המסך המפוצל

חדש על המסך - מרץ 2012

החודש שמסמל את בוא עונת האביב היה פורה לא רק בארה"ב אלא גם ביתר המדינות דוברות האנגלית. עמית ניצן סוקר את התכנים שעלו במהלכו

מאת: עמית ניצן

פורסם: 13-04-2012
4 תגובות

החודש השלישי של השנה האזרחית והראשון של עונת האביב בארצות הברית הביא עימו כמות נאותה של פרמיירות, שינוי מבורך לעומת מרץ דאשתקד אשר היה הדל ביותר בבכורות של סדרות מתוסרטות מכל חודשי השנה הקודמת. בפעם השניה השנה הרשתות הארציות מנצחות את רשתות הכבלים, עם ארבע תוכניות מתוסרטות חדשות לעומת שלוש. הבריטים מציגים חודש עמוס בסדרות, הנוטות מאוד לצד הדרמטי, ואף עוקפים את הטלוויזיה האמריקאית במספר הפרמיירות של סדרות/מיני סדרות. הערוצים הקנדיים והאוסטרליים העלו במרץ רק סדרות תעודה וריאליטי.

 

התוכניות הבולטות שעלו החודש כללו סדרת פנטזיה אהובת המבקרים על בלש החי בשתי מציאויות מקבילות, סבונייה קומית בכיכובה של קריסטין צ'נוות על חבורת ביצ'יות טקסניות, קומדית מדע בדיוני מהיוצר של "עברייני-על" המבוססת על ספריו של דאגלס אדאמס, סרט טלוויזיה משובץ כוכבים על המירוץ לצמרת של שרה פיילין, וריאציה בריטית לפורמט הריאליטי המצליח "The Voice”, מיני סדרה המספרת את סיפורה של הספינה "טיטניק" במלאות מאה שנה לטביעתה, תוכנית מתיחות ידוענים השבה למרקע לאחר העדרות בת חצי עשור ודרמת פשע המתרחשת במיאמי של סוף שנות ה-50.

 

אשמח לקרוא בתגובות לכתבה אילו סדרות ותכניות נראות לכם המעניינות ביותר מבין הסדרות החדשות שעלו לשידור בחודש מרץ.

 

שם: Awake

רשת: NBC

תאריך: 1/3

מספר פרקים: 13

ז'אנר: דרמה, פנטזיה

תקציר: ג'יסון אייזקס (“אחים בדם", סדרת סרטי “הארי פוטר”) מגלם בלש העובר תאונת דרכים ומוצא את עצמו חי בשתי מציאויות שונות - באחת בנו מת בתאונה ואשתו חיה ובשניה בנו חי ואילו אשתו מתה. אט אט הגיבור מגלה כי ישנן זיקות בין מציאות אחת לרעותה. עוד בקאסט לורה אלן (“4400”, “Terriers”), דילן מינט (“להציל את גרייס"), בי.די וונג ("אוז", "חוק וסדר: מדור מיוחד"), זוכת פרסי האמי והטוני שרי ג'ונס (“24”), ו-וילמר ולדראמה (פז מ"מופע שנות ה-70"). איילת זורר מפציעה בתפקיד משני.

דעתי בקצרה: שמתי עיני על הסדרה הזו עוד בעונת הפיילוטים הקודמת לפני שנה וכשהכריזו על עונת 2011-2012 זו הייתה אחת מהסדרות להן ציפיתי ביותר. בעוד שגם המבקרים מהללים את הסדרה, היא צוללת ברייטינג מפרק לפרק במשבצת הקשה של חמישי ב-22:00.

 

 

שם: Way Off Broadway

רשת: Bravo! (קנדה)

תאריך: 2/3

מספר פרקים: 13

ז'אנר: ריאליטי, תעודה

תקציר: קבוצת חובבנים מטורונטו ובהם סבתא בפנסיה, רופא שיניים ושוחט מנסים להפיק גרסת מחזמר של "הקוסם מארץ עוץ" במשך שמונה שבועות בלבד. עם קריינות מאת יו דילון (“נקודת שבירה", “מחוז דורהם").

דעתי בקצרה: זו נראית כמו תוכנית תעודה אנושית ומלבבת, אך עם מספר פרקים רב מדי.

