המסך המפוצל

מנת היום 3/10/13

עד עצם היום הזה 3, שארקי, ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 02-10-2013
0 תגובות

21:15 עד עצם היום הזה 3 | Once Upon A Time 3, ערוץ Yes דרמה

לא ידוע הרבה על העונה השלישית של "עד עצם היום הזה", מלבד מה שאנחנו יודעים מסיום העונה הקודמת – חבורת אנשים - שלא כולם מחבבים אחד את השני (אמה, שלגיה, הנסיך, עוץ לי גוץ לי, קפטן הוק והמלכה) אבל עם אינטרס משותף להציל את הנרי – עוברים עם הספינה של קפטן הוק לעולם אחר בחיפוש אחרי הנרי, לארץ "לעולם לא", שם הם צפויים להתמודד עם איומים שונים כולל פיטר פן הנורא. העלילה גם צפויה להמשיך עם הדמויות שנותרו בסטוריברוק, כשכבר נודע שהפקת הסדרה החליטה להיענות לבקשת המעריצים ולעצומות האינטרנט וללהק את ג'ואנה גרסייה לתפקיד אריאל, בת הים הקטנה.

 

 

22:00 אנימיזם: להתאהב בחפצים | Animism: People Who Love Objects, ערוץ Yes דוקו

סיפורם של אנשים שמתאהבים – רגשית ומינית – בחפצים. הנטייה המינית החדשה, OS - Objectum-Sexuality, מתוארת באמצעות חמש דמויות יוצאות דופן, ש"יוצאות מהארון" ומצהירות בפומבי על אהבתן לחפצים, לא כּפֶטיש, אלא כפרטנרים אמיתיים לחיים: בין אם מדובר במתקן שעשועים, מכונית, רכבת או אפילו מגדל אייפל בכבודו ובעצמו. במאי: ביל ספאהיק. קנדה, 2012.

 

דוקו על אישה שהתחתנה עם מגדל אייפל:

 

22:00 שארקי | Sharky's Machine, ערוץ MGM

ברט ריינולדס מככב ומביים בסרטו המצליח ביותר קופתית. שוטר במחלקת סמים, שהורד בדרגה בשל פשיטה כושלת, חוקר רצח של זונה שהופך לפרשיית מאפיה הכוללת שחיתות ממשלתית. עם: ויטוריו גאסמן. ארה"ב, 1981. ציון: ♥♥♥♥♥


 

 



 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.