המסך המפוצל

התחזית: דומה

הלוח החדש של רשת CBS אינו מביא עמו בשורה חדשה, אך בין הסדרות המשעממות ישנן גם כמה הבלחות חדשות מסקרנות

מאת: okok4

פורסם: 27-09-2010
7 תגובות

את עונת השידורים הקודמת פתחה CBS בסערה מכיוון לא צפוי: דיוויד לטרמן, מנחה תוכנית הלילה של הרשת, הודה בשידור חי כי הוא נמצא במרכזה של פרשת סחיטה לאחר שקיים יחסי מין עם אחת מעובדות הרשת. לטרמן התנצל והסוחט - רוברט הלדרמן, מפיק ותיק ומוערך ב-CBS - נזרק לחצי שנה בכלא.

לכותרות חיובית יותר זכתה הרשת מספר חודשים לאחר מכן, כשמשדר הסופרבול שהפיקה משך 106 מיליון אמריקאים למסך והפך למשדר הטלוויזיה הנצפה ביותר בארה\"ב בכל הזמנים, תוך ניפוץ השיא שקבע פרק הסיום של מ.א.ש בשנת 1983 (גם כן אצל CBS).



אך גם בלי הסופרבול מצבה של CBS מצוין. שבע מתוך עשר התוכניות הנצפות ביותר בעונת השידורים האחרונה שייכות לרשת, ובניהן \"המפץ הגדול\", התוכנית המתוסרטת הנצפת ביותר בקרב קהל הצעיר. ואולם, שאיפותיהם של המנהלים כנראה גבוהות יותר, ולקראת העונה החדשה נבעטו מהלוח מספר סדרות ותיקות שברשתות אחרות ודאי היו זוכות לחידוש מהיר.

מהלוח הושלכו שלוש קומדיות: \"קריסטין הישנה\", \"במקרה בכוונה\", \"Gary Unmarried\" (כולן גרועות, יש לציין) וארבע דרמות: \"פשע מן העבר\", \"מספרים\", Miami Medical ובאופן מעט מפתיע גם \"הלוחשת לרוחות\" של ג\'ניפר לאב יואיט, ששמרה על נתונים סבירים למדי במשבצתה בלילות שישי (מאז הביטול חתמה יואיט ברשת פוקס שם מפתחים עבורה קומדיה חדשה שאמורה להיות התשובה הנשית ל\"המפץ הגדול\" או משהו).

ולנקודה הישראלית: אז זהו, שאין כזאת. לפני שנתיים הגרסה האמריקאית של \"האקס המיתולוגי\" שרדה ארבעה פרקים על המסך טרם הביטול. \"רבעיית רן\" (The Quinn-tuplets באמריקאית), לה הפיקה CBS פיילוט, כלל לא שובצה בלוח השידורים. ואולי עדיף שכך.

ישנם לא מעט שינויים מעניינים בלוח הסתיו, אז בואו נתחיל, אנחנו גם כך באיחור:

ראשון
20:00 המירוץ למיליון (עונה 17)
21:00 Undercover Boss (עונה 2)
22:00 זירת הפשע: מיאמי (עונה 9)


המירוץ למיליון 17

יום ראשון נפתח בעונה ה-17 של המירוץ למיליון, לאחריה עולה עונה שניה ל-Undercover Boss (הגרסה הבריטית המצוינת משודרת בישראל כ\"בחזרה לתחתית\").  Undercover Boss היתה אחת ההצלחות המפתיעות של עונת השידורים הקודמת; הפרק הראשון שלה שודר אחרי הסופרבול ושבר שיאי צפיה וכך גם שאר פרקי העונה שזכו לרייטינג מעולה. בעשר עולה עונה תשיעית ל\"זירת הפשע: מיאמי\", ששודרה עד כה בימי שני.

שני
20:00 איך פגשתי את אמא (עונה 6)
20:30 חוקי המשחק (עונה 5)
21:00 שני גברים וחצי (עונה 8)
21:30 Mike & Molly (סדרה חדשה)
22:00 Hawaii Five-O (סדרה חדשה)


מייק ומולי

ערב שני נפתח בעונה שישית של \"איך פגשתי את אמא\", אחריה עולה עונה חמישית ל\"חוקי המשחק\" (Rules of Engagement), סדרת מיד-סיזן שקודמה לסתיו. בתשע משודרת העונה השמינית של \"שני גברים וחצי\", הקומדיה עתירת הצופים והפיגור ואחריה \"מייק ומולי\" קומדיה חדשה של צ\'אק לורי (\"המפץ הגדול\") על זוג שמנמנים (מליסה מקרת\'י, היא סוקי מ\"בנות גילמור\", ובילי גרדל) הנפגש בקבצות תמיכה לכבדי משקל.

