המסך המפוצל

מנת היום 17/4/14

אבא'ז, מאהב קטן ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 17-04-2014
0 תגובות

21:00 איך להיות משפחה מאושרת, ערוץ 2

סדרת דוקו השבה בעונה שלישית ומתרכזת בשאלות האושר בתאים המשפחתיים. בהתבסס על מחקרים, יוצא אירי ריקין ("בקרוב אהבה") לשורה של מפגשים מרתקים עם אנשים ומשפחות שמצאו דרך אחרת, מקורית או מעוררת מחשבה להתמודד עם סוגיית האושר המשפחתי. בכיתה מחכה לו פרופ' יורם יובל, שמלווה אותו במסע גילוי הדי.אן.איי. של משפחה ואושר.

 


באדיבות: מיכאל רייזל


21:10 אבא'ז | Dads, ערוץ 8 (הוט)

שבעה אבות. שבע מצלמות. שלוש ערים. במשך שישה חודשים נדרשו שבעה גברים בוונקובר, ניו יורק ולונדון לתעד את חייהם כאבות. הם תיעדו כל חוויה, אתגר ותשוקה הקשורים לילדיהם. הסרט מספק הצצה מרגשת ונוגעת ללב לאבהות בעידן המודרני, השונה מכל מה שהכרנו עד כה. ארה"ב, 2013.

 

 

22:00 מאהב קטן | Lover Boy, ערוץ MGM

קירה סדג'וויק ("סינגלס") מככבת בתפקיד הראשי בסרטו הראשון כבמאי של בעלה, השחקן קווין בייקון ("וודסמן"). סדג'וויק מגלמת את דמותה של אם חד הורית שמפתחת אובססיה מדאיגה ביחס לאימהותה. הסרט נע בזמן ומתאר את הבית בו גדלה האישה אצל זוג הורים שהתעניינו בעיקר בעצמם ובחיי המין שלהם, ולא מספיק בבתם הנטושה. עם מאריסה טומיי ("בן דודי ויני"), מאט דילון ("התרסקות"), סנדרה בולוק ("ספיד") ובייקון עצמו, בתפקיד אביה של האישה. 2005. המעבר מספר מוצלח לקולנוע נכשל לחלוטין, וסדג'וויק מנסה להפוך את דמותה לסימפטית, אך יוצאת מפחידה ומטורפת. ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.