המסך המפוצל

מלך הכוכב, נותרו שישה

שתי הדחות נוספות התרגשו ובאו עלינו ובשבוע הבא, לראשונה בכוכב - ראש בראש. מי יודח?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 13-08-2010
34 תגובות

מעיין בוקריס הודחה ביום רביעי, אבי בן אבו הפתיע את כולם והודח ביום רביעי, תוך מלמוליה של מרגול: \"אני לא מאמינה\". מסכנה. הוא דווקא לקח את זה בקלות.


שיאן הטופס הנוכחי הוא Shlamko JR, יקיר המערכת, ואקס עוזר סופר, שלקח מהטופס 116.3 נק\' ועלה מהמקום ה-25 למקום ה-19. הפער מהמקום הראשון ובו ניצב עדיין שוהם, הצטמצם מעט, מה שפותח את התמונה אפילו יותר מבשבוע שעבר, בעיקר לאור אלפי נקודות הבונוס שעוד מחכות לנו מעבר לפינה. כך נראית הטבלה המעודכנת.


הנה הטופס החדש:


מלך הכוכב 8 (טופס מס\' 15)


1. ביום רביעי תתקיים ההדחה בצורה מעט שונה. ששת הנותרים יתמודדו בשלושה קרבות ראש בראש. שלושת המפסידים יועמדו להדחה. מי ינצח בדו-קרב הראשון?
לרשותכם 10 נקודות. לפניכם שתי אפשרויות. יש לחלק את 10 הנקודות בין שתי האפשרויות הללו, כרצונכם: המתמודד שינצח בדו-קרב הראשון יעניק לכם את הניקוד שתשימו עבורו.

אדר גולד: עידן עמדי:

2. מי ינצח בדו-קרב השני?
לרשותכם 10 נקודות. לפניכם שתי אפשרויות. יש לחלק את 10 הנקודות בין שתי האפשרויות הללו, כרצונכם: המתמודד שינצח בדו-קרב השני יעניק לכם את הניקוד שתשימו עבורו.

אוהד שרגאי: נאור אלבז:

3. מי ינצח בדו-קרב השלישי?
לרשותכם 10 נקודות. לפניכם שתי אפשרויות. יש לחלק את 10 הנקודות בין שתי האפשרויות הללו, כרצונכם: המתמודד שינצח בדו-קרב השלישי יעניק לכם את הניקוד שתשימו עבורו.

דיאנה גולבי: אור גלעדי:

4. מי יודח ביום רביעי?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד (או המתמודדים) שיודח בתוכנית של יום רביעי יעניק לכם את הניקוד שתשימו עבורו.

דיאנה גולבי: אוהד שרגאי: אדר גולד:
נאור אלבז: עידן עמדי: אור גלעדי:

5. מי יודח ביום חמישי?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד (או המתמודדים) שיודח בתוכנית של יום חמישי יעניק לכם את הניקוד שתשימו עבורו.

דיאנה גולבי: אוהד שרגאי: אדר גולד:
נאור אלבז: עידן עמדי: אור גלעדי:

6. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בכל אחת מהתוכניות?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד המוביל לדעת השופטים בכל תוכנית יזכה אתכם בניקוד שתשימו עבורו. המתמודדים שיזכו בתואר הביצוע המצטיין השבועי, אם יהיו כאלה, יזכו אתכם ב-125% מהניקוד שתשימו עבורם. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות. שימו לב! ניקוד יינתן בכל אחת מהתוכניות, כך שתיאורטית ניתן לזכות ב-45 נקודות בשאלה זו.

דיאנה גולבי: אוהד שרגאי: אדר גולד:
נאור אלבז: עידן עמדי: אור גלעדי:

7. בתוכנית של יום רביעי, כמה פעמים תופיע המילה \"אני\" בשירים שלא ישיר המתמודד שיודח? בתוכנית של יום חמישי, כמה פעמים תופיע המילה \"לא\" בשירים שלא ישיר המתמודד שיודח?

המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-10, הבא אחריו יזכה ב-9, וכן הלאה.

המילה \"אני\" בשירי הלא מודחים:
המילה \"לא\" בשירי הלא מודחים:


שאלות הבונוס
8. אז מי יהיה הכוכב הנולד?
כזכור, בטפסים הקודמים התבקשתם לנחש שם של מתמודד שיהיה הכוכב הנולד. בכל טופס אתם יכולים להחליף את השם הזה בשם אחר או להישאר איתו. כל יום נכון שווה נקודה. כלומר, תקופת הזמן שבה ניחשתם נכון את זהות הכוכב הנולד תתווסף לנקודות שתצברו משאר השאלות.

הכוכב הנולד הוא: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דיאנה גולבי אוהד שרגאי אדר גולד נאור אלבז עידן עמדי אור גלעדי

9. מי תהיה שלישיית הגמר?
לרשותכם 100 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 100 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שלישיית הגמר הנכונה תזכה אתכם בניקוד ששמתם עליה.

דיאנה, אדר ואוהד: דיאנה, אדר ונאור:
דיאנה, אדר ועידן: דיאנה, אדר ואור:
דיאנה, אוהד ונאור: דיאנה, אוהד ועידן:
דיאנה, אוהד ואור: דיאנה, נאור ועידן:
דיאנה, נאור ואור: דיאנה, עידן ואור:
אדר, אוהד ונאור: אדר, אוהד ועידן:
אדר, אוהד ואור: אדר, נאור ועידן:
אדר, נאור ואור: אדר, עידן ואור:
אוהד, נאור ועידן: אוהד, נאור ואור:
אוהד, עידן ואור: נאור, עידן ואור:




כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי