המסך המפוצל

שבת, 23/1/10

האח הגדול, מקום לדאגה, זירת הפשע: מיאמי, טרויה. ב-HOT: אמריקן איידול 9, הגיבור האחרון, גלדיאטור אמריקני, השבוע הכי גרוע, עיר רפאים, קין, רד. ב-yes: אמריקן איידול 9, סטרדיי נייט לייב, עיר רפאים

מאת: roswella

פורסם: 22-01-2010
5 תגובות


ספיישל פסטיבל סאנדנס 2010 ב- HOT Prime: בין ה-22 ל-29 בינואר ישודרו בערוץ בכל ערב שני סרטים, החל מ-22:00.



Johnny Depp. Always has to play the weirdo





12:40 מת לחיות 3, HOT אקשן

14:00 שבתעודה - סוקרטס על הלמברטה, ערוץ 1
סרט תעודה: \"סוקרטס על הלמברטה\". לכאורה זה סיפור פשוט: איש צעיר יוצא למלחמה ולא שב ממנה. שנים רבות אחר כך, בנו הצעיר שכבר בגר והיה לאיש, מבקש להנציח זכר אביו בחוברת, אולי אפילו סרט. עד כאן, אכן סיפור מוכר. אלא שמהר מאוד מתברר שהאיש הצעיר שיצא למלחמה, למרות ששמו – יעקב מאיר - לא יאמר לכם כלום, היה מהפכן ופילוסוף. סוקרטס, כך מתייחסים אליו תלמידיו, דתיים וחילוניים. מהאליטה של רחביה, וממושבי העולים בפרוזדור ירושלים. רכוב על למברטה, סוחף אותם אחריו, מטביע חותם יותר מכל מחנך או מורה. ואט אט, טיפין טיפין, בעבודת בילוש מייגעת ומטרידה, מתברר לבן שמה שידע על מות אביו, נסיבות מותו, רחוק מהאמת. מאוד רחוק. 40 שנה אחרי מלחמת ששת הימים, ללא ספק המלחמה המעצבת ביותר את חיינו כאן, אנו רוצים לספר סיפור של איש אחד וקרב אחד. סיפורו של המחנך יעקב מאיר, תותחן מסופח לצוות טנק, והקרב על גבעת המבתר בפאתי ירושלים, שבו היו לגדוד השריון מחטיבת הראל שבעה הרוגים. סליחה…, שמונה הרוגים. הטעות מופיעה במקור. בחוברת הגדוד, עם מחיקה בטיפקס. מאוחר יותר צורף הסבר: השמיני היה מסופח. ולא רק מסופח, כפי שמתברר, אלא גם כזה שנהרג מ\"אש ידידותית\". היינו, מאש כוחותינו. אש חטיבת הצנחנים והשריון שעמד לרשותה בגבעת התחמושת.

14:50 ספיידרמן, HOT אקשן

15:00 פארק פרהיסטורי, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 2: A Mammoth Uundertaking. בסוף תקופת הקרח האחרונה החלה אוכלוסיית הממותות להידלדל במהירות, עקב שינויים אקלימיים וגם אויב חדש ולא מוכר עד אז: האדם הקדמון. נייג\'ל חוזר לעבר ומגלה ממותה פצועה. הוא מצליח להציל את חייה ולהביא אותה לפארק, רק כדי לגלות שגם כאן מאיימת עליה סכנת מוות – היא מסרבת לאכול. במירוץ נגד הזמן, נייג\'ל וצוות הפארק מנסים להבין מדוע ולעזור לה בטרם תמות מאפיסת כוחות.

15:55 המוח מאחורי בוש, HOT Prime
תעודה שעוררה סערה פוליטית בארה\"ב. הסרט עוסק ביועצו הקרוב והחזק של נשיא ארה\"ב, קרל רוב, שהתווה למעשה את המדיניות האמריקאית בזמן כהונתו של ג\'ורג\' בוש הבן. (ארה\"ב, 2004)

16:05 פוקוס על סין - חיי הפנדה, ערוץ 1
סדרת תכניות תעודה על סין. במלאות 18 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין סין לישראל, הערוץ הראשון משדר את סדרת התכניות והסרטים על סין. פרק 1: הסוד הלא ידוע של חיי הפנדה - Code of giant panda. פנדות הענק על סף הכחדה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית יש תקווה גדולה שאוכלוסיית הפנדה תלך ותגדל.







17:20 דוקטור ז\'יוואגו, HOT Prime

18:45 ארץ נהדרת, ערוץ 2.
ש\"ח מאתמול.

18:50 הלילה של ניק ונורה, HOT Gold
קומדיית אינדי לחובבי המוסיקה. ניק ונורה הם שני תלמידים בשנתם האחרונה ללימודי התיכון. ניק מנגן בלהקה ומתקשה להתגבר על הפרידה מחברתו טריס. בליל שישי אחד במועדון, כאשר טריס מגיעה להופעה של להקתו של ניק עם בן זוג חדש, רוצה ניק להוכיח לה שגם הוא המשיך בחייו ועל כן פונה אל הנערה הראשונה שהוא פוגש, נורה, בבקשה שתתחזה לחברתו. היא נעתרת לבקשתו של הזר ואף מגדילה ראש ומנשקת אותו מול עיניה המשתאות של טריס. כך מתחיל לילה של הרפתקאות עבור השניים, שהולכים ומתקרבים זה לזה בעודם מנסים למצוא את ההופעה הסודית של הלהקה האהובה עליהם, כמו גם את חברתה השיכורה של נורה.עם מייקל סרה (\"משפחה בהפרעה\", \"סופרבאד\"), ג\'יי ברושל (\"Undeclared\", הדייט שתקע אותי\"). (ארה\"ב 2008). 7.1 בימד\"ב

23:55 וידויים של מוח מסוכן, Yes 4

00:28 מאחורי הקלעים - אווטאר, yes 5