המסך המפוצל

מנת היום 9/1/14

קולו של הלב, מלך הדרמה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 08-01-2014
1 תגובות

19:00 קולו של הלב | I hear your voice, ערוץ ויוה פלוס

"קולו של הלב" היא דרמת מתח משפטית, עם אלמנטים פנטסטיים שבמרכזה עומדים סו-הא, גבר צעיר בעל היכולת לקרוא מחשבות, והיאה סונג, עורכת דין בתחילת דרכה, שאירוע טרגי מילדותם קושר ביניהם ומשפיע על חייהם בהווה. הסדרה כבשה את לב הצופים ואת טבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2013. בסדרה מככבים  יי ג'ונג סוק, אחד הכוכבים העולים בקוריאה היום, שאותו הכרנו לראשונה בדרמה "גן סודי", יי בו יונג ו-יון סאנג היון (אוסקה, "גן סודי"). 18 פרקים, דרום קוריאה, 2013.

 

 

21:20 מלך הדרמה | The king of Drama, ערוץ ויוה פלוס

"מלך הדרמה" היא קומדיה הזויה, המספקת הצצה נדירה למתרחש מאחורי הקלעים של תעשיית הדרמות הקוריאנית. במרכז הסדרה עומדות דמויותיהן של אנתוני קים, מפיק על בתעשיית הטלוויזיה הקוריאנית, שבשל בגידה בו מאבד את מעמדו, וגו-אן, תסריטאית מתחילה, שכל הדלתות נסגרו בפניה בעקבות המפגש הראשוני שלה עם אנתוני. שלוש שנים אחר כך אנתוני מקבל הצעה חד פעמית מאיש עסקים מסתורי מיפן להפיק סדרה קוריאנית, מציע לגו-אן הצעה שקשה לסרב לה, לכתוב את התסריט לסדרה, ההפקה יוצאת לדרך והעניינים מסתבכים... בתפקידים הראשיים קים מיונג מין וג'ונג ריו וון ("סאמסון המתוקה", "מאיזה כוכב את") שאף זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר לשנת 2012 על תפקידה בסדרה. 18 פרקים, דרום קוריאה, 2012-2013.

 

 

22:00 רוכב חמוש | Riding Shotgun, ערוץ MGM

מערבון. שומר מרכבה מואשם בשיתוף פעולה עם חבורת פושעים שביצעה שוד רצחני. הוא יוצא להוכיח את חפותו, ואבוי למי שיעמוד בדרכו. שחקנים: רנדולף סקוט, צ'ארלס ברונסון. במאי: אנדרה דה תות'. ארה"ב, 1954. לאוהבי מערבונים מיושנים, אם כי הצד הוויזואלי חזק. ציון: ♥♥♥♥♥


 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.