המסך המפוצל

חריף... במסך המפוצל (מעודכן)

אנחנו שמחים להודיע על קבלת החסות ושיתוף הפעולה עם אתר חריף

מאת: המערכת

פורסם: 31-03-2011
37 תגובות

גולשים יקרים,

כחלק מהתחדשות האתר והתפתחותו תחת ההנהלה החדשה, אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה וקבלת החסות מאתר המוזיקה המוביל "חריף" - כל מה שחדש ולוהט במוזיקה הים תיכונית. כחלק מהשת"פ נזכה להרחיב ולהוסיף לפעילות השוטפת באתר בנושאי טלוויזיה, וכן נרחיב את תחומי פעילותנו לסיקורים מיוחדים של תוכניות זמר ים-תיכוני בארץ ובעולם, לצד כתבות וסקופים בלעדיים בתחום.

בנוסף, השת"פ החדש יאפשר חשיפה הדדית של תכנים באתרים השונים, ובכך נשאף להרחיב את קהל הגולשים באתר, זאת לצד מבצעים והנחות שיקבלו גולשי "המסך המפוצל" בפורטל "חריף", בינהם הורדת רינגטונים בלעדיים, זימונים לאודישנים לסדרות ותוכניות ועדכוני חדשות שוטפים. אנחנו מתרגשים גם לחשוף את העיצוב החדש, ברוח ובחסות "חריף" ומקווים שתהנו מהחידוש ומהתכנים החדשים שיפורסמו החל מהשבוע הבא.


ביום ראשון תפורסם כתבה ראשונה בסדרת "כוכב חריף נולד" הכוללת ראיון עם דניאל בן-חיים, משתתף "כוכב נולד" וכוכב זמר ים תיכוני עולה.


מתרגשים ומקווים שתהנו מהשדרוגים ומהמבצעים,
מערכת המסך המפוצל.


עדכון 1/4/2011 23:27: אז כמו שרובכם הבנתם, שיתוף הפעולה ושינוי העיצוב הם מהתלה של הראשון באפריל, שמחנו לקרוא את התגובות המשועשעות, ונבקש להודות לאתר "חריף" שהתיר לנו להשתמש בלוגו שלהם לצורך המתיחה. למי שפספס, ככה זה נראה: