המסך המפוצל

שבת, 29/8/09

דודו טופז - מותו של מלך הרייטינג, אחד נגד מאה, שבוע סוף, הישרדות: הפיליפינים, זירת הפשע: לאס וגאס. ב-HOT: הצילו, בוסטון ליגל, טיידלנד. ב-yes: איך פגשתי את אמא, סטרדי נייט לייב, ארבעת המופלאים 2, בעמק האלה.

מאת: roswella

פורסם: 28-08-2009
13 תגובות


סופ\"ש קולנוע אינדי ב- yes 3
13:41 תמונות קצרות
16:48 הלילה הוא שלנו
18:47 וונדי ולוסי
20:10 שמש נצחית בראש צלול
22:00 לארס והבחורה האמיתית
לארס, בחור בשנות העשרים לחייו, עובד במשרד פרסום, חי במוסך בחצר האחורית של אחיו ומעולם לא הייתה לו חברה. הוא מפתח מערכת יחסים עם ביאנקה, בובת מין שקנה דרך האינטרנט. לארס מתייחס לבובה כאילו היא אמיתית לא רק בבית או בחדר המיטות אלא גם בחברת אנשים אחרים. בתמיכת הפסיכולוגית המקומית מנסים משפחתו ובני עירו לשתף פעולה עימו ועם \"בת זוגתו החדשה\". עם ראיין גוסלינג (\"המאמין\"). נכתב ע\"י ננסי אוליבר, היוצרת של \"עמוק באדמה\".    
23:49 מיס סאנשיין הקטנה
01:34 האמת של תאמן
03:07 פראנויד פארק








11:35 שחר בספטמבר, Hot Gold.
דרמה היסטורית המבוססת על אירוע שהתרחש ביוטה בשנת 1857, כאשר למעלה מ-100 מתיישבים מארקנסו נרצחו בברוטליות בידי קבוצת מורמונים קיצונים. על רקע האירוע הנורא, שני צעירים - האחד מורמוני והשנייה מתיישבת מארקנסו - מפתחים מערכת יחסים תחת אווירה של חשד ועוינות. (קנדה 2006).

13:30 גוספל היל, Hot Gold.
דרמה. סרטו הראשון כבמאי של ג\'יאנקרלו אספוזיטו (מייק ג\'יארדלו מ\"רצח מאדום לשחור\"). תושביה השחורים של שכונת \"גוספל היל\" נאלצים להיאבק ברשויות כנגד תכנית לבניית מגרש גולף יוקרתי, שעלולה לגרום להם לעזוב את בתיהם. עם דני גלובר, ג\'וליה סטיילס, אדם בולדווין (\"פיירפליי\"). (2008).

15:05 מר באום, HOT בידור ישראלי
מר באום, גבר בגיל העמידה, מגלה כי נותרו לו רק 92 דקות לחיות.

18:00 סוס המים, yes 5.
אגדה מסתורית וקסומה אודות הנער אנגס, המוצא על שפת הים ביצה משונה מתוכה בוקע יצור מיתולוגי חמוד ומוזר - סוס מים (שילוב של סוס ודינוזאור) בעל קצב גדילה מהיר במיוחד. כשאנשי הצבא חונים באזור החוף ומגלים את הייצור יוצא הדופן, אנגס עושה הכל בכדי שחברו יצליח לברוח מידם. עם בן צ\'פלין (\"כרומופוביה\"), אמילי ווטסון, בריאן קוקס (\"זודיאק\"). (2007). שידור נוסף ב- 23:27.


שנת המיתון האחרונה גרמה להתייקרותו של הגפילטע פיש והובילה לשינוי קיצוני בתפריט ארוחת ערב ראש השנה


18:00 ג\'י.איי.ג\'יין, Yes 4

18:10 משפחת סימפסון 3, ביפ.
ליל כל הקדושים: Treehouse of Horror 2.




20:15 דודו טופז - מותו של מלך הרייטינג, ערוץ 10.
סרט תיעודי על החודשים האחרונים בחייו של דודו טופז, שמגולל, שלב אחר שלב, את סיפור נפילתו משיא ההצלחה ועד מותו הטרגי. בסרט תיחשף לראשונה האישה שהעלתה את החשד הראשוני כי דודו טופז מעורב בתקיפתם של בכירי התקשורת, כמו כן ייחשפו קטעי וידאו ביתי שצולמו זמן קצר לאחר שדודו טופז הזמין את תקיפתם של אבי ניר וסוכן השחקנים בועז בן-ציון. בין המרואיינים: חבר קרוב שדודו ביקש להתוודות בפניו על סודו יום לפני שנעצר, חוקר פרטי שעקב מקרוב במשך חצי שנה אחר פרשת התקיפות של בכירי התקשורת, העיתונאים רז שכניק ורענן שקד שדודו טופז זמם לתקוף אותם, ועדי ראייה להתדרדרותו.

20:15 מבוקש, Hot Summer.

21:00 אחד נגד מאה, ערוץ 2.
ספיישל סיום העונה.

