המסך המפוצל

מנת היום 3/9/13

על קו המים, או-פר ורובי ספרקס

מאת: שי שגב

פורסם: 01-09-2013
0 תגובות

20:30 על קו המים 3 | Fantasy Homes by the Sea 3, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לסדרת הנדל"ן בה המנחה, ג'ני פלקונר, נפגשת עם זוגות שהחליטו לשנות את חייהם ולרכוש בית חלומי על חוף הים. בין אם מדובר בבית קבע לכל חודשי השנה או בית קיט לבריחה עונתית, פלקונר מסייעת לזוגות לברור מבין האופציות שעומדות לפתחם ולמצוא בית התואם את כיסם וטעמם. הסוכנת המהוקצעת תפעיל את קסמיה כדי "לתפור" לכל זוג את מבוקשו: החל ממיזמים ראוותניים בתקציבי ענק וכלה במיזמים צנועים המציבים אתגר אמיתי. בין אתרי החיפוש והרכישה שיופיעו בסדרה: כרתים, פורטוגל, סרדיניה, איטליה, פמברוקשייר, צפון דבון, וויטסטייבל ועוד. בריטניה, 2011, 10 פרקים.

 

 

21:00 או-פר | Au Pair, ערוץ 8 (הוט)

בכורה. שלוש נשים פיליפיניות צעירות עם שלושה חלומות שונים, עוזבות את משפחותיהן מאחור כדי לנסות לבנות לעצמן חיים טובים יותר כאו-פר בחו"ל. רוזלי עזבה את מולדתה כדי לגייס כסף עבור הלימודים של אחותה הקטנה. חוזה העבודה הנוכחי שלה בנורבגיה, תקף רק ל-18 חודשים ואם לא תמצא משפחה חדשה שתעסיק אותה תאלץ לחזור הביתה. מטט שולחת כל חודש את כל כספה למשפחתה בפיליפינים, אמה סובלת מסרטן וחלומה לחסוך קצת כסף עבור עצמה רק הולך ומתרחק. תרזה השאירה את בתה בת השנתיים יחד עם אמה בכפר העני ממנו הגיעה בפיליפינים. היא חולמת על עתיד בדנמרק יחד עם החבר הדני העשיר שלה עם בתה הקטנה, בעוד אמה, דורשת ממנה לחזור לכפר יחד עם החבר. הסיפורים של שלוש הנשים מתמזגים לתוך סיפור אחד של עולם מורכב, שבו קשה לומר מי מנצל את מי - ושבו כסף ורגשות משחיתים אחד את השני. דנמרק, 2011.

 

 

22:00  רובי ספרקס | Ruby Sparks, ערוץ Yes3

בכורה בלעדית בארץ של הסרט אשר כיכב במספר פסטיבלי קולנוע בהם לוקרנו, המבורג, טורין וגם בארץ בפסטיבל חיפה. קומדיה רומנטית מהיוצרים של “מיס סאנשיין הקטנה” (שישודר מיד אחר כך באותו הערוץ). סופר הסובל ממחסום כתיבה מחליט לכתוב על נערת חלומותיו, בחורה בשם רובי ספרקס. הכתיבה זורמת ובהדרגה מרגיש הסופר שהוא מתאהב בדמות שנשקפת אליו מהדפים. מה רבה תדהמתו כאשר יום אחד הבחורה עליה כתב מופיעה בביתו, מקסימה, שנונה ויפה כפי שדמיין אותה. מחשבתו הראשונה היא כמובן שהוא משתגע אולם כאשר גם חבריו ומשפחתו רואים אותה, הוא מבין שחלומו התגשם. כאשר השגרה משתלטת על הזוגיות והדברים הקטנים מתחילים לדגדג את קצות העצבים, מחליט הסופר לחזור לכתוב כדי לערוך כמה שינויים קלים ביחסים. שחקנים: פול דאנו ("זה ייגמר בדם"), זואי קאזאן ("נערה מתפרקת"), אנט בנינג ("אמריקן ביוטי"), אנטוניו בנדרס ("דספרדו"), כריס מסינה ("ג'ולי וג'וליה", "28 חדרי מלון"), אליוט גוּלד ("מ.א.ש."). במאים: ג’ונתן דייטון ו-ואלרי פריס (“מיס סאנשיין הקטנה”). ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥♥♥