המסך המפוצל

מנת היום 5/1/14

נאשוויל 2, העוקץ ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 04-01-2014
0 תגובות

07:30 פאונד פאפיס | Pound Puppies, ערוץ הילדים

חבורת "פאונד פאפיס", שמורכבת כולה מכלבים בלתי רגילים, חוזרת בעונה חדשה. החבורה, בראשותו של לאקי, הציבה לעצמה מטרה לעזור לכל הכלבים העזובים והנטושים הנקרים בדרכם. חברי "פאונד פאפיס": קוקי - העוזרת הקשוחה בעלת לב הזהב, שטרודל - הכלבה הגאונית, סקווירט - הכלב שיודע להסתדר בכל מצב וניבלט - טוב הלב, עושים ככל יכולתם כדי למצוא כלב לכל איש ואיש לכל כלב.

 

 

09:30 24 שעות עם..., ערוץ הבידור הישראלי

רוני קובן נפגש למשך 24 שעות רצופות באולפן, ללא הפסקה, עם כמה ממיטב היוצרים והאמנים הישראלים. כל אחת משש התוכניות מהווה תקציר של אירועי היממה המשותפת: 5 בינואר – אפרת גוש, 6 בינואר – שלומי שבן, 7 בינואר – יוסף סוייד, 8 בינואר – ערן צור. שידור יומי.

 

 

21:30 נאשוויל 2 | Nashville 2, ערוץ Hot3

עונה חדשה לדרמה המוזיקלית של רשת "ABC". בפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, חייהם של ריינה (בריטון) ודיקן (צ'ארלס אסטן, "של מי השורה הזו בכלל") עמדו מול משבר שממנו אין דרך חזרה, בעוד ג'ולייט (פנטייר) נקלעה לצרות שהכתימו את סיפור הצלחתה. ספוילר - במהלך העונה החדשה, ריינה ממשיכה לעבוד על הרחבת האימפריה שלה, מחתימה אמנים ונאבקת עם מנהל חברת התקליטים שלה. באותו הזמן, ג'ולייט מתקשה לבנות את עצמה מחדש, כשמולה קמים אמנים מבטיחים שמאיימים על מקומה. לצדן של בריטון ופנטייר, מככבים בסדרה אריק קלוז, צ'ארלס אסטן, קלייר בוון, ג'ונתן ג'קסון ("בית חולים כללי"), סם פלדיו ("ההימור"), כריס קארמק ("האו.סי"), האחיות לנון ומייסי סטלה, פאוורס בות', קימברלי וויליאמס-פייסלי ("אבי הכלה"), אוליבר הדסון ("מגודלים 2") וויל צ'ייס ("סמאש").

 

 

22:00 שערורייה | The Outrage, ערוץ MGM

מערבון. שודד ידוע לשמצה מתוודה על אונס ורצח, ומובטח שהצדק יהיה מהיר. אבל אז עדים לשערורייה מופיעים, וכל אחד מציע גרסה שונה של האירועים. שחקנים: פול ניומן וויליאם שטנר. במאי: מרטין ריט. ארה"ב, 1964. רימייק לסרט היפני, "רשומון", רק בגרסת מערבון. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 העוקץ | The Sting, ערוץ Yes3

שיתוף הפעולה השני והאחרון של רוברט רדפורד ופול ניומן (יחד עם ג'ורג' רוי היל, שביים את שיתוף הפעולה הקודם, "קיד וקסידי"). הסרט הוא קלאסיקה, שזכתה להצלחה עצומה ולשבעה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר. מבוסס על מעשי עוקץ אמיתיים שביצעו שני אחים בשם פרד וצ'ארלי גונדורף. "העוקץ" בין עשרים הסרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים (בחישוב שינויי אינפלציה). שחקנים: רוברט רדפורד, פול ניומן, רוברט שואו ("מלתעות"). במאי: ג'ורג' רוי היל ("קיד וקסידי"), ארה"ב, 1973. קסם, הומור, פיתולים מפתיעים בעלילה ומשחק טוב, מתאחדים כדי ליצור סרט נהדר. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:30 הצעירים והקטלניים | Killer Kids, ערוץ ביוגרפיה

צעירים מדי כדי לשתות אך מבוגרים מספיק כדי לרצוח. בעולם מושלם, ילדים לא אמורים לדעת מהו רשע ואלימות. לצערנו, המציאות שונה ובמציאות מעוותת זו הילדים שלנו יכולים להפוך לסכנה האמיתית. מה גורם לילדים "נורמטיביים" להגיע לאלימות כה קיצונית עד כדי כך שהם הורגים בדם קר את חבריהם, הוריהם או יוצאים למסע רצח רנדומאלי? סדרה חדשה מספקת הצצה נדירה על החיים של צעירים בעלי נטיות רצחניות, ומנסה לפענח דרך ראיונות ושחזורים מה המניעים שמביאים ילד לרצוח והאם היה ניתן למנוע את האסון. כמו כן, הסדרה תחקור עד כמה הילדים מבינים את תוצאות מעשיהם, עד כמה הם מחוברים לסביבה ומה חלקה של הסביבה בעיצוב עולמם של הילדים. בפרקי הסדרה סיפורים אמיתיים ומצמררים: שני ילדים חובבי סדרת הסרטים "צעקה" שמחליטים לחקות את הקולנוע, ילד שרוצח את הוריו ומנסה להציג את הרצח כשוד שהשתבש, צעירה המרעילה את הסבתא שגידלה אותה, ילד שמתאחד עם הוריו לאחר 12 שנים בנפרד, מקנא באחיו החדשים ומתנקם בהם, שני ילדים אשר יוצאים למסע הרג כשעסקת סמים משתבשת וחבורת צעירים המתנקמים בצעיר בן גילם.

 

Bio network - "Killer Kids" - Nick Browning from TV news recordings on Vimeo.

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.