המסך המפוצל

מנת היום 8/10/13

סוכן מחוק 7, הקרב הגדול של מוחמד עלי, ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 07-10-2013
1 תגובות

 

17:15 גרין לנטרן | Green Lantern, ערוץ הילדים

מטרתו של השומר הירוק היא לאתר את המתנקשים האורבים לו ברחבי הגלקסיה. בכל פרק יצאו גיבור הסדרה ושותפו הנאמן, קילווג, למסע חדש ברחבי הגלקסיה. השניים יטוסו בחללית החכמה והמשוכללת שלהם, "המיירטת", במטרה למנוע מהאויבים האכזריים לזרוע הרס ברחבי הגלקסיה.

 

 

19:30 בריאן בא לשפץ | Leave It to Bryan, ערוץ החיים הטובים

הקבלן והמנחה זוכה פרס הג'מיני, בריאן באמולר, שב בסדרה חדשה. הפעם יתמקד באומלר בבעלי בתים המעוניינים לשפץ את ביתם, אך אינם ערים לבעיות מבניות הדורשות טיפול דחוף יותר. באומלר מספר כי ההשראה באה לו לאחר מפגשים חוזרים ונשנים עם לקוחות שביקשו שיפוצים מפוארים, תוך הזנחה של ליקויים קריטיים שאיימו על ביטחונם ובריאותם. כל פרק בסדרה יעקוב אחר בעלי בתים שאינם מודעים לצרכיו המידיים של הבית, או לחלופין, זוגות המתווכחים ביניהם באשר לעדיפות העליונה במסגרת התקציב שלהם. באומלר יפגוש את בעלי הבתים, יאתר את מצב החירום הנסתר, ויחל בפרויקט שיפוצים מבלי להסגיר את מוקד השיפוץ. בריאן נדבק בחיידק ה"עשה-זאת-בעצמך" עוד בצעירותו, כאשר הוא וחבר הקימו עסק לשיפוץ בתיהם של שכנים במהלך חופשת הקיץ. לאחר שקיבל תואר במנהל עסקים ופתח עסק תובלה משלו החליט בריאן לשוב לאהבתו המוקדמת וייסד חברת בנייה מצליחה. בריטניה, 2010, 12 פרקים.

 


21:00 הילד שהיה מלך | The Boy Who Was a King, ערוץ 8 (הוט)

הדוקומנטרי הטוב ביותר בפסטיבל RiverRun  2012. סיפורו של סמיון סקסה-קובורג-גותה, שהפך למלך בולגריה בגיל שש, הוגלה על ידי הרוסים למשך 55 שנה, ואז חזר לארצו והפך לראש הממשלה. בהתאם לסרט, בגיל שש, קיבל סמיון את ההודעה המשמעותית בחייו, בה הודיעו לו על מותו הפתאומי של אביו ועל העובדה שהוא הבא בשושלת המלוכה ויהפוך מהיום למלך בולגריה. רק שלוש שנים לאחר מכן, המלך בן התשע הודח מכיסאו על ידי מתנגדים קומוניסטיים והוא ומשפחתו הוגלו מבולגריה. חמישים שנים עברו עד שהמשטר הקומוניסטי קרס וסמיון הורשה לחזור לביתו. הקהל הריע לו, 'אנחנו רוצים את מלכנו!', למרות שמוסד המלוכה כבר לא היה קיים. בשנת 2001 הקים סמיון מפלגה, איתה זכה ברוב מוחץ בבחירות והפך להיות ראש הממשלה של בולגריה. זוהי הייתה תקופה לא פשוטה במדינה, עם מעל ל-80 אחוזי אבטלה, שהובילה לכך שלאחר ארבע שנים בלבד, סמיון מצא את עצמו שוב מגורש לגלות: הפעם על ידי העם, שלפני כמה שנים חגג את חזרתו. גרמניה/בולגריה, 2011.

טריילר, חתולי במיוחד, מהסרט: 

 


22:00 טאבו: ארה"ב, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מתחת לנימוסים האמריקניים חבוי עולם של סודות. אנשים שאינם חיים לפי החוקים החברתיים המקובלים, מעמידים למבחן את הגבולות אותם החברה רואה כנורמטיביים. ממוזרויות רפואיות, אובססיות ועד להשמנה מוגזמת, "טאבו: ארה"ב" מתעדת את חייהם של אלו שחיים בשוליים ושדרך חייהם הפכה לטאבו.

