המסך המפוצל

מנת היום 21/11/13

יום הטלוויזיה הבינלאומי, אורנג'ס ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 20-11-2013
0 תגובות

14:15 יום הטלוויזיה הבינלאומי, ערוץ E!

לרגל יום הטלוויזיה הבינלאומי שחל היום, הערוץ ישדר שלושה ספיישלים על קומדיות, שתיים מהן הגדירו את חוקי הז'אנר מחדש ואחת עדיין רצה ולא מפסיקה לשעשע: שעה 14:15 סיפורי הוליווד: סיינפלד, שעה 15:00 סיפורים מהמסך הקטן: חברים, שעה 15:25 ספיישל: משפחה מודרנית. לקינוח, בשעה 16:10 ישודר 50 הרגעים הגדולים בטלוויזיה.

 

 

21:30 אורנג'ס | The Oranges, ערוץ Yes1

קומדיה רומנטית על חברות, סקס, שקרים ומשפחה. בפרבר אמריקני טיפוסי גרות להן בשכנות טובה משפחת וולינג ומשפחת אוסטורף. הם החברים הכי טובים, מגדלים את הילדים שלהם ביחד ועושים כמעט הכול יחדיו. אך החברות נבחנת כאשר נינה (לייטון מיסטר), הבת היפה והסוררת של משפחת אוסטורף, חוזרת הביתה אחרי היעדרות בת חמש שנים על מנת לבלות את החגים יחד עם משפחתה, ופוצחת ברומן סודי עם דייויד (יו לורי), ראש משפחת וולינג. שחקנים: יו לורי ("האוס"), לייטון מיסטר ("אחת שיודעת"), אוליבר פלאט ("על אהבה וסמים אחרים"), אליסון ג'אני ("ג'ונו"), קת'רין קינר ("כלים שלובים"). במאי: ג'וליאן פרינו, ארה"ב, 2011. הסרט סובל מתסריט בינוני שלא מצליח להחצין את מעוגלות הדמויות, ליצור מתח דרמטי או להצחיק. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 שלוש נשותיי – הסיפור האמיתי | My Three Wives, ערוץ Yes דוקו

כשג'ו דארגר התחתן עם אלינה, זה היה טקס נישואין שקט ופשוט, למעט העובדה שהוא נשא לאישה גם את דודניתה של אלינה, ויקי, באותו יום עצמו. לשאת שתי נשים ביום אחד זה עניין חסר תקדים, אפילו בתרבות הפוליגמיסטית. מספר שנים מאוחר יותר, ג'ו נשא אישה שלישית. הפעם זו הייתה ואל, אחותה התאומה של ויקי. ג'ו, שלוש נשותיו ושני תריסר ילדיהם, חיים כולם תחת קורת גג אחת. אלא שכאשר חלק מהילדים מתבגרים, המשפחה הפוליגמית ניצבת בפני אתגרים לא פשוטים. זהו העולם האמיתי משפחה שעל-פיה נכתבה הסדרה "אהבה גדולה".

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.