 

 

שם: Canada's Got Talent

רשת: Citytv (קנדה)

תאריך: 4/3

מספר פרקים: 23

ז'אנר: ריאליטי

תקציר: תוכנית כשרונות על פי פורמט בריטי מבית היוצר של סימון קאוול המציג זמרים, רקדנים, קומיקאים ואמנים בכל הגילאים המתחרים על פרס של 100,000$ אשר ינתן לאקט המנצח. הגרסא האמריקאית המקבילה נקראת "America's Got Talent" והגרסא הישראלית שודרה בעבר בערוץ 2 תחת השם "הדבר הגדול הבא". השופטים הם השחקן זוכה פרסי האמי והטוני מרטין שורט, זמרת הסופרן זוכת פרס הג'ונו מישה ברוגרגוסמן והמוזיקאי סטפן מוצ'יו.

דעתי בקצרה: זהו אינו אחד מפורמטי הריאליטי האהובים עלי, אך בקנדה התוכנית שוברת שיאי צפייה עבור הערוץ המשדר.

 

 

שם: GCB

רשת: ABC

תאריך: 4/3

מספר פרקים: 10

ז'אנר: דרמה, קומדיה

הערה: הסדרה נרכשה לשידור על ידי yes.

תקציר: דרמה קומית מאת המחזאי רוברט הרלינג (“מגנוליות מפלדה") והמפיק דארן סטאר (יוצר “בוורלי הילס 90210” ו"סקס והעיר הגדולה") הסדרה (ששמה מורכב מראשי תיבות של "Good Christian Bitches") עוסקת באשה שהייתה הביצ'ית של התיכון הנאלצת לחזור לאחר 20 שנה לעיר הולדתה עם ילדיה בעקבות התפרקות נישואיה. השיבה מתקבלת בצורה צוננת על ידי בנות מחזורה. בסדרה מככבות לזלי ליב (“צעירים לנצח”, “ג'ורדן”), זוכת פרסי הטוני והאמי קריסטין צ'נוות (“החיים על פי נד"), אנני פוטס ("עיצובים", “Any Day Now”), ג'ניפר אספן (“שולחן לחמישה"), מרים שור (“סווינגטאון", “הדוויג והשארית העצבנית") ומריסול ניקולס (“רחובות של תקווה", “24”).

דעתי בקצרה: הסדרה תוארה כגרסה הדרומית של "עקרות בית נואשות" ואני מקווה שהיא דומה יותר לעונה הראשונה והמופתית של מלכת הסבון מאשר לנוכחית. בינתיים הרייטינג די מקרטע ולא בטוח כמה נבון להיקשר לתוכנית הזו.

 

 

שם:Stevie TV

רשת: VH1

תאריך: 4/3

מספר פרקים: 10

ז'אנר: קומדיה

תקציר: תוכנית מערכונים בכיכובה של הקומיקאית ואושית האינטרנט סטיבי ריאן הצוחקת על טרנדים כללים בתרבות הפופולרית העכשווית, וספציפית על תוכניות ריאליטי וסלבריטאים.

דעתי בקצרה: אם אתם מעורים מספיק ונהנים לצחוק כמוני על הרדידות של "חוף ג'רזי", “משפחת קרדשיאן", “Toddlers & Tiaras”, “עקרות בית אמיתיות", "בגרות באמהות" ושאר סנסציות הריאליטי/הזבל הטלוויזיוני, זו התוכנית עבורכם.

 

 

שם: Dirk Gently

רשת: BBC Four (בריטניה)

תאריך: 5/3

מספר פרקים: 3

ז'אנר: דרמה, קומדיה, מדע בדיוני

תקציר: הבלש ההוליסטי דירק ג'נטלי שכיכב בספריו של דאגלס אדאמס (“מדריך הטרמפיסט לגלקסיה") שב לטלוויזיה לאחר פיילוט מוצלח ששודר בדצמבר 2010. ג'נטלי פותר תעלומות תוך כדי הסתמכות על קשרי הגומלין ההדדיים בין אירועים שאינם רלוונטיים אחד לשני. הסדרה, מהיוצר של "עברייני על" הווארד אוברמן, מבוססת על תסריט מקורי ברוחו של הסופר ומככבים בה סטיבן מנגין (“אפיזודס"), דארן בויד (“קליק") והלן בקסנדייל (“רגליים קרות", "חברים").

דעתי בקצרה: אף שאיני סבור כי זו תוכנית שאוהב באופן אישי אני חושב שגולשים רבים יוקירו אותה אם יתנו לה צ'אנס.

