המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 2/11/09 - 8/11/09

סיכום נתוני הרייטינג בארה\"ב בשבוע השידורים החולף

מאת: תתש

פורסם: 14-11-2009
10 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 2/11 – יום א\' 8/11


גם השבוע הטבלה נשלטת ע\"י תוכניות ספורט, כאשר במקום הראשון נמצא משחק פוטבול שמצליח לגבור על המשחק האחרון של ה-World series.
הסיפור הגדול של השבוע היה הפרימיירה של V. V לא רק הביסה את NCIS בקרב ראש בראש, היא גם ניצחה את שאר הסדרות המתוסרטות. הפעם האחרונה שפרימיירה של סדרה סיימה במקום הראשון בקרב סדרות מתוסרטות הייתה בספטמבר 2004 עם \"עקרות בית נואשות\".
\"האנטומיה\" נאלצת להסתפק במקום השני בקרב הסדרות המתוסרטות השבוע, \"המפץ הגדול\" ו-\"שני גברים וחצי\" קצת חלשים אחרי הפסקה של שבוע ונגד משחק בייסבול, \"עקרות\" עם שיא שלילי העונה, גם NCIS עם שיא שלילי, אותו דבר \"איש משפחה\", \"60 דקות\" עם הופעה נדירה בטבלה, \"הישרדות\" יציבה משבוע שעבר, דרמות הפשע של CBS עם רייטינג כמעט זהה אחת לשנייה, \"אמא\" ו-Family כרגיל בחלק הזה של הטבלה, \"יורדים בגדול\" ו-\"המירוץ למיליון\" גם הן כרגיל ו-\"מרפאה פרטית\" נועלת את הטבלה.
בפעם הראשונה מזה שנים \"רוקדים עם כוכבים\" לא נמצאת בקרב התוכניות המובילות בקטגוריה זאת ואני אישית מקווה שהרייטינג שלה ימשיך לרדת עד ש-ABC ישלחו אותה חזרה לקיץ.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 12/1 – יום א\' 8/11


הספורט שולט גם בקרב כלל הצופים כאשר המשחק האחרון ב-World Series היה התוכנית הכי ניצפת בשבוע החולף.
שלא כמו למעלה, NCIS ניצחה את V ואת שאר הסדרות התוסרטות עם קצת מעל ל-20 מיליון צופים השבוע. 60 דקות מזנקת לצמרת הטבלה בעקבות התארכות משחק פוטבול כמעט עד לפריים טיים, ולמרות היעדרותה של \"רוקדים\" מהטבלה למעלה היא עדיין פופלרית בקרב אנשים מבוגרים.
למרות שהיא משודרת שעה מאוחר יותר, The Mentalist מצליחה למשוך יותר צופים מ-CSI וכרגע הרייטינג הוא כמו זה של העונה שעברה, למרות המעבר ליום חדש והעובדה ש-CSI לא עוזרת לה בכלל.
V מצליחה לנצח את \"האנטומיה\" ו-\"עקרות\" גם בקרב כלל הצופים.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 7, 2-8 בנובמבר 2009


שני המשחקים האחרונים של ה-World Series הביאו ל-FOX עוד ניצחון בקרב קטגוריות הגיל העיקריות.
CBS במקום השני בקרב בני 18-49 ו-25-54, במקום הראשון בקרב כלל הצופים אבל במקום הרביעי בקרב בני 18-34.
עם משחק פוטבול השבוע, NBC הצליחה לנצח את ABC בקרב בני 18-49 ו-18-34.
CW עם עלייה של עשירית בכל קטגוריה, אבל עשירית בשביל CW זה משהו שאפשר לזלזל בו.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
21 בספטמבר - 8 בנובמבר 2009


עוד שבוע מחוזק עם ה-World Series הגביר את ההובלה של FOX בקרב בני 18-49 ו-18-34 ולפחות זמנית הוריד את ABC למקום השלישי בקרב כלל הצופים.
CBS מעל כולם בקרב כלל הצופים ונראה שהמצב לא הולך להשתנות עד סיום העונה. בקרב בני 25-54 CBS מובטחת להוביל עד החורף, אז תעלה \"איידול\" ב-FOX שתנסה לקחת גם את הקטגוריה הזו.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
עונת 2008-9 לעומת עונת 2009-10 במשך 7 השבועות הראשונים


FOX היא הרשת היחידה שמצליחה לרשום עליות בקטגוריות הגיל השונות עם עליות משמעותיות בקרב בני 18-49 ובני 18-34. CBS למעשה כמעט ללא שינוי לעומת העונה שעברה עם ירידות מינמליות או ללא שינוי בקטגוריות הגיל ועם עלייה מזערית בקרב כלל הצופים.
הכעס על NBC בגלל לנו הופך אותה לשק חבטות בעיתונות האמריקאית בכל מה שקשור לרייטינג המידרדר שלהם, בעוד ABC עם ירידות כמעט זהות לא זוכה לשום התייחסות.
למרות העלייה הקלה ש-CW רושמת, צריך לזכור שהם נפטרו מהחור השחור לרייטינג שלהם שהיה יום ראשון. כל מצב חוץ משיפור משמעותי היא כישלון.


אם אתם מעוניינים ברייטינג של סדרות שלא הופיעו באחת מהטבלאות או בסדרות שמשודרות בכבלים אתם מוזמנים לבקש זאת בתגובות.