המסך המפוצל

היורו המפוצל, התוצאות

"היורו המפוצל" הסתיים ויש לנו זוכה במשחק. מי זה יהיה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 02-07-2012
11 תגובות

זה היה "יורו מפוצל" מרתק מאין כמוהו. כמו כל משחקי "המונדיאל המפוצל" שלפניו, גם כאן היתה לנו נדנדה בצמרת. רשימת המובילים בטבלה כללה את turi, doron_g, pez, הילית, איתן גשם, ואריה סטארק, כשכל אחד מהם לוקח את ההובלה ליום אחד או יותר, ואף אחד מהם לא בטוח שאחרי המשחק הבא הוא יישאר בפיסגה.

 

את המותחן הזה עזבנו כשהמצב הוא כזה:

 

אריה סטארק ראשונה עם 375.5 נק'.

Saffron שניה עם 368.2 נק'.

superman25 שלישי עם 356.6 נק'.

pez רביעית עם 356.3 נק'.

כפיר חמישי עם 354.6 נק'.

איתן גשם שישי עם 352.5 נק'

(שימו לב להפרשים הקטנים בין המקומות השלישי לשישי - טיפה יותר מ-4 נק'. זה כלום).

את הטבלה המלאה לפני משחק הגמר, ניתן לראות כאן.

 

ואז הגיעו הספרדים ליורו, ריסקו את האיטלקים ואת באלוטלי השחצן 0:4, ולקחו את הגביע השלישי ברציפות שלהם (יורו, מונדיאל ושוב יורו), ו... הפתיעו את רוב המנחשים. רק כ-38% מהמנחשים נתנו לספרדים את הניצחון, כשמבין שישיית הצמרת שלנו, רק שניים הלכו על ניצחון לספרדים. מדובר בשתי המובילות שלנו, שהלכו על 1:2 סולידי עבור הספרדים. בשלב הזה, איבדו ארבעת הדולקים אחריהן את הסיכוי להדביק את הפער.

 

אף אחד מהמנחשים לא דייק בתוצאת משחק הגמר, אבל הכי קרובים לזה היו blerg, ניר וברק, שהלכו על ניחושים של 1:3 ועל 0:2.

 

בשלב הזה יש לנו סטטוס-קוו בשני המקומות הראשונים, כשאריה סטארק ו-Saffron בשני המקומות הראשונים, אבל היתרון של סטארק זעום. מה שיכריע - הניחוש על הזוכה ביורו, אותה שאלה שניתן היה לענות עליה מרגע שהמשחק שלנו התחיל. אריה סטארק הלכה עם הגרמנים לאורך כל הדרך ונפלה איתם, ועכשיו היא צריכה להתפלל ש-Saffron נפלה גם, כדי לזכות במשחק שלנו.

 

אלא ש-Saffron אמרה... ספרד. ולא רק זה - היא הלכה עם הניחוש הזה מרגע ש"היורו המפוצל" התחיל, כלומר עוד לפני פתיחת המשחקים, דבר שהעניק לה 33 נק' נוספות והקפיץ אותה מעל אריה סטארק, בדרך להיות הזוכה המאושרת ביורו המפוצל הראשון באתר.

 

ברכות ל-Saffron שזוכה בפרס!

 

כך נראית הטבלה הסופית שלנו.

 

להתראות בעוד שנתיים במונדיאל המפוצל הרביעי?