה-BBC המציגה את כל תולדות מוזיקת הרוק מאז שנות הששים ועד ימים אלה ממש. ג\'ימי הנדריקס, האבנים המתגלגלות, בוב דילן, דיוויד בואי, פינק פלויד, ג\'נסיס, REM, הסמית\'ס, לד זפלין, קיס, הסקס פיסטולז, אוזי אוסבורן, פוליס, ברוס ספרינסטין, קווין, U2, נירוונה, בלייר, אואזיס, רדיו הד, ועוד המון המון ציוני דרך בעולם המוזיקה ממלאים את הפנינה הטלוויזיונית הזו. ארכיון הענק של ה-BBC שימש את המפיקים להבאתם של קטעים נדירים, שמגובים בראיונות חדשים עם כל ענקי הרוקנ\'רול. צפייה חובה לכל אוהבי המוזיקה! (אנגליה, 2007)
22:00 וודסטוק (גירסת הבמאי)
תיעוד אינטימי של פסטיבל המוסיקה וודסטוק, שנערך בבת\'ל, ניו-יורק, ב-1969, החל מההכנות ועד הניקיונות שאחרי, כולל אקסס היסטורי לאנשים מאחורי הקלעים, קטעים נבחרים מהקונצרט, תיעוד באי הפסטיבל והאמנים, הסמים, המעריצים העירומים, קריסת הגדרות, בקיצור – חגיגה גדולה של פעם בחיים שמייצגת מצב-רוח של תקופה שלמה שרק נותר לנו להתגעגע לתמימות שלה. כחצי מליון איש נהרו לראות את אמני הרוק הגדולים של שנות ה-60 נותנים את כמה מהרגעים הגדולים בקריירות שלהם: ג\'ואן באאז; The Who; ג\'ו קוקר; סנטנה; ג\'ימי הנדריקס; קרוסבי, סטיל ונאש; וכמובן – ג\'ניס ג\'ופלין האחת והיחידה. (3 שעות וחצי, ארה\"ב, 1970)


ססעמק, שימציאו את המזגן כבר!






11:45 אליפות העולם באתלטיקה קלה, ערוץ 1.
גם ב- 19:00.

15:20 גרמלינס, Hot Summer.

15:21 הילד הנוסע בזמן, yes 5.




15:30 טריקים מלוכלכים, Hot Fun.
מיני סדרה דרמתית קומית. מורה לאנגלית שנדמה בתחילה כמקסים, מסתיר דמות שקרית ומניפולטיבית. בעקבות מספר רציחות שהתרחשו באזור מגוריו, הוא נחשד במעורבות בפרשה. (בריטניה 2000).

17:25 משפחת סימפסון 2, ביפ.

18:30 קזבלנקה, TCM

18:35 מצוץ מהאצבע, Hot Gold.
קומדיה שחורה. ג\'סטין, בן למשפחה לא כל כך מתפקדת, משתמש בריטלין ומנסה להיגמל מהאובססיה הנוראה שמלווה אותו - מציצה כרונית בלתי פוסקת של האגודל שלו, דבר שקצת מפריע לו לפתח קשרים עם בנות. הסרט, שהפך לקאלט, מציג מגוון הופעות אורח של שחקנים מוכרים המגלמים שלל דמויות הזויות. עם קיאנו ריבס, בנג\'מין בראט, טילדה סווינטון, וינס ווהן. (ארה\"ב 2005).


מעולם לא חשבתי שאצטרך לבחור


20:10 |rlm|10,000, |rlm|Hot Summer.

20:35 האקדח מת מצחוק 1/3 33, HOT Fun

21:00 אחד נגד מאה, ערוץ 2.

21:00 הבלוק, ערוץ 10.
ריאליטי עיצוב דירות. פרק 12.

21:30 אורח לרגע, ערוץ 8.
פרק 6: חורשיד אימאם. אימאם הוא מרצה הודי מוסלמי שלראשו כיסוי ואת פניו מעטר זקן. לאחר שנחשד כטרוריסט פוטנציאלי, הוא מנצל את הרצאתו לנטיעת סובלנות.

22:00 הבית היהודי, ערוץ 1.
סרט תיעודי: \"היהודי השחור מממלכת סוואזילנד\". סיפור חייו המדהים של הרב נאתי גאמדזה שנולד כבן שבט מלכותי בממלכת סוואזילנד באפריקה. בילדותו קיבל חינוך נוצרי אדוק, אבל בשל אהבתו ללימודי שפות גילה את השפה העברית ואחריה את ישראל וירושלים. גאמדזה החל ללמוד באוניברסיטה העברית, המשיך והתאהב בדת היהודית, התגייר, ואחרי שנות לימוד רבות קיבל תואר רב. אחרי 16 שנה נפגש הרב גאמדזה עם הוריו ובני משפחתו וחוזר לכפר ילדותו בסוואזילנד, אפריקה.

22:00 מבוקש, yes 2.
ווסלי גיבסון הוא הבחור הכי משעמם שיש. הוא מחתים כרטיס כל בוקר בעבודה, הבוסית שלו דורכת עליו, החברה שלו בוגדת בו באופן קבוע עם חברו הטוב מהעבודה, ולמרות שהוא מודע להכל, הוא לא עושה כלום בנידון. אך בערב אחד גורלי בחייו הוא נשאב למערבולת אקשן מטורפת כשאגודת מחסלים עתיקה ומסתורית, מוצאת אותו ומגלה לו שאביו האובד חוסל לאחר שנים רבות שעבד איתם. מאותו הרגע ווס נכנס למשטר אימונים עם מדריכה מוכשרת וסקסית להפליא, שמסייעת לו לגלות את הכוחות החבויים בתוכו. ווס הופך למכונת הרג משומנת היטב, אך הוא גם מגלה שיש יותר באחווה המסתורית משנראה לעין. עם אנג\'לינה ג\'ולי, מורגן פרימן. (2008) גם ב-  Hot Gold בשעה 01:15.

22:00 קפה טרנזיט, yes 3.
לאחר מות בעלה, רייהאן מעוניינת להמשיך לנהל את המסעדה שבעלה ניהל, למרות ההתנגדות מצד הסביבה השמרנית. בנוסף, גיסה מעוניין לשאת אותה לאישה שניה וכך להיות גם הבעלים של המסעדה. היא איננה מוכנה להתחתן עם גבר שאינה אוהבת. לשמחתה היא פוגשת בנהג משאית יווני שנהנה מאוד ממנה וממאכליה. האם תצליח רייהאן לשרוד בחברה שמרנית כל כך? (אירן 2005)

22:00 סיפור יפני, Hot דרמה.
דרמה. גיאולוגית אוסטרלית המנהלת יחד עם אהובה לשעבר חברה המתמחה ביצירת תוכנת עיצוב עבור חברות כרייה, מבלה את מרבית זמנה בבדידות איומה, המלווה במריבות עם אמה והתקפי עצבים. חייה משתנים ללא היכר כאשר היא מתבקשת להחליף את שותפה לעסק במסגרת פגישה עם איש עסקים יפני. היא יוצאת עם האורח היפני למסע קסום במדבר האוסטרלי, על רקע הנופים המרהיבים והשוממים, מסע שבסיומו דבר לא נשאר כשהיה. עם טוני קולט. (אוסטרליה 2003).

22:00 ביום שזה יקרה, Hot Gold.
מותחן של מ. נייט שאמאלאן (\"החוש השישי\"). אנשים הנמצאים בסנטרל פארק בניו יורק נתקפים התנהגות משונה ומחליטים לשים קץ לחייהם באופן מיידי. עד מהרה מתפשטת ההשפעה המשונה הזו ברחבי העיר ניו יורק ומחוצה לה. תושבי ערי החוף המזרחי של ארה\"ב מפונים מבתיהם, וביניהם גם מורה למדעים, אשתו וחברו הטוב, המנסים להימלט מן האסון הלאומי. עם מארק וולברג, זואי דשנל, ג\'ון לגוזיאמו. (ארה\"ב 2008).


עדנה, צדקת, זו מסכה נהדרת. אני כבר מרגישה איך כל הנקבוביות שלי נפתחות


22:00 ארץ האפשרויות, Hot Prime.
בחורה צעירה מגיעה לארה\'\'ב לאחר אירועי ה-11 בספטמבר במטרה לסייע למחוסרי בית ולאתר את דודה. כאשר היא פוגשת אותו מתברר לה שהוא סובל מפרנויה קשה והוא מחפש באובססיביות אחרי טרוריסטים ערבים המתכננים להשמיד את ארה\'\'ב. היא מגלה כי הדוד היה בעבר חייל בצבא ארה\'\'ב, וכי השירות הצבאי בויאטנם הותיר אותו עם טראומה קשה. בעקבות משימה שהם לוקחים על עצמם, נקלעים השניים למסע תרפיוטי ברחבי ארה\"ב. עם מישל וויליאמס. (2004).

22:15 בה\"ד 1, ערוץ 2.
פרק 4.

23:10 חמישה גברים וחתונה, ערוץ 10.
פרקים 12-13.

23:00 זירת הפשע: לאס וגאס, ערוץ 1.
עונה 9, פרק 22.

23:15 רצועה מהחיים, ערוץ 2.
תעודה. גולה סנגם – פרח האבן: הסרט עוסק בחייהן של אילנית, שמחה ונעימה, 3 קשישות פרסיות המתגוררות בשכונת התקווה. הן הוכרחו להתחתן בשידוך בגיל צעיר, ללא זכות בחירה. החיים הובילו כל אחת מהן למקום אחר: שמחה התאלמנה משני בעלים, והיא לבד כבר 30 שנה; אילנית חולמת על אהבה, אבל חיה עם גבר שמדכא אותה; ונעימה נהנית מזוגיות מוצלחת 50 שנה, מוקפת בהמון נכדים ונינים. עכשיו, לראשונה, הן מעזות לצאת מעט מהמסגרת המדכאת שבה חיו כל חייהן, ולהגשים משהו מהחלומות שהיו להן בצעירותן: לשחק, לרקוד ולשיר - במסגרת החוג לדרמה במרכז לקשיש בשכונת התקווה. בסרט מצטיירת תמונה מורכבת של נשים חזקות, מלאות בשמחת חיים, שלמרות כל הקשיים והתלאות לא הפסיקו לחלום.

23:15 ניצבים, BBC Prime.
עונה 1, פרקים 3-4.
23:40 המסור 2, HOT אקשן

00:05 לא שם זין, Yes Stars ישראלי
דרמה. ע\"פ ספרו של דן בן אמוץ. רפי מאבד את שתי רגליו במלחמה. הרחמים העצמיים שהוא שוקע בהם נקטעים עם הידיעה כי חברו איבד את חייו.

01:55 נחש אש, Hot Summer.
עם ניקולס ברנדון (\"באפי\").


למעשה, כן, יש לי נסיון עם נחשים