המסך המפוצל

דם אמיתי, עונה 2, פרק 11

הפרק \"Frenzy\" שודר ביום ראשון, 30/08/09. ספוילרים לפרק, גם בתמונות.

מאת: דפי די

פורסם: 07-09-2009
9 תגובות

פורסם במקור בבלוג של spikish


משהו מוזר קורה לדם אמיתי. אחרי פרק 8, שיכל להיות פרק סיום עונה מוצלח, נראה כאילו הכותבים לא ממש החליטו מה עושים הלאה. וכך קרה שאחרי פרק פארודי על סרטי זומבים, מגיע הפרק המוזר הזה. לא מותח, לא מצחיק (חוץ מהחלק עם אריק בשמלה, שהיה משעשע ומפחיד) ולא מי יודע מה מעניין.

מה שכן קיבלנו היה את מלכת הערפדים: אוון ריצ\'ל ווד - כשמה כן היא, במשחק עצי לחלוטין, שהיה מאוד מאכזב, כי ויזואלית כל הסצנות שלה נראו מדהים. אפילו ביל נראה טוב ולא מרקיב כרגיל. שמחתי לראות באותה הזדמנות שלביל יש עוד כמה בגדים בארון, ובלבוש ערפדי שחור מסורתי קיבלנו תיזכורת ויזואלית לסיבה שסוקי איתו. כלומר עד שאריק העלה נקודה מעניינת: האם ייתכן שהמשיכה המינית של סוקי לביל היא בגלל ששתתה מהדם שלו, עוד לפני שהיא הכירה אותו?

ובחזרה לסופי-אן, אני מניחה שהכותבים רצו לכוון לדמות של מדונה בגירסת תחילת שנות התשעים, אבל מה שקיבלנו היא גירסה לא אמינה ומתלהבת של מישהי שכל כמה משפטים מציינת, בכל מיני ואריאציות, כמה היא אוהבת לראות גברים מתנשקים ושהיא עצמה מעדיפה נשים. כמה שובב מצידה. NOT!


ראיתי שני בנים מתנשקים, אני כל כך מושחתת ושערורייתית!

לפחות למדנו ממנה שמריאן מחפשת את הקורבן האולטימטיבי לדיוניסוס - יצור על טבעי ואנושי למחצה בעל לב פועם, שאותו תקריב לדיוניסוס בתקווה שיופיע ויחמוס אותה עד מוות. ולמעשה, בזמן הזה - כשהיא מוכנה למות - היא פגיעה.

ובינתיים בעיירה, קייטנת השמש העולה הוכיחה את עצמה דווקא כרעיון טוב עבור ג\'ייסון. הוא מגיע למסקנה שהדברים שהכי חשובים לו בחיים הם משפחה וחברים, והוא גם השיג את הכלים ליישם את זה - אימון צבאי מסיבי, ובהתאם לספר \"מלחמת הזומבים - תורה שבעל פה\", ג\'י.איי.ג\'ייסון ואנדי מחליטים לצאת לקרב.

אחד הדברים שעושים את העונה השנייה יותר טובה מהראשונה היא שג\'ייסון קיבל אישיות ודיאלוגים מוצלחים. הפעם, לאחר שאנדי טוען שהיה לג\'ייסון קל בחיים, קיבלנו הצצה למחיר שג\'ייסון היה צריך לשלם - הוא לא נולד עם קוביות. הוא עובד על הגוף שלו כל הזמן, והקריירה שלו כספורטאי דפקה לו את הבריאות. הוא התייתם בגיל 11, וסבתא שלו והחברה שלו (יותר נכון, חברות) נרצחו על ידי החבר הכי טוב שלו. וכדי שנשים יאהבו אותו הוא רואה המון פורנו כדי ללמוד דברים (ובכן ג\'ייסון, פה קצת פיספסת, אבל לא נורא).

סם מוצא את הילדים של ארלין תשושים ומורעבים. הוא מחליט לפנות לאריק בבקשת עצה, בתמורה כמובן לטובה עתידית. אריק מסכים ועף למלכת הערפדים. כן - ערפדים יכולים לעוף. זוכרים את ביל בפרק השני של הסדרה כשהציל את סוקי? אז משהו כזה.

טארה משכנעת את אמא שלה (שמזכירה לי את ויטני יוסטון בארץ הקודש) לשחרר אותה ולאפשר לה לברוח לבית של סוקי להציל את אגס מהשפעתה של מריאן. כשהיא מגיעה לשם מריאן מגלה לה שטארה למעשה זימנה אותה כתוצאת לוואי של טקס גירוש השדים המזויף של מיס ג\'נט. באופן צפוי, מריאן מצליחה שוב להקסים את טארה, אך באופן לא צפוי, טארה בונה קן עם אגס ומטילה ביצה במיטה של סוקי.


Eggs\' egg

לאפייט שהגיע עם סוקי מוקדם יותר לא מצליח גם הוא להתחמק מההשפעה של מריאן, וסוקי שוב מוצאת את עצמה בסכנת חיים. הפעם, לשם שינוי, לא בגלל ביל.


ציון: 7