המסך המפוצל

מנת היום 23/6/14

דם אמיתי 7, סעודה ים תיכונים עם אוטולנגי ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 23-06-2014
0 תגובות

04:00 דם אמיתי 7 | True Blood 7, ערוץ Yes Oh + שידור נוסף ב-22:00

הסדרה הסקסית, המפחידה, הפראית והמהנה של HBO, מהיוצר, אלן בול, חוזרת בעונה חדשה ואחרונה. ספוילר - העונה השביעית חוזרת לתחילת הדרך ועוסקת בשאלה האם ערפדים ובני אדם מסוגלים לחיות זה לצד זה וזה עם זה. היא תתבסס בעיקר על הקאסט המקורי, תתרחש בבון טאמפ ללא לוקיישנים משניים, ותתמקד בעלילה אחת עיקרית שתעסוק במערכות היחסים בין הדמויות, ובעיקר בזוגות המעורבים – ערפדים ובני אדם.

 

 

21:10 סעודה ים תיכונית עם יותם אוטולנגי | Ottolenghi's Mediterranean Feast, ערוץ 8 (הוט)

השף הישראלי/בריטי, יותם אוטולנגי, חולל מהפכה קולינרית ים תיכונית חסרת תקדים בבריטניה והצליח להפוך את טעמי האזור לנגישים ולפופולריים יותר מאי פעם. אוטולנגי שגדל בירושלים, בצומת של תרבויות מזון סותרות, מחבק מסורות קולינריות שונות עם תשוקה ויצירתיות. בסדרה, מוביל יותם מסע קולינרי דרך מדינות הים התיכון ספוגות השמש. בכל פרק יוצא השף לאי או למדינה אחרת לאורך הים התיכון ופוגש שפים וגיבורי אוכל מקומיים המציגים בפניו טעמים חדשים ומרגשים המתמזגים עם קלאסיקה מסורתית. מהשווקים של קזבלנקה במרוקו ועד לחופים היפים של כרתים, דרך הארוחות מעוררות התיאבון והמתכונים המדהימים, יותם מגיש את ההיסטוריה והאופי של המדינות על צלחת. בריטניה, 2012-2013. סדרה בת 8 פרקים, 50 דקות כל אחד, בשידור יומי.

 

 

22:00 האוניברסיטה של כלא סינג-סינג | The University of Sing Sing, ערוץ Yes דוקו

כניסה נדירה אל תוך בית הכלא השמור סינג סינג, ולניסיון לשקם את האסירים האלו – רובם כבר נשכחו על ידי מכריהם ומשפחתיהם – דרך שיטת לימוד בשם "האדסון לינק" שתעזור להם לרכוש השכלה. בימוי: טים סקוסן. 38 דקות, ארה"ב, 2014.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.