המסך המפוצל

מנת היום 3/2/14

בטי וויט והחתולים הגדולים, Style 2 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 02-02-2014
1 תגובות

17:50 פסיפיק פאליסיידס | Pacific Palisades, ערוץ CBS דרמה

אופרת סבון אמריקנית העוקבת אחר קבוצת צעירים שלא מצליחים למצוא את האיזון בין תהילה לסקנדל. במרכז הסדרה, זוג צעיר שעבר ממישיגן לקליפורניה שטופת השמש. הם נקרעים בין הערכים עליהם גדלו לסביבה המושחתת החדשה אליה עברו. שידור יומי.


 

19:00 בטי וויט והחתולים הגדולים | Betty and the Big Cats, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד

השחקנית בטי וויט לוקחת את הצופים למסע אישי וקרוב עם גישה נדירה וייחודית אל שלושה מגני החיות והפארק-ספארי המובילים בארה"ב. באמצעות האישור של בטי וויט להיכנס אל מאחורי הקלעים, היא מגישה לצופים סיור מיוחד ומרגש הכולל מפגש עם החתולים הגדולים.

 

 

21:00 אל תאשימו את פייסבוק! | Don't Blame Facebook!, ערוץ Yes דוקו

שני סרטים מבית Channel 4, המציגים כמה מהמקרים הביזאריים/מביכים/דרמטיים ביותר, שהתרחשו באנגליה בשנים האחרונות ברשתות החברתיות, ומראים כיצד חשיפת מידע רבה מדי ברשתות החברתיות מביאה להשלכות נוראיות. למשל חברים שנעצרו באשמת טרור בנמל-תעופה אמריקני אחרי ציוץ של בדיחה בטוויטר; עובד מקדונלד'ס שנכנס לכלא אחרי שחדר לדף הפייסבוק של ידוען בינלאומי; ודוגמנית שנעצרה לבושת פיג'מה כשהשוטרים פרצו לביתה בחשד שהטרידה סֶלֶב; ומה קורה כאשר טרול הולך רחוק מידי, ותמונות פרטיות מגיעות לידיים לא להן? הסרטים מתעדים שלל סיפורים מסמרי שיער על מה שקורה ברשתות החברתיות, וממה אנחנו צריכים להיזהר בכל פעם שאנחנו מעלים תמונה/מצייצים/מעלים פוסט. 2X60 דקות, אנגליה, 2013.

 

 

21:10 הרשת | The Network, ערוץ 8

בשנת 2002, השתחררה קאבול בירת אפגניסטן מחמש שנים תחת שלטון הטרור של הטליבאן. עד אז כל צורות התקשורת למעט תחנת הרדיו הממלכתית, הוצאו מחוץ לחוק והוצאה פומבית להורג הייתה לאחת הצורות היחידות של "בידור". זהו סיפורה הייחודי והמלהיב של רשת הטלוויזיה העצמאית הראשונה באפגניסטן - TOLO TV, והמשפחה שעומדת מאחוריה. רשת הטלוויזיהTOLO  שהוקמה בשנת 2002 גדלה להיות אחת מהרשתות הגדולות והמצליחות ביותר באפגניסטן, עם למעלה מ-800 עובדים, תוכניות חדשות, אקטואליה, דרמה, קומדיה, מוסיקה, ותוכניות לייפסטייל. ארה"ב, 2013. הסרט אמנם נראה כתוכן שיווקי של הערוץ, אך מעניין לראות כיצד פועלת רשת טלוויזיה במדינה המגבילה ביותר בעולם. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 מלחמת העולמות - עונה 1 | War of the Worlds – 1, ערוץ CBS דרמה

האנושות חייבת לנצח. הסדרה ממשיכה היכן שהסרט המיתולוגי משנות ה-50 הסתיים ומתארת את מאמצי האנושות לאתר חייזרים שמתרבים ומטילים אימה. שידור יומי.


 

23:00 Style 2, ערוץ Hot בידור ישראלי

תכנית הסטייל היומית עם ירדן הראל חוזרת בעונה שנייה - כל מה שמעניין, חם וחדש בעולם האופנה. הצצה מאחורי הקלעים לקמפיינים הכי שווים בארץ ובעולם, שאלון הפרזנטורית עם כוכבות הקמפיינים הגדולות, מה הטרנדים החמים ואיך מיישמים אותם בבית? וגם האייטמים הכי שימושיים: איזה ג'ינס כדאי לקנות, איך מתאימים את הבגדים למבנה הגוף ואיפה קונים את הדברים הכי אופנתיים בלי לקחת משכנתא. מנחה: ירדן הראל, משתתפים: ג'ו, נסטיה, עדי רונן, מיטל ברונר, מור סילבר.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.