המסך המפוצל

מנת סוף השבוע 3-4/1/14

איירון מן 3, טופ גיר 41 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 03-01-2014
3 תגובות

יום שישי – 03 בינואר, 2014


17:30 משטרת האופנה- סיכום שנה |  Year Ender Special-Fashion Police , ערוץ E!

2013 הייתה עמוסה ברגעי אופנה מדהימים של לגזור ולשמור, וברגעי אופנה מזוויעים שהדבר היחיד הטוב שיצא מהם הוא בדיחה מוצלחת של ג'ואן... קלוז'ר אופנתי מלא בהפתעות ואורחים אולטרה שיקים, עם ג'וליאנה, קלי, ג'ורג' וג'ואן, שיסכמו את 2013.

 

 

 

18:15 ביי ביי 2013: סיכום שנה | (Pop Goes the Year (Year End Wrap Up, ערוץ E!

בעקבות שנה של הרבה אוּפּסים, וואווים ו-OMGים. המנחים מסכמים את כל הרגעים הגדולים של השנה: הסיפורים הטובים בספיישל בן שלושת רבעי שעה.

 

 

22:00 עשירות ומפורסמות | Rich and Famous, ערוץ MGM

דרמה בבימויו של ג'ורג' קיוקור. סיפורן של שתי חברות הכי טובות - קנדיס ברגן וז'קלין ביסט, לאורך השנים, החל מתקופת האוניברסיטה ועד לנישואים ולילדים. ארה"ב, 1981.

 

 

22:00 איירון מן 3 | Iron Man 3, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד

הסרט הכי רווחי של 2013 והחמישי בכל הזמנים. הממציא הגאון, טוני סטארק, הידוע בכינויו "איירון מן", עדיין לא התאושש מהחוויות הקשות שעבר בסרט "הנוקמים". הוא מסתגר באחוזתו הגדולה ומשכלל את המצאותיו עוד ועוד, למגינת ליבה של אהובתו פפר פוטס. אך כאשר שני אויבים צצים יחד: טרוריסט מסוכן המאיים על שלום העולם ואויב ותיק המאיים על שלום ביתו, סטארק חייב לצאת ולהתעמת עמם, וגם למצוא כוחות מחודשים לחייו. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור ("רעם טרופי"), גאי פירס ("ארץ יבשה"), גווינת' פאלטרו ("שייקספיר מאוהב"), בן קינגסלי ("המשחק של אנדר"), דון צ'ידל ("טראפיק"). במאי: שיין בלאק ("קיס קיס בנג בנג", תסריטאי "נשק קטלני"). ארה"ב, 2013. חלק גדול מהסרט הוא תאווה לעיניים, השאר הוא בלגאן אחד גדול. אבל בדיוק כמו גיבור הסרט עצמו שלוקח את החיים בציניות, קשה לדעת גם אם לקחת את הסרט ברצינות. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 תרז | Therese Desqueyroux, ערוץ Yes3

עיבוד לרומן מאת הסופר, זוכה פרס הנובל לספרות, פרנסואה מוריאק משנת 1927. דרמה תקופתית - אודרי טוטו מגלמת את דמותה של תרז - בת למשפחה אריסטוקרטית בצרפת של תחילת שנות העשרים, הנישאת לברנאר, אריסטוקרט אף הוא, שיועד לה עוד בהיותה ילדה. אומללה ובלתי מרוצה מחיי נישואיה המשמימים, תרז נאבקת כדי להשתחרר מלחצי החברה עד להחלטה הרת גורל שתשנה את מהלך חייה. שחקנים: אודרי טוטו ("אמלי"), ז'יל ללוש ("אמנות הבגידה"). זהו סרטו האחרון של הבמאי קלוד מילר ("הסוד"). צרפת, 2012. סרט משמים ומרוחק רגשית, על אף המשחק הטוב של הדמויות. ציון: ♥♥♥♥♥


 

יום שבת – 04 בינואר, 2014


09:00 שנחאי על הקו | Shanghai Calling, ערוץ Hot דרמה

דרמה קומית אודות עורך דין ניו-יורקי צעיר ממוצא סיני בשם סאם צ'או, שנשלח במסגרת עבודתו למשימה דחופה וחשובה בשנחאי. עם הגיעו לסין הוא מוצא עצמו מסובך בבעיות משפטיות שמעמידות בסכנה את המשך הקריירה שלו. למזלו של סאם, מתגייסת לעזרתו עובדת מקומית שמסייעת לו לצאת מהתסבוכת ושבאמצעותה הוא מצליח להרפות מעט מענייני העבודה ולגלות את נפלאות שנחאי. שחקנים: דניאל הניי, ביל פקסטון, אליזה קופ, שון גאלגר, אלן ראק. בימוי: דניאל הסייה. ארה"ב/סין, 2012.

 

 

16:00 הפסקול של 2013: סיכום השנה במוזיקה | Sounding Off: The 2013 Year in Music, ערוץ E!

חברי הפאנל יביעו דעתם על כל כוכבי המוזיקה והסיפורים הגדולים שטלטלו את העולם ב-2013. מיילי וביבר, קים וקניה, ביונסה והסופרבול - שום דבר אינו מחוץ לתחום עבור פאנל הסופרסטארים, שייתנו את המילה האחרונה בסצנת המוזיקה של 2013.

