המסך המפוצל

העונה הקרה?

זכייניות ערוץ 2 הכינו לנו עונת קיץ חמה, רעננה וגדושת חידושים וריגושים. האומנם?

מאת: שגיא קליין

פורסם: 05-07-2002
0 תגובות
זכייניות ערוץ 2, קשת, רשת וטלעד החלו השבוע את שידורי עונת הקיץ עם לוח משדרים רענן ועם תוכניות חדשות בנוסף להחלפת ימי השידור.

קשת, שמשדרת מהיום בימי שני וחמישי לא ממש רעננה או חידשה הקיץ.
בימי שני וחמישי משודרים בעונת הקיץ הסדרה "שמש" המוכרת לכולנו בעונה חדשה, "מהפך" המוכרת גם כן, בוסטון פאבליק והחטא ועונשו המוכרים לצופי ערוץ ביפ בכבלים הדיגיטלי, "כוכבי השכונה" שמשודרת בינתיים בשידורים חוזרים עם "רק בישראל" ומכל הסיפור, יוצאות רק 2 תוכניות שמעולם לא שמענו עליהם : "לא נפסיק לשיר" - שעשועון מוסיקלי של שירה בציבור עם צביקה הדר, ו"מדריך קושניר לחופשה בישראל" תוכנית טיולים בארץ ישראל הכמעט זהה לתוכנית קיימת באותו ערוץ - "מושנוב על המפה".
בקיצור, קשת רק רעננה את התוכניות שלה , שדרגה אותן, הלוותה אותן מהערוץ שלה "ביפ", האריכה חוזים קיימים והשתמשה באותו ליהוק של סדרת הכוכבים של קשת - בניהם צביקה הדר - שמשודר פעמיים בשבוע בעקבות זאת.

רשת לעומת זאת, הייתה צריכה להכנס לנעליים דיי גדולות, נעלי הבידור של "רשת" בימי שלישי ושישי שהפיקה את "דודו טופז" , "קיציס ופרידמן" , "כוכבי השכונה" ו"רק בישראל" בתפוסה תאוצה רבה והרגילו את הצופים להצמד אל המסך בשעות הערב של שלישי ושישי בשביל מנה קומית איכותית.
רשת, במשבצת של "רק בישראל" (יום ו`, 21:05), העלתה לאויר את תוכנית הבידור "ערב אדיר" בהנחיית הקומקאי אדיר מילר שהתחיל את דרכו מפינת בידור משלו בתוכניתו של יאיר לפיד.
מיד לאחר "ערב אדיר" ביום שישי, רשת משדרת את "שידורי המהפכה", תוכנית הכוללת רצף שידורים ומערכונים קומיים בכיכובם של אסי וגורי.
ביום שלישי, עולה לשידור סדרת דרמה קומית חדשה "היא והוא" שהיא בעצם הסדרה בהפקת מקור (ישראלית) היחידה שמשודרת בעונת הקיץ.
בנוסף, "פספורט", "אוז" ו-"סקס והעיר הגדולה" ממשיכים, "מי רוצה להיות מיליונר?" חוזרת ו"סיטי טאוור" בשידורים חוזרים.
ביום שישי בבוקר, הצטרפה אלינו גם סופי צדקה בתוכנית כיפית לנוער וילדים העונה לשם " יופי סופי".
בקיצור, רק 2-3 תוכניות חדשות (בעיקר שידורי המהפכה וערב אדיר) ואין הרבה מה להתרגש בעקבות העובדה שכל שידורי הקיץ של רשת מורכבים מהעונה הקודמת.

טלעד, טלעד התמקדה ב-2 שעשועונים : "מזל טוב" - שעשועון חתונות ייחודי , ו-"הפרמידה" שעשועון חדש בהנחיית עודד מנשה.
בנוסף, טלעד החזירה לחיים "חיה מתה" במהדורה שנייה ולטענתם משופרת, הידועה בשם "לילה גוב 2" בהגשת גידי גוב שאמורה להיות תוכנית אירוח בידורית החוזרת אלינו ללא כל חידוש.
בסך הכל, טלעד ממשיכה מספר תוכניות גם לעונה זו ומקביל מריצה שידורים חוזרים, ובקיצור "טלעד" לא "הרעידה" את עולמנו, ומחוץ מפרומאים כחלחלים וימי שידור שונים - אין למה לצפות.

בתמונה הגדולה, זכייני ערוץ 2, הצליחו להביא משהו מעניין ובטוח גם לעונה הזו שרובו מבוסס על פחות אקטאוליה ופחות סדרות ישראליות (טלעד...) ויותר על בידור וכוכבים שמגיעים מהבמה אל המסך.
האם זאת העונה החמה!?! כפי שקשת מכנה את עונת הקיץ שלה?? האם נשב יותר שעות מול המרקע באפיק ערוץ 2?
ומה אם לוח השידורים החדש של ערוץ 10 שמתבשל בימים אלו??
יש סבורים כי זו העונה הקרה ביותר מכל השנים הקודמות. האומנם?

ללוח השידורים החדש, לחץ כאן.