המסך המפוצל

Community, עונה 1, פרק 12

הפרק \"Comparative Religion\" שודר ביום ה\', 10/12/09. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 14-12-2009
13 תגובות

איזה כיף של פרק, איזה כיף של סדרה! פשוט נהניתי מכל רגע. לא רק נהניתי, אלא כמעט נחנקתי מצחוק בלא מעט רגעים. פרקי כריסמס הם בד\"כ לא הפייבוריטים שלי, אבל הפרק הזה מצא דרך יפה ומקורית לשמור על אווירת החג החיובית מחד תוך ניסוח אמירה חתרנית ומשעשעת מנגד.


מאיפה להתחיל? נתחיל עם סצנת הפתיחה של הדיקן שנתקע במגירה הפתוחה והמשפט של שירלי שבא אחריו וג\'ף ש\"מודה\" לפירס שלא אמר עליו משהו גס - שועשעתי מאוד.


ההמשך, עם שירלי ושגעון הכריסמס שלה, והגילוי על כך שלכל אחת ואחת מהדמויות יש אמונה נפרדת משלה, על כל מה שנלווה לכך (\"תגידי את המילה המלאה!\", \"אגנוסטי זה בעצם אתאיזם לעצלנים\", הקטע עם שירלי והמנורה, התגובות שג\'ף מקבל, ה\"אההה\" של אנני בתגובה לדיקן ועוד ועוד) היה פשוט נפלא.


אבל את הפרק \"עשתה\", מבחינתי, הדמות של מייק וה\"כנופיה\" שלו. אנתוני מייקל הול (מישהו זיהה אותו?) היה מצוין ויצר דמות קאלט שיהיה כיף לראות חוזרת בעתיד. כל האינטראקציה שלו עם ג\'ף היתה מצחיקה בטירוף, וההערות של בריטה ברקע על זה שהמכות הן רק כיסוי לכך שכולם גייז היו במקום והפכו את העסק לאפילו יותר מגוחך. כל הבילד-אפ לקראת ה\"קרב\" היה מאוד מצחיק (במיוחד הדרך שבה פירס מכין את ג\'ף לקרב, אבל גם הדיאלוגים של מייק והתגובות שלו לשנינויות של ג\'ף).



פרק מושלם. ציון: 10.