המסך המפוצל

מנת היום 17/6/14

קופסה שחורה, חיים כפולים ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 17-06-2014
2 תגובות

18:30 ללכת על כל העוגה – חתונות | Cake Walk – Wedding Cake Edition, ערוץ החיים הטובים

תחרות עיצוב עוגות בהנחייתה של הקומיקאית והשחקנית, קרולין ריאה ("סברינה המכשפה הצעירה"). מדי פרק יתמודדו שלושה מעצבי עוגות במירוץ נגד השעון ליצירת עוגת החתונה המושלמת, כשעל הכף מונח פרס מזומן של 5,000 דולר. צוות של שלושה מומחים יבחר במנצח שיצירתו תוצג בחתונה של הזוג המאושר. חבר השופטים מונה את אלכסנדרה פלגרינו, מעצבת עוגות עטורת פרסים ובעליה של הקונדיטורה Cake Opera Co. בטורנטו; דיוויד מרקפרה הבריטי, מעצב עוגות ובעליה של הקונדיטוריה David Cakes of Distinction; והשף הקנדי גורדון ביילי, בעליה של המסעדה Lot 30. קנדה, 2013, 8 פרקים.

 

 

22:00 חיים כפולים | The East, ערוץ Yes3

שרה, סוכנת FBI לשעבר, מתחילה לעבוד בחברה העוסקת במודיעין ובאגירת מידע השומרת מכל משמר על הסודות האפלים של לקוחותיה. שרה נדרשת להשתתף במשימה מאתגרת במיוחד – להסתנן ולהיות חלק מארגון אנרכיסטי הנקרא The East – ארגון שהוקם במטרה לחשוף סודות חשובים של תאגידים גדולים. היא מצליחה להסתנן לארגון בזהות בדויה, אך אז העניינים מתחילים להסתבך. היא נחשפת לעולם הפנימי של הארגון והנאמנות שלה כלפי המעסיקים שלה מוטלת בספק. שחקנים: בריט מרלינג ("שמע את קולי", "עסקה מגונה"), אלן פייג' ("ההתחלה"), אלכסנדר סקרסגארד ("דם אמיתי"), פטרישיה קלארקסון. במאי: זל בטמנגלי ("שמע את קולי"), ארה"ב, 2012. סרט מתח חכם, אפל, פוליטי-סביבתי, אשר מצליח לבלבל את הצופים לא מעט. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 קופסה שחורה | Black Box, ערוץ Yes דרמה

קתרין בלאק (קלי ריילי, "שרלוק הולמס") היא נוירולוגית מפורסמת המנסה לחשוף את מסתרי המוח האנושי. זהו עידן המוח, "הקופסא השחורה" כפי שהרופאים מכנים אותו, מקור הכול: מהאנשים שאנחנו אוהבים, דרך התנהגותנו ומה שאנחנו מרגישים. מסתוריות אולטימטיבית. קתרין עובדת עם צוותה ב"הקוביה" מרכז נויירולוגי משוכלל וחדשני, בו היא חוקרת ומטפלת בחולים מכל העולם. המטופלים שלה סובלים ממחלות ומהפרעות נדירות וקשות, שקתרין מצליחה לאבחן ולטפל בהן. בתוך המרכז, קתרין היא רופאה בכירה ומצליחה עד מאוד, אך מחוצה לו, היא שומרת ממשפחתה, אהוביה ומכריה סוד גדול: היא לוקה בהפרעה דו קוטבית. האדם היחיד שיודע עליה הכול היא הפסיכיאטרית שלה, ד"ר הלן הארטרמף (ונסה רדגרייב), אישה אינטאיטיבית, חכמה, חזקה, המנטורית של קתרין ודמות אם עבורה, מאז ההתמוטטות הראשונה שלה, לאחר שאימה, שסבלה גם היא מאותה הפרעה, התאבדה. בכל שבוע, מגיעה קתרין אל הפסיכיאטרית המסורה לייעוץ, טיפול תרופתי ונחמה. את הגברים בחייה שומרת קתרין במרחק מה, כיוון שהיא קרועה בין וויל (דיויד אג'לה), שף ובעל מסעדה, נאה וסקסי, ובין ד"ר איאן ביקמן (דיטץ' דאווי), שותפה לעבודה הכריזמטי וחובב הנשים. וויל מעוניין באהבה והתחייבות ואילו אצל איאן העבודה קודמת לכל והוא מעולם לא רצה במערכת יחסים מחייבת, לפחות עד שפגש את קתרין בלאק. אך מה שניהם יודעים באמת על קתרין? הרבה פחות משהם משערים. ציון עגבניות רקובות: 25% מתוך 100%, ציון מטה-קריטיק: 45 מתוך 100, ציון איי.אם.די.בי: 6.0 מתוך 10.


 


 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.