 


22:00 הקרב הגדול של מוחמד עלי | Muhammad Ali's Greatest Fight, ערוץ Yes3

שלושה ימים לאחר השידור בארה"ב, מגיעה אל פסטיבל הקולנוע של yes3 הדרמה ההיסטורית החדשה מבית HBO, בבימויו של הבמאי הידוע סטיבן פרירס, ובהשתתפות קאסט מרשים ומכובד. בשנת 1967 היה מוחמד עלי בגג העולם. אחרי שלוש שנים כאלוף העולם, כשהוא מנצח את כל יריביו בקלות מרהיבה, ומהירות אגרופיו מתחרה רק עם חדות לשונו, נראה היה שאיש אינו מסוגל לעצור אותו. אך אז הגיע צו הגיוס לוייטנאם. בניגוד לאלביס פרסלי, עלי סרב להתגייס והביע את התנגדותו הנמרצת למלחמה שבה "האדם הלבן שולח את האדם השחור להרוג את האדם הצהוב". בעקבות זאת הוא נדון לחמש שנות מאסר, תוארו נשלל ממנו ונאסר עליו להיכנס לזירה. אולם לא אדם כעלי יקבל את הדין בשקט. במשך שלוש שנים הוא נאבק בגזירה עד שההחלטה הגיעה לבית המשפט העליון של ארה"ב. סרטו של פרירס מתרכז בשלב זה, האחרון והמכריע, שבו צוות שופטים שהורכב מגברים לבנים מבוגרים ושמרנים היה צריך להכריע על גורלו של הספורטאי השחור המפורסם והמושמץ ביותר בעולם. הדיונים והמחלוקות מאחורי הקלעים חושפים נתח לא מוכר של היסטוריה אמריקנית ומעלה סוגיות מרתקות על גזע, חופש ביטוי והנכונות להקריב הכול למען צדקת הדרך. שחקנים: כריסטופר פלאמר ("צלילי המוזיקה"), פרנק לנגלה ("פרוסט/ניקסון"), דני גלובר ("נשק קטלני"), פבלו שרייבר ("הסמויה"), בארי לוינסון (הבמאי של "לכשכש בכלב" ו"איש הגשם"). במאי: סטיבן פרירס (“יחסים מסוכנים”, "נאמנות גבוהה"), ארה"ב, 2012.. ציון: ♥♥♥♥♥



22:00 אובססיית היופי | Chasing Beauty, ערוץ Yes דוקו

מבט חודר לעולם המורכב של תעשיית היופי והדוגמנות. מאחורי השערים הנוצצים של "ווג" ו"גלאמור", נמצאים הסיפורים - שמצונזרים על-פי רוב: מה דוגמנים ודוגמניות מקריבים כדי להפוך לסופר-מודל מבחינת דימוי הגוף והאפקטים הפסיכולוגיים של תעשיית היופי. הסרט בודק מה דרוש כדי להפוך לסופר-מודל – הדרישות הגופניות החמורות (שלעיתים אינן בנות-השגה); ההשקעה הכספית והרגשית; והדיונים המוסריים הפנימיים לגבי גבולות המותר והאסור. דוגמני ודוגמניות על, צלמים, סוכנים, מעצבים, מנתחים פלסטיים, מאפרים ופסיכולוגים מנסים לענות על שאלת מיליון הדולר - מהו יופי, והאם כל זה בכלל שווה את המחיר? עם: בימוי: ברנט האף (ארה"ב, 2013). ציון: ♥♥♥♥♥



22:30 פאוור קאפלס: יפים וספורטיביים |Power Players: Sports Hottest  Couples , ערוץ E!

לקראת עליית הסדרה "אריק וג'סי: זוג מנצח", משודר הספיישל "פאוור קאפלס: יפים וספורטיביים". ג'יזל וטום בריידי, ויקטוריה ובקהאם, הילארי דאף ומייק פישר - עם אצטדיון מלא באוהדים צורחים ויציע עיתונות מלא בפפראצי, כוכבות יפות וספורטאים (וזה עובד גם הפוך), ללא ספק הפכו לזיווג המושלם. הסרט מפגיש כמה מהזוגות הלוהטים ביותר, ביניהם ג'סי ג'יימס ואריק דקר, ומגלה מה סוד ההצלחה למערכות היחסים הייחודיות שלהם.

 

:


22:45 סוכן מחוק 7 | 7 Burn Notice, ערוץ Yes אקשן

בעונתה השביעית והאחרונה של דרמת האקשן של רשת USA, (זהירות, ספוילרים) מייקל סוגר עסקה עם ה-CIA ונשלח על ידי המפעיל שלו, סטרונג, לרפובליקה הדומיניקאנית, כדי לחדור אל רשת טרור המנוהלת על ידי ברוק (אדריאן פנדר, "גיבורים") חבר של מייקל מעברו. בבית, סאם עסוק בחיי האהבה שלו, ג'סי חוזר אל חברת האבטחה שלו, פיונה עובדת בתור ציידת ראשים ומאדי מנסה לקבל משמורת על צ'ארלי. הצוות חוזר ומתאחד כשאדם זר ומוזר, שמציג את עצמו בשמות שונים ועם מבטאים משונים, מתחיל לשאול שאלות על מייקל. כשמאדי בטעות חושפת את העובדה שמייקל עדיין עובד עם ה-CIA, סטרונג חייב להחזיר את מייקל למיאמי כדי שיאתר את האדם המוזר ואת כוונותיו. למרות שחזר למיאמי, למייקל אסור ליצור קשר עם הצוות שלו, אך כשאותו אדם חוטף את פיונה, מייקל יוצא להציל אותה.