 

 

שם: She Wolves: England's Early Queens

רשת: BBC Four (בריטניה)

תאריך: 7/3

מספר פרקים: 3

ז'אנר: תעודה

תקציר: ההיסטוריונית ד"ר הלן קסטור סוקרת את חייהן של שבע מלכות אשר משלו על אנגליה בתקופת ימי הביניים או בתקופה הטיודורית וערערו על התפיסה כי על הגברים לתפוס בשלטון.

דעתי בקצרה: לקשישים בנפשם:) 
 

  

 

 

שם: White Heat

רשת: BBC Two (בריטניה)

תאריך: 8/3

מספר פרקים: 6

ז'אנר: דרמה

תקציר: דרמה מבית היוצר של זוכת פרס הבאפט"א פאולה מילן (“Small Island”,”Endgame”) הנפרסת משנת 1965 ועד ימינו ומתארת את מערכת היחסים הסבוכה של שבעה חברים מלונדון המתעצבת על ידי אירועים היסטוריים שונים. בסדרה מככבים סאם קלאפין (“עמודי תבל", “שודדי הקאריביים: זרמים זרים”) וקלייר פוי (“דוריט הקטנה").

דעתי בקצרה: למרות שהרעיון הכללי של התוכנית קוסם לי, מסופקני אם הביצוע מגיע לרמה אשר משביעה את רצוני.

 

 

 

שם: Game Change

רשת: HBO

תאריך: 10/3

מספר פרקים: 1

ז'אנר: סרט טלוויזיה, דרמה

תקציר: סרט טלוויזיה המבוסס על ספר באותו שם בהפקתו של טום הנקס המתעד את הבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2008 מהצד של המפלגה הרפובליקנית תוך כדי שימת דגש רב על מושלת אלסקה דאז, שרה פיילין, שהייתה מועמדת למשרת סגנית הנשיא. בדרמה מככבים ג'וליאן מור (“לילות בוגי", “השעות"), זוכה פרס האמי וודי הרלסון (“חופשי על הבר", “רוצחים מלידה", “ארץ קשוחה"), זוכה פרס גלובוס הזהב אד האריס (“המופע של טרומן”, ”פולוק”), רון ליווינגסטון (“אחים לנשק"), שרה פולסון (“ג'ק וג'יל”, "סטודיו 60") וזוכה פרס האמי פיטר מקניקול (“אלי מקביל”, “מספ7ים”).

דעתי בקצרה: כמובן שזהו עוד מוצר איכותי ומענג מהרשת האהובה עלי שאינה טלוויזיה. אני צופה גם מבול של מועמדויות וזכיות בטקס האמי הבא.

 

 

שם: Fashion Star

רשת: NBC

תאריך: 13/3

מספר פרקים: 10

ז'אנר: ריאליטי

תקציר: 14 מעצבים מתחרים על האפשרות למכור את מרכולתם עבור שלושה קמעונים גדולים – מייסיס, H&M וסאקס השדרה החמישית. על ההנחיה מופקדת דוגמנית העל אל מקפירסון ולצידה המנטורים ג'סיקה סימפסון, ניקול ריצ'י וג'ון ורוטוס.

דעתי בקצרה: נראה שכמו במקרה של “The Voice" הרשת שוב מנסה לקחת פורמט ריאליטי מוכר ("פרויקט מסלול”) ולשנות אותו במקצת, אך איני חושב שהפעם המימוש יהיה מספק.

 

 

שם: Love Life

רשת: ITV1 (בריטניה)

תאריך: 15/3

מספר פרקים: 3

ז'אנר: דרמה

תקציר: דרמה רומנטית מהיוצר של "הדרך לקנדלפורד" על גבר המנסה לחזור אל אהובתו שנה לאחר שברח ממנה כשהיא הודיעה לו שהיא מעוניינת בהבאת ילדים לעולם. בדרמה מככבים רוב ג'יימס-קולייר (תומס מ“אחוזת דאונטון") ואנדראה לאו (“DCI Banks”).

דעתי בקצרה: אני מוצא את "הדרך לקנדלפורד" (המשודרת בערוץ הראשון למי שלא מכיר) סטנדרטית וסופר סכרינית ולכן לא רק סופה של הדרמה הזו צפוי מאוד, אלא גם ההתחלה והאמצע.

 

 

 

שם: העלמות (Missing)

רשת: ABC

תאריך: 15/3

מספר פרקים: 10

ז'אנר: דרמה, פעולה, מיסתורין

הערה: הסדרה נרכשה לשידור על ידי yes ועלתה ב-5 באפריל.

תקציר: אשלי ג'אד (“היט", “סיכון כפול") מככבת במותחן כסוכנת CIA לשעבר היוצאת לחפש את בנה בן ה-10 שנעלם באיטליה. עוד מככבים קליף קרטיס (“לרכב על הלווייתן”) ושון בין (“גולדן איי", “שר הטבעות: אחוות הטבעת", “משחקי הכס")

דעתי בקצרה: הביקורות פושרות, הרייטינג לא משהו, אבל לג'אנקיז של אקשן זה לא ישנה.

 

 

שם: Unchained Reaction

רשת: Discovery Channel

תאריך: 18/3

מספר פרקים: 6

ז'אנר: ריאליטי

תקציר: תוכנית ריאליטי תחרות מבית היוצר של שני כוכבי "מכסחי המיתוסים", אדם סאווג' וג'יימי היינמן, המשמשים גם כשופטים. בכל פרק מתחרות שתי קבוצות הבונות מכונות רוב גולדברג - מערכות מסובכות היוצרות תגובת שרשרת באמצעות מספר רב של צעדים.

דעתי בקצרה: כמי שבילה עשרות שעות בבניית מכונות רוב גולדברג וירטואליות בעזרת משחק המחשב "המכונה המופלאה" (TIM) אני שמח לראות בנייה של מכונה אמיתית ופועלת אך איני מתכנן לצפות בתוכנית באדיקות.

 

 

שם: Hit The Road, Jack

רשת: Channel 4 (בריטניה)

תאריך: 20/3

מספר פרקים: 6

ז'אנר: קומדיה

תקציר: הסטנדאפיסט הצעיר ג'ק וויטהול (ממנחי "האח הגדול" (בריטניה)) יוצא לסיור בערי הממלכה המאוחדת תוך כדי התחפשות למגוון דמויות.

דעתי בקצרה: אני לא נלהב מסוג ההומור הזה.

 

 

שם: Bent

רשת: NBC

תאריך: 21/3

מספר פרקים: 6

ז'אנר: קומדיה

תקציר: קומדיה רומנטית עם אמנדה פיט (“ג'ק וג'יל”, “2012”) כעורכת דין ואם חד-הורית שהתגרשה לאחרונה השוכרת קבלן פלרטטן בגילומו של דיוויד וולטון ("Perfect Couples") בכדי לשפץ לה את המטבח. ג'פרי טמבור (“המופע של לארי סנדרס", “משפחה בהפרעה") משחק בתפקיד משני.

דעתי בקצרה: הרשת בחרה לשרוף את ששת הפרקים על ידי שידור פרקים כפולים כנגד פצצות הרייטינג "אמריקן אידול" ו"משפחה מודרנית", והרייטינג בהתאם, כך שאין סיבה להקשר לסדרה. לא הפסד גדול, היא מרגישה לי בנאלית ולא מצחיקה.

 

 

שם: The Voice UK

רשת: BBC One (בריטניה)

תאריך: 24/3

מספר פרקים: 12

ז'אנר: ריאליטי

תקציר: תחרות השירה המבוססת על פורמט הולנדי מגיעה גם לאי הבריטי. בדומה למקבילותיה בארצות הברית ובישראל גם תוכנית זו תחולק לשלושה שלבים – אודישינים, דו-קרב ותוכניות חיות. על ההנחיה אמונים הולי ווילובי (The X Factor בריטניה) ורג'י ייטס וארבעת המנטורים, אשר יאמנו עשרה מתחרים כל אחד, הם הזמרים ג'סי ג'יי, will.i.am, טום ג'ונס וחבר להקת "דה סקריפט" דני אודניהיו.

דעתי בקצרה: כמי שצופה בימים אלו בגרסה האמריקאית של התוכנית הזו ובמקביל באמריקן אידול אני מרגיש שהגעתי לקיבולת המקסימלית של תחרויות זמרה, אך אם היינו בתקופה שוממת הייתי כנראה צופה בגרסה הזו.

                                                                                                        

 

שם: Australia: The Time Traveller's Guide

רשת: ABC1 (אוסטרליה)

תאריך: 25/3

מספר פרקים: 4

ז'אנר: תעודה

תקציר: דוקומנטרי בהבחנה גבוהה הסוקר את ההיסטוריה הגאולוגית של היבשת הקטנה בעולם – איך נוצרו הריה ומדברותיה, אילו חיות וצמחים איכלסו אותה ואיך נופה ומיקומה על הפלנטה השתנו עם השנים.

דעתי בקצרה: הטריילר עושה חשק לצפות בתוכנית אך איני חושב שהיא משתווה ברמתה לסדרות הטבע התיעודיות הבריטיות יוצאות הדופן מהשנים האחרונות.

 

 

שם: הטיטאניק (Titanic)

רשת: ITV1 (בריטניה)

תאריך: 25/3

מספר פרקים: 4

ז'אנר: מיני סדרה

הערה: הסדרה נרכשה על ידי yes ותעלה ב-14 באפריל.

תקציר: מיני סדרה מהתסריטאי זוכה פרסי האוסקר והאמי ויוצר "אחוזת דאונטון" ג'וליאן פלואז (“פארק גוספורד", “ויקטוריה הצעירה”) המציג גרסה נוספת לסיפורה של "הספינה הבלתי ניתנת לטביעה" לציון מאה שנה למאורע תוך כדי התמקדות בשמונים דמויות שונות. על השחקנים בהפקה נמנים לינוס רואץ' ("חוק וסדר"), ג'רלדין סומרוויל (לילי פוטר בסדרת סרטי "הארי פוטר") ולינדזי מרשל (קלאופטרה ב"רומא").

דעתי בקצרה: היוצר המוערך שב ואומר כי מיני סדרה זו תהיה שונה מהסרט הנודע והפופולרי של ג'יימס קמרון משנת 1997, והיא נחשבה לאחת מההפקות הבריטיות המצופות של השנה. הכוונה להתמקד בשמונים דמויות במיני סדרה בת 4 פרקים נראה לי אמביציוזי מדי, אך אהבתי הרבה ל"אחוזת דאונטון" הופכת את התוכנית לחובת צפייה.

 

 

שם: Loiter Squad

רשת: Adult Swim

תאריך: 25/3

מספר פרקים: לא פורסם

ז'אנר: קומדיה

תקציר: תוכנית מערכונים מבית היוצר ובכיכובם של חברים בקולקטיב ההיפ הופ Odd Future Wolf Gang Kill Them All הכוללת גם קטעי מוזיקה ומתיחות בסגנון "ג'קאס".

דעתי בקצרה: צפו בזה רק בזמן שאתם מסוממים.

 

 

שם: Secrets And Words

רשת: BBC One (בריטניה)

תאריך: 26/3

מספר פרקים: 5

ז'אנר: דרמה

תקציר: סדרת דרמה המציגה חמישה סיפורים שונים, אחד בכל פרק, על קשייהם של אנשים בוגרים המתמודדים עם אנאלפבתיות או עם קושי כלשהו בקריאה ובכתיבה.

דעתי בקצרה: כיאה לתוכנית המשודרת בשעות הצהריים הסדרה נשמעת יותר כמו ספיישל חינוכי מדרמה איכותית.

 

 

שם: One Night

רשת: BBC One (בריטניה)

תאריך: 26/3

מספר פרקים: 4

ז'אנר: דרמה

תקציר: דרמה המתרחשת במהלכו של לילה חם אחד ומציגה את קורותיהן של ארבע דמויות שונות שגורלן קשור זה בזה – איש מכירות מזדקן, ילד העומד בפני בחירה גורלית, בת עשרה מרדנית ואימה השואפת להתחיל בקריירת משחק. כל פרק מציג את אותו הלילה מנקודת המבט של דמות אחרת. בסדרה משחקים זוכה פרס הטוני דאגלס הודג', ג'סיקה היינס (“Spaced”, “הבן של רמבו") וססקיה ריבס (המיני סדרה “חולית", “Luther”).

דעתי בקצרה: הצגת סיפור אחד ממספר נקודות מבט הינו רעיון די שחוק, אך אני חושב שהיו מספיק יצירות שהשתמשו ברעיון זה והיו מוצלחות בכדי למשוך אנשים גם להפקה זו.

 

 

 

שם: The Syndicate

רשת: BBC One (בריטניה)

תאריך: 27/3

מספר פרקים: 5

ז'אנר: דרמה

תקציר: דרמה המביאה את סיפורם של קבוצת עובדים בסופרמרקט שכונתי בלידס הזוכים במשותף במיליונים בלוטו. בסדרה מככבים טימותי ספול (פיטר פטיגרו בסדרת סרטי “הארי פוטר”, “סוויני טוד”, "נאום המלך”), מתיו מקנולטי (סת' ב"עברייני-על") ומתיו לואיס (נוויל לונגבוטום בסדרת סרטי “הארי פוטר”).

דעתי בקצרה: קונספט חבוט וחביב. אפשר לראות ואפשר גם לא...

 

 

 

שם: Best Ink

רשת: Oxygen

תאריך: 27/3

מספר פרקים: 8

ז'אנר: ריאליטי

תקציר: תחרות ריאליטי בה 10 אמני קעקועים מתחרים על פרס של 100,000$ בסדרת אתגרים הבוחנים מיומנות ויצירתיות. הקעקועים נעשים על אנשים אמיתיים ובכל פרק מודח אמן אחד.

דעתי בקצרה: כל הכבוד לרשת על הרעיון המקורי. אני מעריך תוכניות המציגות אמנות אך אני תוהה האם עיקר העיסוק הוא בדרמה שבין המשתתפים לבין עצמם.

 

 

 

שם: מתוחים/פאנק'ד (Punk'd)

רשת: MTV

תאריך: 29/3

מספר פרקים: 11

ז'אנר: ריאליטי, קומדיה

תקציר: תוכנית מתיחות הידוענים חוזרת בפרקים חדשים לאחר הפסקה בת חמש שנים. אשטון קוצ'ר עובר לעמדת המפיק בפועל כאשר כל תוכנית תונחה על ידי סלב מתחלף אשר ימתח סלב אחר. על המנחים והנמתחים נמנים ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, קלן לוץ ודמי לובאטו.

דעתי בקצרה: הייתי יכול לכתוב “OMG אני מת על ג'סטין ביבר! היא כל כך מוכשרת...” אבל זו סתם התאכזרות מיותרת. במקום אכתוב כי אני לא נהנה מתוכניות מתיחות.

 

 

 

שם: Cartoon Planet

רשת: Cartoon Network

תאריך: 30/3

מספר פרקים: לא פורסם

ז'אנר: אנימציה

תקציר: בלוק אנימציה ששב לשידור לאחר העדרות של מעל לעשור המשלב שידור חוזר של קטעים מתוכניות מצוירות כ"בנות הפאוור פאף", “ג'וני בראבו" ו"המעבדה של דקסטר" עם פרשנות וקטעי מעבר בכיכובן של שתי דמויות נבלים מסדרת האנימציה של האנה-ברברה משנות ה-60 "Space Ghost”, שהופיעו מאוחר יותר גם בפארודיה המצוירת על תוכניות אירוח "Space Ghost Coast to Coast” ששודרה  בשנות ה-90.

דעתי בקצרה: בעוד שאני מלא בהערכה לפורמט הנ"ל, איני חושב שהגלגול הנוכחי הוא בשבילי. לא התחברתי לפרודיות המצוירות בכיכובן של הדמויות של האנה-ברברה שכלל את התוכנית הזו בשידורה המקורי כמו גם תוכניות אחרות כ"הארווי בירדמן, עורך דין". אני חושב שזה היה בעיקר בגלל ההומור הביזארי של הכותבים ולא בגלל חוסר ההכרות האישי שלי עם הרוב המוחלט של גיבורי הסדרות של האנה-ברברה.

 

 

 

שם: מג'יק סיטי (Magic City)

רשת: Starz

תאריך: 30/3

מספר פרקים: 8

ז'אנר: דרמה

הערה: הסדרה חודשה לעונה שניה מבעוד מועד; היא נרכשה על ידי yes ותעלה ב-14 באפריל.

תקציר: דרמת פשע המתרחשת במיאמי של סוף שנות ה-50 על רקע השתלטותו של פידל קסטרו על קובה, ומתמקדת בבעל בית מלון המסתבך עם המאפיה. בסדרה משחקים ג'פרי דין מורגן ("דני דוקט" ב"האנטומיה של גריי”, “השומרים”), אולגה קורילנקו (“קוונטום של נחמה”, “קירות”) ודני יוסטון (“הגנן המסור", “מספר 23”).

דעתי בקצרה: נראה כי התוכנית תצטרף לרשימה האקסלוסיבית והמצומצמת של דרמות איכותיות המשודרות כיום, ואני מברך על כל חברה חדשה במועדון.