המסך המפוצל

סיכום ``המונדיאל המפוצל``

היה טוב, טוב שהיה. הגיע זמן הסיכומים.

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 03-07-2002
3 תגובות
זה היה מונדיאל של הפתעות. מונדיאל שהתחיל במשחק בלתי נשכח, המשיך בשלב מוקדם פנטסטי ועשיר באירועים מדהימים, והסתיים במשחק גמר מושלם.

כאן, באתר "המסך המפוצל" הפעלנו את משחק "המונדיאל המפוצל", משחק שבו התבקשתם לנחש את תוצאות המשחקים, לצבור נקודות, ולזכות בפרסים.

הנה סיכום של מה שעברנו בחודש הנפלא הזה:

הו סנגל
כבר במשחק הפתיחה קרה הדבר שאף אחד מהמנחשים לא צפה. צרפת הפסידה לסנגל, ואותתה לכולם שהיא ממש לא מתכוונת לשחזר את מה שעשתה במונדיאל הקודם וביורו 2000. כמה ימים מאוחר יותר, יתברר שהצרפתים אפילו לא יכבשו באליפות הזאת. בדיוק כמו ערב הסעודית.

Oz לשלטון
מנחש בשם Oz הפתיע את כולם. הוא צבר את מלוא הנקודות ממשחקים 2,3,5,6, דייק בתוצאה במשחקים 7-8 ואמר שגרמניה תנצח את ערב הסעודית. אף אחד הרי לא ידע שזה ייגמר ב- 0:8. למעשה, כבר אחרי שמונה משחקים, ניצב Oz במקום הראשון עם מאזן מרשים של 55 נקודות.

וזה לא נפסק כאן, 19 נקודות נוספות בשלושת המשחקים הבאים הביאו אותו אל מאזן של 74 נקודות ואל ההרגשה של כולנו שכלום לא יעצור אותו. במקום השני, מחכה למעידה, ניצב לו ANI BATOR עם 66 נקודות.

Oz מאבד נקודות
את יום שלישי, 4/6/02, ירצה המוביל שלנו לשכוח. 5 נקודות בלבד בשלושת המשחקים הביאו אותו אל 79 נקודות, כשל - ANI BATOR יש 73 נקודות. יפן ודרום קוריאה מדהימות את העולם - פעם ראשונה.

המהפכים
תורו של ANI BATOR הגיע והוא הצליח להפוך את התוצאה ל- 83:82 לטובתו בתום יום המשחקים השישי. Oz פתח מנועים למחרת והעלה ל- 92:86. למחרת - מהפך נוסף: 106:97 ל - ANI BATOR. איזה יופי של משחק כדורסל.

הימים חולפים, המנגינה נשארת
ככה נראה "המונדיאל המפוצל" גם בימים הבאים. משחק פינג פונג (או כדורסל) בין שני המובילים, כשברקע מתחלף לו המקום השלישי על פי מזג האוויר ומצב הרוח של השופטים. סתם לצורך הדוגמא, בתום יום המשחקים ה-11, עמד הפער בין המקום הראשון לשלישי על 3 נקודות בלבד. למחרת, עמד הפער בין המקום הראשון לרביעי על 8 נקודות.

Then Came Boixos
יום המשחקים ה-13, העיר פניו אל משתתף בשם Boixos שצבר 29 נקודות מתוך 40 אפשריות, עולה למקום החמישי. יומיים לאחר מכן מצא את עצמו משתתף בשם סייגרוס במקום הרביעי.

הרביעייה הסודית
Oz, סייגרוס, Boixos, ו- ANI BATOR ניצבו בארבעת המקומות הראשונים בתום יום המשחקים ה-17. וכך זה נמשך. אחרי משחקי ה- 18/6/02 היה הפער בין הראשון לרביעי 6 נקודות. דרום קוריאה עולה לרבע הגמר ומפתיעה את העולם - פעם שניה.

רבע הגמר
בתום משחקי רבע הגמר, עמד הפער בין הראשון (ANI BATOR) לרביעי (Oz) על 14 נקודות. נותרו עוד ארבעה משחקים למונדיאל הזה, ורק 90 נקודות בקופת "המונדיאל המפוצל". דרום קוריאה כבר לא כל כך מפתיעה את העולם - פעם שלישית ואחרונה.

חצי הגמר
המשחק הראשון העלה את סייגרוס למקום הראשון, מוריד את ANI BATOR לרביעי. משחק חצי הגמר השני העלה את Boixos למקום הראשון. המתח בשיאו. במיוחד לקראת הגמר הקלאסי שמצפה לנו.

הסיום
סייגרוס חזר למקום הראשון בתום המשחק על המקום השלישי, דוחק משם את Boixos. משחק הגמר, בו אפשר להשיג 30 נקודות, יקבע גורלות. לא רק את אלו של רונאלדו ואוליבר קאן, אלא גם את אלו של ארבעת המוסקיטרים של המשחק שלנו. סייגרוס הצליח לצבור 30 נקודות מלאות ולזכות בפרס הראשון, Oz קטף את הפרס השני ו- Boixos את השלישי. ורק ל- ANI BATOR לא נשאר, לצערנו.

תודה לכל המשתתפים, לכל התומכים, לכל העוזרים ולכל חובבי הכדורגל באשר הם.


סיכום יומי