21:00 הישרדות הפיליפינים, ערוץ 10.
פרק ראשון מתוך... כמה יהיו בסוף? 252?

22:00 גבר מת מהלך, MGM
מבוסס על סיפור אמיתי. נזירה קתולית הופכת למדריכתו הרוחנית של אסיר העומד בפני עונש מוות. עם סוזן סרנדון ושון פן.

22:00 ארבעת המופלאים 2, yes 2
ארבעת גיבורי העל חוזרים שנית כדי להתעמת עם היריב המאיים ביותר בו נתקלו עד היום - השליח האינטרגלקטי, הגולש הכסוף, אשר מגיע לכדור הארץ כדי להכין אותו לקראת השמדה... בעוד הגולש זורע הרס ואימה בכל רחבי העולם, ריד, סו, ג\'וני ובן חייבים לגלות במהירות כיצד לעצור אותו לפני שיצליח במשימתו. ג\'סיקה אלבה, ג\'וליאן מקמהון (\"ניפ טאק\"), מייקל צ\'יקליס (\"המגן\"). (2007)


האם זהו סרט A-List או B-List?


22:00 בעמק האלה, yes 4.
סרט ביקורתי ונוקב על החברה האמריקאית, דרך בחינת ההתנהלות של צבא ארה\"ב. פרנק דירפילד  יוצא לבסיס בניו מקסיקו כדי לנסות להבין מה עלה בגורל בנו, שהוגדר כ”נפקד” לאחר שחזר מעיראק ולא שב לבסיסו. חקירתו נתקלת באדישות מצד חבריו ומפקדיו ליחידה, ורק בלשית משטרה מסייעת לו להתקרב לפתרון התעלומה. במהלך החקירה נחשפות בפני פרנק עובדות קשות על התנהלות הצבא ועל בנו, אשר גורמות לו לפקפק בקיומם של האידיאלים עליהם חונך. עם טומי לי ג\'ונס, שרליז ת\'רון, סוזן סרנדון, ג\'וש ברולין (\"ארץ קשוחה\"). (2007)

22:00 יום הולדת שמח, ג\'יליאן, Hot דרמה.
עם פיטר גאלגר, מישל פייפר, קלייר דיינס. (1996).

22:00 טיידלנד, Hot Prime.
פנטזיה. ילדה יתומה ומלאת קסם בת תשע עוברת לגור עם אביה, כוכב רוק מזדקן, בבית אמו בערבה המרוחקת, לאחר שאמה מתה ממנת יתר. זמן קצר לאחר שהם מתמקמים בבית החווה הנטוש והמאובק, גם הוא מת על כסאו, והילדה משאירה אותו כמו שהוא, עד אשר מגיעה אישה לבושת שחורים עם עניין מיוחד בפחלוץ. עם ג\'ף ברידג\'ס, ג\'ניפר טילי. בימוי: טרי גיליאם (בריטניה/קנדה 2005).




22:15 שבוע סוף, ערוץ 2.
ספיישל חזרה ללימודים.

22:45 בבילון A.D., Hot Summer.
מותחן פעולה עתידני. בעתיד הלא רחוק, חייל לשעבר שהפך לשכיר חרב חסר רחמים, נדרש להעביר אישה הרה ומסתורית ממנזר מונגולי במזרח אירופה אל ניו-יורק. לא מעט מכשולים עומדים בדרכו לבצע את השליחות המסתורית הזו, מכשולים הגורמים לו לתהות אודות המשימה שהוטלה עליו. בתחילה, היא נראית תמוהה למדי, אלא שאט אט מתבהרים הדברים והוא מצליח להבין את משמעות המסע ואת מהות ההריון המסתורי של האישה שעמו. עם וין דיזל, ז\'ראר דפרדייה. (2008).

23:00 זירת הפשע: לאס וגאס, ערוץ 1.
עונה 9, פרק 24 ואחרון לעונה.

23:15 רצועה מהחיים, ערוץ 2.
תעודה. פאטמה הווארי הייתה ידועה בכל הגליל בשל יופיה וחכמתה. בהפצצות חיל האוויר הישראלי ב-1948, כשהייתה בת 18, נפגע ביתה בכפר וכל יושביו נספו. היא הפכה נכה שחיה בגפה.

23:35 ספינת רפאים, Yes 2
צוות חילוץ ספינות מגלים ספינת תענוגות שנעלמה בנסיבות מסתוריות. עם ג\'וליאנה מרגוליס (האת\'אווי מ-ER).

21:15 לחם ושושנים, Hot סרטים.
סרטו של הבמאי הבריטי קן לואץ\', על מאבק פועלים בארצות הברית. אישה מקסיקנית צעירה מגיעה ללוס אנג\'לס ואחותה מסדרת לה עבודה יחד עמה בתור מנקה בבניין משרדים. לתמונה נכנס פעיל למען התאגדות ומעורר את פועלי התחזוקה לדרוש את זכויותיהם הסוציאליות ואת הזכות שלהם להקים איגוד מקצועי שיגן על תנאיהם. עם אדריאן ברודי (\"הפסנתרן\"). (2000).