המסך המפוצל

מנת היום 23/9/13

טקס פרסי האמי, מייק ומולי בעונה שלישית, ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 22-09-2013
0 תגובות

 

01:00 השטיח האדום של טקס האמי 2013, ערוץ E!

שידור חי מלוס אנג'לס, ללא תרגום.

שידור ערוך - בשעה 18:15 וכן בשעה 22:15. שידור ערוך ומתורגם - יום רביעי, 25 בספטמבר, בשעה 16:00 + 21:30 ויום שישי, 27 בספטמבר בשעה 14:30.


03:00 טקס האמי ה-65 בשידור חי, ערוץ Yes Oh

טקס האמי 2013 יתקיים השנה ב-23 בספטמבר, בהנחייתו של ניל פטריק האריס ("איך פגשתי את אמא"). שיאנית המועמדויות לאמי השנה היא המיני סדרה "אימה אמריקנית: המוסד הסגור", בכיכובה של ג'סיקה לאנג, שגרפה 17 מועמדויות ואחריה "משחקי הכס" עם 16 מועמדויות.
בתחום הקומדיה מככבת "רוק 30" עם 13 מועמדויות, המספר הגדול ביותר של מועמדויות לקומדיה השנה. כל שש הסדרות המועמדות לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר השנה:
"המפץ הגדול", "לואי", "בנות", "משפחה מודרנית", "רוק 30", Veep"".  שש הסדרות המועמדות לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר הן: "שובר שורות", "אחוזת דאונטון", "משחקי הכס", "הומלנד", "בית הקלפים" ו-"מד מן".

הטקס המתורגם ישודר בשעה 21:00.


 

21:00 התשוקה לטעם - אלן דוקאס | Alain Ducasse: Passion for Flavor , ערוץ Yes  דוקו

אלן דוקאס - שהמגזין "פורבס" דירג כאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם - נחשב לאחד השפים הגדולים בדורו. עם למעלה מ-20 מסעדות ברחבי העולם, שלושה מלונות, הוצאה לאור של ספרי בישול ולאחרונה בית ספר גבוה לאמנות הבישול – האנרגיה והסקרנות של דוקאס אינן יודעות גבולות. בסרט הקצר פוגשים את השף, בעל המסעדות והמלונות, והעורך, שפיתח במהלך 30 שנות ניסיון גישה ייחודית למסורות הבישול והלייף-סטייל הצרפתיות. בימוי: גיא ג'וב, סטפאני קראוז. 50 דקות, צרפת, 2011.

 

 

22:30 מייק ומולי 3 | Mike & Molly 3 , ערוץ Hot קומדי סנטרל

10 מיליון איש צפו בעונתה השלישית של הקומדיה, בכיכובם של בילי גרדל והמועמדת לאוסקר מליסה מקארת'י, שבעקבות הצלחתה חודשה לעונה רביעית, ולאחרונה הוכרז הפרק ה12 בעונה השלישית כמועמד לפרס ה"אמי" 2013 בקטגוריית הצילום. הסיטקום של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי אלן היגינס ("מלקולם באמצע"), מארק רוברטס וצ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "דארמה וגרג"), ומככבים בה מליסה מקארת'י ("מסיבת רווקות", "עצבניות אש") והקומיקאי בילי גרדל, כבני-זוג בעלי עודף משקל. אחת מהסיבות להצלחתה האדירה היא נסיקתה של מקארת'י. מקארת'י, שהייתה מועמדת לפרס האוסקר על הסרט המדובר "מסיבת רווקות", כיכבה השנה בשוברי קופות כמו "הכול יחסים", "חשבון משותף", "הנגאובר 3" ו"עצבניות אש", ובשנה הקרובה צפויה להוביל שני סרטים נוספים. בעונה החדשה, מייק ומולי, שנישאו בפינאלה של העונה הקודמת, מנסים להתחיל את הפרק החדש בחייהם כנשואים טריים. ג'רלד מקרני ("דדווד"), ג'ון פוליטו ("האיש שלא היה שם") ובריאן באומגרטנר ("המשרד") מגיעים להופעות אורח העונה, וג'ייסון אלכסנדר ("סיינפלד") מביים את אחד מפרקי העונה.לצדם של גרדל ומקארת'י, מככבים בסדרה רינו ווילסון, קתי מיקסון, ניאמבי ניאמבי, סווזי קורץ, לואיס מוסטילו, קליאו קינג, זוכת ה"טוני" רונדי ריד ודיוויד אנתוני היגינס ("אלן").

 

 

23:25 קרופסי | Cropsey, ערוץ 8 (הוט)

מה קורה כשאגדה אורבאנית על חולה נפש שחוטף ילדים מתבררת כאמיתית לגמרי? כשיוצרי הסרט היו ילדים, הוריהם, כמו כל הורי השכונה הזהירו אותם מ"קרופסי" – אין ילד שגדל בסטייטן איילנד ולא שמע על חולה הנפש שחי בבית המשוגעים הנטוש בשכונה שיוצא בלילה לחטוף ילדים מהרחובות. זהו סיפור אזהרה המשמש כדי לשמור על הילדים מחוץ למבנים הנטושים האלה. כל זה השתנה בקיץ 1987, כאשר ג'ניפר שוויגר - נערה בת 12 עם תסמונת דאון, נעלמה מביתה שבשכונה שלהם. באותו קיץ גילו ילדי סטייטן איילנד  שהאגדה האורבאנית עליה גדלו הייתה אמיתית. יותר מ-20 שנה אחרי, חוזרים יוצרי הסרט לסטייטן איילנד כדי לחקור את המסתורין שמאחורי סיפור ההיעלמות של ג'ניפר וארבעה ילדים נוספים. הם חוקרים גם את אנדרה ראנד, היצור המפחיד שאותו קישרו להיעלמותם של הילדים, וחושפים מציאות שהיא יותר מפחידה מכל אגדה אורבאנית.