המסך המפוצל

הישרדות, עונה 20, פרק 6

הפרק שודר ביום רביעי 24/3/10. ספוילרים לפרק

מאת: oren

פורסם: 26-03-2010
25 תגובות

הפרק התחיל מצוין, המשיך מצוין ונגמר מצוין. לא היה כמעט דבר שלא היה בו; אליל חסינות - יש, פלופ בלי שאחרים יחשדו או ישימו לב - יש, מבט מפולפל בעיניים שישר מנסה להבין מה קרה פה שנייה אחרי שהדבר קרה - יש, שחקנים שחושבים שהם שולטים במשחק ואז מגלים שסובבו אותם על האצבע הקטנה – יש. וכל הקרדיט לראסל. נדמה כאילו הגמד הזה מצליח להמציא בכל פעם את הגלגל מחדש.


 
לא האמנתי שאמנדה הצביעה לג\'יימס, לא האמנתי גם שרופרט, לא האמנתי גם על ג\'יי טי, במיוחד אחרי הנאום השלם של רופרט על ההשוואה של קולבי מול ג\'יימס ששוות ערך למפסידן תמידי אל מול אריה פצוע שנלחם על חייו. ועדיין לא האמנתי כשהוא עף. חשבתי שעוד יש סיכוי, זה היה יכול להיות מאוד יפה לראות איחוד שלו עם אמנדה ופרוואטי, אבל לפעמים גם הטובים אוכלים סטירה. הוא היה יכול בכיף להגיע לקו החמישייה.
 
אצל שבט הנבלים העניינים לא שונים בתכלית: שקרים ומזימות. ראסל אוהב שמתגרים בו ואם נסתכל על לקחי העבר של כל מי שהודח כתוצאה מהידיים של הגמד המקסים הזה, נראה שכל מי שקצת לחץ - חטף במהרה את הכפה. זה הקטע הכי מדהים אצל ראסל כל פעם מחדש, יש לו תחושת נקמנות מאוד מפותחת; אני זוכר שהיה בעונה 19 את הפרק של השוטרת שעפה בגלל שהיא חשדה בו, או של האדמונית הראשונה, או של הסינית, או של כל בן אדם אחר שהוא אחראי להדחה שלו בכל, אבל ממש בכל עונה 19, אז מכל המקרים האלו רואים ביותר מדרך אחת איך ראסל זונח תמיד תוכניות מקוריות שהיו לו ופשוט יוצא בכל הכוח אל המטרה החדשה.



אז לראסל יש אליל בכיס, יש לו גם את פרוואטי וגם את דניאל שאיתו, ביחד הם שלושה, אבל מה עושים מול שישה? איך יוצאים מהתסבוכת?  רק ראסל יודע איך. היה להם מזל ששנייה אחרי שטייסון עף הם היו צריכים לשבת לאכול ולהפסיק לדבר אחרת עוד היו שם מכות. טייסון לא היה מורגש בכלל העונה, הוא היה יותר סיידקיק מפושר, וחבל, כי על פניו הוא היה אמור להיות אחד החזקים בשבט, אבל גם בעונה הקודמת שלו הוא לא הסתדר יותר מדי, אני לא מאמין שתינתן לו אי פעם הזדמנות נוספת.

הנבלים מצביעים:






וטייסון מסביר מדוע הצביע לפארווטי:






ציון - 10

לבלוג של אורן