המסך המפוצל

מנת היום 9/4/14

VEEP 3, עמק הסיליקון ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 08-04-2014
0 תגובות

19:00 הכי רחוק שיש | Beyond Human Boundaries , ערוץ הטיולים

מה קורה כאשר אדם ממוצע מן המערב מרחיק עד לקצה העולם ומפקיד את עצמו בידיו של מנטור מקומי? סיפור ניצחונה של הרוח האנושית מתועד כאן באמצעות מסעותיו של ארמד אן אליזד,  מערבי מן השורה, המנסה לשרוד באזורים העניים והמסוכנים בתבל. הדרך היחידה לשרוד היא מנטור מקומי הלוקח אותו תחת חסותו ומלמד אותו כיצד לנהוג בנסיבות הקיצוניות. זוהי לא תכנית הישרדות. זהו מפגש אמוציונאלי עם אנשים החיים בתנאים הקשים ביותר. כל פרק מביא את סיפורה של חברות חוצת גבולות ומסר רווי תקווה ואופטימיות. בריטניה, 2012, 8 פרקים.

 

 

19:35 בגרות באימהות 2 עונה 3 | Teen Mom 2 Season 3, ערוץ MTV

עונה חדשה לסדרת הריאליטי העוקבת אחר נערות המתמודדות עם מעמדן כאימהות טריות. כל פרק מציג את מגוון האתגרים הניצבים בפני אימהות צעירות: נישואים, מערכות יחסים, תמיכת המשפחה, אימוץ, כספים, סיום לימודי התיכון, תחילת הקולג', מציאת עבודה, והמהלך הקשה והמרגש מכול: ההתקדמות אל עבר יחידה משפחתית משל עצמן.

 


21:00 אוטיזם – התנהגות מאתגרת | Autism: Challenging Behavior, ערוץ 8 (הוט)

בגילאים 3 ו-4 שנים - ג'ק וג'רמיה מתחילים את השנה הראשונה שלהם בבית הספר "Treetops" באסקס, בית הספר היחיד בבריטניה שנוהג בשיטתABA  - התערבות שנויה במחלוקת ואינטנסיבית לטיפול באוטיזם. להוריהם יש תקוות גדולות באשר לשיטה הקשוחה הזאת, אך מבקריה טוענים כי היא פוגענית ושוללת את צלם האנוש בניסיון לחסל את ההתנהגות האוטיסטית. בריטניה, 2013.


 

21:30 אל תנסו את זה בבית | Disaster DIY, ערוץ החיים הטובים

בריאן באמולר ("בריאן בא לשפץ", "בית חלומותיו של בריאן") שב בסדרה חדשה. הפעם מסייע בראיין לאלו שניסו לשפץ את ביתם בכוחות עצמם ונכשלו. במהלך פרקי הסדרה מסייע באומלר למארי ועומר שפישלו קשות בשיפוץ המרפסת, לסטלה ולגארי שחיפפו בשיקום המטבח, לטרייסי ולבעלה שיצרו אסון בדמות חדר כושר ביתי, למארק ולג'אניס שנכשלו בתיקון הסלון ולאחרים. בריטניה, 2013, 26 פרקים.

 

 

22:00 עמק הסיליקון | Silicon Valley, ערוץ Yes Oh

קומדיה חדשה של מייק ג'אדג' עבור HBO, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון, בו האנשים המוכשרים והמוצלחים ביותר, הם דווקא אלה שלא מצליחים להתמודד עם ההצלחה. ריצ'ארד (תומאס מידלדיץ', "הזאב מוול סטריט", "המשרד") הוא מתכנת מחשבים מוכשר, שחי ב"הוסטל ההאקרים" יחד עם חבריו גילפויל ודייניש, תחת פיקוחו של ארליך, מיליונר שעשה את הונו בעולם האינטרנט, שמאפשר להם לגור בביתו בחינם בתמורה לנתח עסיסי מפרויקטים עתידיים.
ריצ'ארד תקוע במשרה חלקית בחברה גדולה בשם Hooli, כשבין לבין הוא עובד על אתר משלו, אתר כושל בשם "החלילן מהמלין". כאשר אחד ממנהליו של ריצ'ארד מגלה שהאתר כולל אלגוריתם מהפכני עם פוטנציאל כספי עצום, מתחילה מלחמת הצעות לרכישת האתר.

 

 

23:00 VEEP 3, ערוץ Yes Oh

עונה שלישית לקומדיה חדה וסאטירית שלוקחת את הצופים אל נבכי הפוליטיקה האמריקנית בבית הלבן. ג'וליה לואי דרייפוס, היא סלינה מאייר - סגנית הנשיא, שמתמודדת יום-יום עם הפוליטיקה המשרדית בוושינגטון. בעונה ה-3, סלינה והצוות שלה חוזרים לוושינגטון הבירה, לרגל חתונתו של מייק ומגלים ששר ההגנה פורש מתפקידו - דבר אשר נותן לסלינה אפשרות לרוץ לפריימריז מול הנמסיס שלה, דני צ'אג. במהלך העונה ינסו סלינה וצוותה לגייס כסף לקמפיין, כאשר אמי ודן יאבקו אחד בשני כדי להיות מנהלי הקמפיין.

 

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.