המסך המפוצל

הפיקניק המפוצל 7

פיקניק העצמאות של המסך המפוצל מתקיים גם השנה. כל גולשי האתר - ותיקים וחדשים - מוזמנים להגיע

מאת: המערכת

פורסם: 05-04-2010
127 תגובות

ביום העצמאות הקרוב שיחול ביום שלישי, 20.4.10, נקיים - כבכל שנה - מפגש פתוח לכל גולשינו - \"הפיקניק המפוצל 7\". כל גולשי האתר - ותיקים או חדשים - מוזמנים להגיע, להיפגש, להכיר, ליהנות. המפגש יתקיים בתל אביב בפארק ולנברג ברחוב ראול ולנברג ברמת החי\"ל מול מתחם \"מגדלי זיו\". אנחנו נהיה שם החל מהשעה 12:00 כדי לתפוס מקום, מי שרוצה לבוא מוקדם - מוזמן, מי שלא - זה בסדר, אנחנו נשב בחושך, בקור, לבד. ונתחיל לבשל בסביבות 13:00.

המפגש הוא מפגש חברתי הפתוח לכל גולשינו. זו הזדמנות להכיר את האנשים שמאחורי הכינויים ולפגוש חברים חדשים. חברויות אמיצות ואפילו קשרים רומנטיים כבר נוצרו במפגשים הללו, אז הנה כבר כמה סיבות טובות לבוא (סיבות נוספות: אוכל, והרבה).

אז בואו לדבר על טלוויזיה טובה עם אוכל טוב וחברה טובה. זה כיף וזה
קל ומגניב.


מתוך הפיקניק המפוצל 6

השנה, כמו בשנה שעברה, הנכם מתבקשים להביא פריט אחד (לפחות) מהרשימה הבאה. אם אתם מביאים חברים, כל אחד מהם מתבקש להביא פריט אחד (לפחות) מהרשימה:

25 ש\"ח (לכיסוי ההוצאות הנוספות)

גם בלי לדעת מי מביא מה, איכשהו כל שנה הכמויות מסתדרות ומתאזנות, אז אם כל אחד יביא מה שהוא הביא בשנים קודמות והחדשים יביאו דברים באקראי, הכול יסתדר (אנחנו רק נדאג שיהיה מים מההתחלה, בניגוד לשנה שעברה). ככה זה בפיקניקים  של המסמ\"צ, הכול מסתדר ויש המון אוכל. ומצב רוח טוב, אל תשכחו מצב רוח טוב.

אוכל ביתי מתקבל בשמחה עצומה, ולמעשה הוא בדרך כלל הלהיט העיקרי בתחום התוספות והקינוחים.

וכתמיד, מומלץ גם להביא שמיכות לשבת עליהן, משחקי חברה למיניהם, פריזבי, כדור, חרבות אור, כלבלבים, חתלתולים, תינוקות וכו\'.

בואו בהמוניכם, יהיה מגניב!