המסך המפוצל

משחק הסדרות - סיבוב שני

בואו לזכות בפרס במשחק הניחושים של עונת הסתיו החדשה בארה"ב. הטופס השני - יותר סדרות, יותר נקודות, יותר אקשן

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 13-09-2011
11 תגובות

אז לפני כשבועיים חנכנו כאן משחק ניחושים חדש על עונת השידורים החדשה בארה"ב. הפרק הראשון שהשתתף במשחק שודר אמש והחזיר למסך את שרה מישל גלר. הפרק השני ישודר בעוד מספר שעות. בטופס הקודם, שנמצא ממש כאן, יש עדיין שתי סדרות שניתן לנחש עבורן את הרייטינג למקרה שטרם עשיתם זאת. שם גם אפשר למצוא הסבר מפורט על אופן ההשתתפות במשחק.


גם אם טרם עשיתם זאת, עדיין לא מאוחר להצטרף, בעיקר כי יש עוד מספיק נקודות בקופה. המנצח במשחק יזכה באחד מספרי דאגלאס אדמס לפי בחירתו מתנת הוצאת כתר והבלוג מועדון קריאה


תוצאות הסיבוב הראשון יפורסמו בעוד מספר ימים, אבל בינתיים, למה שלא נמשיך ישירות אל הסיבוב השני? הסדרות בסיבוב זה משודרות בשבוע הבא, בין הימים שני לרביעי. שימו לב שבקרוב יתפרסם גם הטופס השלישי, שיכיל סדרות שחוזרות אלינו ביום חמישי, 22/9/11. ההחלטה לפצל את השבוע הזה לשני טפסים נפרדים נובעת מריבוי הסדרות שנפתחות בשבוע זה.


הנה שש הסדרות של הסיבוב הנוכחי:


1. איך פגשתי את אמא, עונה 7, פרק 1. שווי: 25 נק'.
במשך שש עונות מספר טד לילדיו המסכנים את הסיפור על איך הוא פגש את אמא שלהם. במשך שש עונות שלמות הם נאלצו לשמוע את כל סיפור חייו (הדי מייגעים, יש לומר) של אביהם. העונה השביעית של הסאגה קורעת הלב הזאת נפתחת ביום שני, 19/9/11, בפרק כפול (החל מהשעה 20:00). הניחוש במשחק זה מתבצע על ביצועי הרייטינג (בקרב גילאי 18-49, כזכור) של הפרק הראשון בלבד. ממוצע העונה הקודמת עמד על 3.5. איך ייראה פרק פתיחת העונה הנוכחית?


2. שני גברים וחצי, עונה 9 פרק 1. שווי: 30 נק'.
זה כנראה הסיפור הכי מעניין של תחילת עונת השידורים הנוכחית. בעקבות השערוריה עם צ'ארלי שין ופרישתו מהסדרה בעקבותיה, מצטרף לקאסט אשטון קוצ'ר, דבר שמעורר ציפייה רבה בקרב כל העולם, גם אלה שלא התעניינו בקורותיהם המפוהקים של אותם שניים וחצי גברים. ממוצע העונה הקודמת עמד על 4.0 עגול ויפה, אבל הסקרנות הטבעית מהשתלבותו (ההדרגתית) של קוצ'ר צפויה להביא לפתיחה גבוהה יותר. כמה גבוהה? זה כבר התפקיד שלכם. פרק פתיחת העונה ישודר אחרי צמד פרקי פתיחת העונה של "איך פגשתי את אמא", ביום שני, ב-21:00.


3. The Playboy Club, עונה 1, פרק 1. שווי: 20 נק'.
סדרת דרמה חדשה של NBC שעוקבת אחר חייהם של עובדי מועדון פלייבוי בשיקגו בשנת 1963. מעין ניסיון של הרשת ליצור איזשהו "מד מן" משלה (זה לא הניסיון היחיד העונה לעשות דבר כזה. חכו לטופס הרביעי והאחרון). הרשת השיגה בעונה שעברה רייטינג ממוצע של 2.4 ופרק הפתיחה של הסדרה ישודר ביום שני בשעה 22:00. התחרות שמולה - פרקי פתיחת העונה של קאסל ב-ABC ושל האווי חמש-אפס ב-CBS.


4. Glee, עונה 3, פרק 1. שווי: 30 נק'.
אני לא חושב שצריך להציג את הסדרה הזאת יותר מדי. סו סילבסטר, הרבה שירים, הרבה קיטש, מעט היגיון עלילתי, כמו שאתם אוהבים (או שונאים). ממוצע העונה הקודמת עמד על 4.1 והפרימיירה של העונה השלישית מתקיימת ביום שלישי, 20/9/11.


5. NCIS, עונה 9, פרק 1. שווי: 30 נק'.
שמונה עונות העונה הזאת רצה פחות או יותר מתחת לרדאר של כ-90% מכם. אישית, מעולם לא צפיתי בסדרה, אפילו ששמעתי עליה כמה דברים די טובים. האמריקאים מתים עליה, וגם היא, כמו Glee, השיגה בעונה הקודמת ממוצע של 4.1. גם NCIS נפתחת ביום שלישי, 20/9/11.


6. משפחה מודרנית, עונה 3, פרק 1. שווי: 30 נק'.
העונה השניה השיגה רייטינג ממוצע של לא פחות מ-4.9, מה שמציב אותה במקום השישי בסה"כ ומעניק לה את תואר הסדרה המתוסרטת הנצפית ביותר בעונה השידורים 2010-11. העונה השלישית נפתחת ביום רביעי, 21/9/11.


בטופס הבא: הסדרות של יום חמישי, וביניהן: האנטומיה, המשרד והמפץ.


להזכירכם, כל הניחושים צריכים להיות עד לרמת דיוק של ספרה אחת בלבד אחרי הנקודה העשרונית. בהצלחה לכולם!



איך פגשתי את אמא:
שני גברים וחצי:
The Playboy Club:
Glee:
NCIS:
משפחה מודרנית:

כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי