המסך המפוצל

המסך המפוצל בן 12

הופ הופ, טרללה, גדלנו בשנה, מזל טוב לנו!

מאת: המערכת

פורסם: 11-07-2013
11 תגובות

בשנת 2003 שאל "המסך המפוצל" את גולשיו "מה הכי הגיוני שיקרה בעוד עשר שנים?", והנה חלפו להן עשר שנים, העתיד כבר כאן, ואין זמן מתאים יותר מיום ההולדת של המסך המפוצל כדי לבדוק איפה צדקנו.

 

צדקו למשל 21 המצביעים שחשבו שערוץ 10 שהיה אז בסכנת סגירה יקבל מעל ל- 10% רייטינג. אמנם בימים אלה זוכות ברייטינג שכזה תכניות דוגמת "הרווק" ואמנם ערוץ 10 עדיין בסכנת סגירה כל שני וחמישי אבל עובדה. עצוב גם להיווכח שצדקו 15 הגולשים שאמרו שטוני סופרנו יישן עם הדגים.

לצערנו, התחזית שהגיעה אז למקום הראשון, שהמסך המפוצל יקים ערוץ טלוויזיה, עדיין לא התגשמה, אולם אפשר כבר לגלות שאנחנו בהחלט חושבים על התרחבות ופרטים עוד יגיעו בהמשך.

 

ועד אז, כמיטב המסורת של השנים האחרונות אנו חוגגים את האירוע בסיכום חגיגי של נתוני האתר בשנה החולפת. יום הולדת שמח!

 

מלות החיפוש המעניינות יותר שהובילו אל המסך המפוצל: במקום השמיני "באפי התהוות", במקום השביעי "משחקי הכס", במקום השישי "זוחל השטיח", במקום הרביעי "דדווד" במקום השלישי "יומני הערפד" , במקום השני "שובר שורות עונה 5", ובמקום הראשון "באפי fool for love"

 

 

הכתבות הנקראות ביותר בשנה האחרונה שאינן ממירים: במקום השביעי והמכובד בהתחשב בעובדה שזו הכתבה החדשה ביותר שנכנסה לרשימה הזו "נתן פיליון מדבר", במקום השישי "המסך המפוצל בן 11", במקום החמישי "פרויקט סיכום שנה" (וזו אגב, הכתבה שהגיעה הכי גבוה מבין אלה שפורסמו  אחרי יולי 2012),  במקום הרביעי "ניחוח אישה", במקום השלישי "סכפ"ש באפי יום הורים", במקום השני "שביתה", ובמקום הראשון "חדש על המסך –יוני 2012 – חלק ב'".

 

הממיר הנקרא ביותר בשנה האחרונה הוא הממיר של ה31/7/12 והוא דרך אגב במקום החמישי הכללי של הכתבות הנקראות ביותר השנה.


שרשורי המאה, שרשורי הפורום שהיו להם 100 תגובות ומעלה:

במקום השלישי: שרשורו של זוחל השטיח "המתמטיקה של משחקי הכס עם 110 תגובות, ובמקום הראשון עם 149 תגובות - שרשורו של Jaguar "ייצוג הומואים בטלוויזיה".


הגולשים שהגיבו הכי הרבה בשנה האחרונה במגזין (מלבד העורכים):

במקום החמישי – רמונה, במקום הרביעי – מיקה, במקום השלישי – זלפה, ובשני המקומות הראשונים ממש כמו בשנה שעברה - כשרק ההפרש ביניהם הצטמצם – נמצאים: במקום השני –kitty, ובמקום הראשון – darthziv.

 

הגולשים שהגיבו הכי הרבה באתר בשנה האחרונה בפורומים:

במקום החמישי, ירידה של שלושה מקומות מהשנה שעברה – דורון ז, במקום הרביעי , כניסה חדשה– ללא שם, במקום השלישי, עלייה של שני מקומות – תתש, במקום השני, עליה של מקום אחד – זלפה, ושומרת על מקומה הראשון ואף מגדילה את הפער בפסגה מיקה.

 

 

 

זהו, שיהיה במזל ולעוד המון שנים של טלוויזיה משובחת! אל תשכחו להגיב (אולי שנה הבאה אתם תהיו אלה שיוזכרו בסיכום השנתי) ולספר לנו איזה כיף זה שיש יום הולדת ואיפה לדעתכם הכי הגיוני שנהיה בעוד עשר שנים...