המסך המפוצל

מנת היום 18/12/13

אלמנטרי 2, סיוט של קעקוע

מאת: שי שגב

פורסם: 17-12-2013
0 תגובות

22:30 סיוט של קעקוע | Bad Ink, ערוץ ביוגרפיה

סדרת ריאליטי חדשה המתרחשת ב-"פוסיקאט טאטו", מכון קעקועים בלאס וגאס, שמתמחה בהצלת אנשים מעצמם ומהבחירות הרעות שעשו. דיק ורמין (חבר בלהקת הפאנק "ורמין" וסופר) וראקס, חברו הטוב ביותר מזה עשרים שנה, הם בעלי מכון הקעקועים, ומדי פרק הם הולכים לפגוש את המקרים האומללים ולנסות להבין מה הסיפור מאחורי הקעקועים שסרחו. למשל, בחורה שקעקעה עיניים בגבה כדי להתנקם בבוס שלה, שכל הזמן טען "שיש לו עיניים בגב", או בחורה אשר קעקעה איבר מין על רגלה ועוד. ורמין לוקח את אומנות הקעקועים ברצינות, ומדגיש כמה חשוב לו היושר האמנותי.

 


22:45 אלמנטרי 2 | 2 Elementary, ערוץ Yes אקשן

עונה חדשה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק הולמס, בכיכובם של ג'וני לי מילר ("איליי סטון", "דקסטר", "טריינספוטינג") בתפקיד שרלוק ולוסי לו ("המלאכיות של צ'רלי"), המגלמת את ד"ר ג'ואן ווטסון, גרסה נשית לד"ר ווטסון. ספוילר - בפרק פתיחת העונה השנייה, שצולם באנגליה, שרלוק ו-ווטסון נוסעים ללונדון לחפש אחר הבלש לסטראד מהסקוטלנד יארד, עימו שרלוק עבד בעבר. לסטראד נעלם אחרי תקיפת איש עשיר שהוא מאשים ברצח אשתו ושרלוק מוצא אותו במהירות ומסכים לעזור לו לפתור את החקירה שבעטיה הושעה. במקביל, שרלוק נחרד לגלות שאחיו מייקרופט (ריס איפנס "נוטינג היל", "ספיידרמן") פלש לביתו ברחוב בייקר 221, ובמטרה למשוך את תשומת ליבו של שרלוק, פוצץ את כל מטלטליו. בהמשך העונה, ג'ואן נפגשת עם בנו של הפציינט שאיבדה במהלך ניתוח אשר מבקש ממנה כסף, נרשמת לשירות הכרויות, מטיפה לשרלוק על כך שאין לו מערכות יחסים משמעותיות בחייו, ועוזרת לחברה למצוא את הבחור מהסטוץ הלילי, שמסתבר במקרה שהוא לאחר מאשר שרלוק.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.