המסך המפוצל

מנת היום 16/7/14

קבלו אותי, גדולה מהחיים 4

מאת: שי שגב

פורסם: 15-07-2014
0 תגובות

21:05 מיקרוטופיה | Microtopia, ערוץ 8 (הוט)

כמה מרחב צריך בשביל להיות מאושרים? פחות ופחות בכל יום. עוד ועוד אנשים מגלים את הקסם שבבתים הקטנים, שלא לומר זעירים. היתרונות: הם חמימים ועוטפים, עולים הרבה פחות, תחזוקתם זולה ואת חלקם גם אפשר לנייד ממקום למקום. מיקרו-דירות ומיקרו-בתים נראים כיום כמענה המתבקש למחירי הנדל"ן המשתוללים. הסרט בוחן כיצד אדריכלים, אמנים ואנשים מן השורה דוחפים את הגבולות כדי למצוא תשובות לחלומות על ניידות, גמישות וחופש בצורת המגורים שלהם. שבדיה, 2013.

 

 

21:30 גדולה מהחיים 4 | Drop Dead Diva 4, ערוץ Hot3

קים קרדשיאן מצטרפת לעונה הרביעית ומגלמת את ניקי, מושא האהבה של פרד (המועמד ל"אמי" בן פלדמן, "מד מן"), שחוברת לאקסית שלו סטייסי (אפריל בוולבי, "שני גברים וחצי") במסגרת הרפתקה עסקית. מלבד קרדשיאן, מגיעים להופעות אורח גם ג'ואן ריברס, זוכת ה"גראמי" ברנדי, הטניסאית הנודעת סרינה וויליאמס, ועוד רבים אחרים. ספוילר - בפתיחת העונה החדשה, ג'יין (ברוק אליוט) ואוון (לקס מדלין, "סאות'לנד") נמצאים באיטליה, בעוד שהמצב במשרד רעוע תחת הנהלתה של קים (קייט לוורינג), וטרי (המועמדת ל"אמי" מרגרט צ'ו) נשלחת להשיב את ג'יין כדי לטפל בתיק רצח. לאור הנשיקה של גרייסון (ג'קסון הארסט, "עץ החיים") וסטייסי בסוף העונה הקודמת, פרד ממשיך הלאה עם חברה חדשה, בעוד שגרייסון מנסה להתמודד עם רגשותיו לג'יין.

 

 

22:30 קבלו אותי | Please Like Me, ערוץ Yes Oh

קומדיה אוסטרלית חדשה, שנכתבה על ידי ג'וש תומאס, קומיקאי אוסטרלי צעיר, שגם מככב בה. זמן קצר לפני יום הולדתו ה-21, החיים של ג'וש מתחילים סוף סוף להסתדר. הוא חולק בית עם חברו הטוב (והיחיד) טום, עם כלבו ג'ון והארנבת של טום, שניקווה, והוא עושה דברים של מבוגרים כמו להכין עוף בגריל ולאכול אספרגוס. אך ארועי יום אחד מכניסים את חייו לטלטלה. חברתו קלייר עוזבת אותו ומודיעה לו שהוא גיי, ומכירה לו את ג'ופרי, בחור מוזר אך חתיך. אימו הגרושה לוקחת מנת יתר של כדורים וג'וש נאלץ לעבור לגור איתה כדי להשגיח עליה, ובנוסף הוא צריך להתמודד עם רגשות האשם של אביו לגבי אימו, וניסיונותיו המגושמים להסתיר ממנה את חברתו הצעירה. באופן פתאומי, ג'וש מגלה שחייהם של הסובבים אותו מבולגנים עד מאוד, ושהוא נמצא במרכז הבלגן. עבור מישהו עם סלידה חמורה מעימותים, מדרמה ומרגשות בכלל, ההתמודדות הזו עבור ג'וש, היא אתגר עצום, ובדרכו להתמודד הוא מוזר, מרוכז בעצמו ותמיד מאוד מצחיק. ג'וש נאלץ להתבגר במהירות ולהבין שהוריו אינם הגיבורים שחשב שהם, אלא אידיוטים גמורים שאין להם מושג מהחיים – בדיוק כמוהו. ציון מטה-קריטיק: 75, ציון איי.אם.די.בי.: 8.3, עגבניות רקובות: ללא ציון.


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.