 

16:45 למקרה שפספסתם | ICYMI: In Case You Missed It , ערוץ E!

הראיונות הכי חושפניים, הכי מטורפים והכי אינטימיים של 2013, עם ידוענים כגון האחיות קרדשיאן ובריטני ספירס. בספיישל ניתן לגלות גם מה קרה לפני ואחרי והראיונות – כל פרטי מאחורי הקלעים וקטעים שצונזרו ולא שודרו.

 

 

18:00 שף על האש 3, ערוץ האוכל

השף עומר מילר חוזר בעונה חדשה ומגייס את כל יבשות העולם (כמעט) ויוצא לעשות על האש במגוון טעמים ותרבויות, מאסאדו ארגנטינאי דרך ברביקיו בנוסח יפן, ועד מנגל יווני, תאילנדי ואפילו מרוקאי. בין המתכונים שיופיעו בתכנית: לוקוס בערק, ממולאים אסליים לצד קישואים בגריל, שוק טלה מרקש ומטבוחה אדומה ועוד. יעזרו להדליק את האש ולחמם את האווירה אחים למקצוע וחברים טובים, כמו אנחל בונני, מיכל אנסקי, לינוי בר גפן, מושיק גלאמין, טל ברמן והשף יריב מלילי- מ"הבית התאילנדי". ישראל, 2013 , 6 פרקים.

 

 

20:00 טופ גיר 41 | Top Gear 41, ערוץ אגו

במרוצת השנים לקחה על עצמה שלישיית המנחים של טופ גיר מגוון צבעוני במיוחד של אתגרים מוטורים. כעת, מגיעה סקירה בת 8 פרקים של רגעי השיא, כפי שדורגו על ידי צופי התכנית. ריצ'רד האמונד ינחה את המצעד המיוחד שייפתח במסע מוטורי ברומניה, ימשיך בנסיעה אל פתחו של הר געש פעיל ואף יחשוף את זהותו של נהג המרוצים המסתורי

"סטיג". בריטניה, 2013.

 

 

22:00 אקס-פטריוט | The Expatriate, ערוץ Yes4

סוכן CIA לשעבר העובד בחברת אבטחה מתוחכמת מגיע יום אחד לעבודה ומגלה שהחברה נעלמה: הציוד, האנשים, הכול. הוא מנסה לגלות מה קרה ומוצא עצמו מעורב בקונספירציה בינלאומית, בשלה חייו וחיי בתו הקטנה נמצאים בסכנה. שחקנים: ארון אקהרט ("האביר האפל"), אולגה קורילנקו ("קוונטום של נחמה"). במאי: פיליפ סטולצל, ארה"ב, 2012. עוד סרט ריגול חובק מתנקשים, בו הגיבור משתמש בכישוריו האישיים כדי לשרוד ולהציל את בתו מידי הרעים. התוצאה לא מרגשת. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:00 הדיירת | The Resident, ערוץ Hot גולד

מותחן אימה פסיכולוגי בכיכובה של הילארי סוונק ("מיליון דולר בייבי"). לאחר פרידה מהחבר שלה, ד"ר ג'ולייט דברואו מחפשת דירה לגור בה לבדה. היא מוצאת מציאה בבניין ישן בברוקלין ושם היא פוגשת את מקס, בעל הבית הנאה והבודד למדי. לילה אחד ג'ולייט מסכימה לצאת עם מקס, אך מבינה במהרה כי זו הייתה טעות מרה. מה שהיא לא ידעה אודותיו, זה שמקס אובססיבי כלפיה, עוקב אחריה בדירתה ובלילות מסמם אותה ומנצל אותה מינית. כשג'ולייט מתקינה מצלמה בביתה, היא מגלה לחרדתה את האמת אודות בעל הבית שלה. אך האם היא גם תצליח לברוח מפניו בזמן? שחקנים: הילארי סוונק, ג'פרי דין מורגן ("בעל מזדמן"), כריסטופר לי, מייקל באדאלוקו, לי פייס. בימוי: אנטי יוקינן. ארה"ב/בריטניה, 2011. הסרט נכשל בלהפחיד או לבדר. מאכזב. ציון: ♥♥♥♥♥


t

 

22:30 פלקון | Falcon, ערוץ Hot זון

דרמת פשע בת ארבעה פרקים המבוססת על רבי-המכר של הסופר זוכה הפרסים רוברט ווילסון, צולמה בספרד ועוקבת אחר חוקר משטרתי בכיר בעל סודות אפלים. צוות השחקנים מובל על-ידי מרטון קסוקס, ("ממלכת גן עדן" וטרילוגיית "שר הטבעות"), היילי אטוול ("קפטן אמריקה", "מראה שחורה"), סנטיאגו קבררה ("גיבורים"), אמיליה פוקס ("הפסנתרן"), ברנרד היל ("טיטניק"), רוברט לינדזי ("ווימבלדון"), ביל פטרסון ("המכשפות"), רוזי פרז ("בלי פחד") ונטליה טנה ("הארי פוטר").

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.