הקדימון:







את הערב המשמים הנ\"ל מנערת \"הוואי חמש-אפס\", רימייק לסדרה הקלאסית מהסבנטיז. במרכז הסדרה ארבעה אנשי חוק: אלכס או\'לאפלין (\"שעות אפלות\"), סקוט קאן (\"הפמליה\"), דניאל דיי קים (\"אבודים\") וגרייס פארק (\"בטלסטאר גלקטיקה\") הנלחמים בחולרות של הוואי. הרייטינג של הפרק הראשון היה סבבה (כמעט 14 מיליון צופים), אך נצטרך להמתין לנתוני השבועות הבאים לפני שנכריז עליה כלהיט הבא.

הקדימון:







שלישי
20:00 NCIS (עונה 8)
21:00 NCIS: לוס אנג\'לס (עונה 2)
22:00 האישה הטובה (עונה 2)


האישה הטובה

יום שלישי נותר על כנו: NCIS, הדרמה הנצפת ביותר בארה\"ב (אלוהים יודעת למה), אחריה הספין-אוף הקליפורני ולסיום עונה שניה ל\"האישה הטובה\".

רביעי
20:00 הישרדות: ניקרגואה (עונות 21)
21:00 מחשבות פליליות (עונה 6)
22:00 The Defenders (סדרה חדשה)


The Defenders

המהלך המפתיע של העונה הוא הקדמת \"הישרדות\" מהמשבצת הקלאסית שלה בחמישי ליום רביעי. מנהלי הרשת הסבירו שלתוכנית קהל קבוע שינדוד איתה לכל מקום ונתוני הרייטינג שהשיג הפרק הראשון מוכיחים שהם אכן צדקו. אחריה עולה עונה שישית ל\"מחשבות פליליות\" ולאחר מכן  The Defenders, דרמת משפט קומית עם ג\'יימס בלושי וג\'רי אוקונול בתפקידים הראשיים.

הקדימון:







חמישי
20:00 המפץ הגדול (עונה 4)
20:30 My Dad Says !*$, מגלם וויליאם שאטנר אב שנון שאומר כל דבר החולף בראשו, פוגעני ככל שיהיה. הסדרה מבוססת ספר המבוסס על הפידים בחשבון הטוויטר של יוצר הסדרה ג\'סטין הלפרן. דיוויד קוהאן ומקס מוטצ\'ניק, יוצרי \"וויל וגרייס\", מפיקים את הסדרה.

הקדימון:







שישי
20:00 מדיום (עונה 7)
21:00 זירת הפשע: ניו יורק (עונה 7)
22:00 Blue Bloods (סדרה חדשה)


Blue Bloods

יום שישי נפתח בעונה שביעית (מי היה מאמין) של \"מדיום\" ולאחריה עונה שביעית גם כן של \"זירת הפשע: ניו יורק\", שהוגלתה לשישי מיום רביעי. בעשר משובצת סדרה חדשה ומאוד מעניינת - Blue Bloods, מבית היוצר של הזוג מיטשל ברג\'ס ורובין גרין (\"הסופרנוס\", \"חשיפה לצפון\"). לתפקיד הראשי לוהק השחקן הותיק טום סלק, המגלם את פרנק גרין, מפקד משטרת ניו יורק.

הקדימון:







במיד-סיזן מתוכננן לעלות ספין-אוף ל\"מחשבות פליליות\" בכיכובו של השחקן מיוסר-המבט פורסט וויטקר (שהתארח בעונה החמישית של הסדרה). הספין-אוף יעסוק ביחידה לניתוח התנהגותי של הבולשת ובשיטות העבודה הייחודיות שלהם בטיפול בפושעים המסוכנים ביותר באמריקה.

עצמו את העין (סדרות שבוטלו):
קריסטין הישנה, במקרה בכוונה, Gary Unmarried, פשע מן העבר, מספרים, Miami Medical, הלוחשת לרוחות

להמשך הסקירה של לוחות השידורים:
NBC, ABC, CW, FOX