המסך המפוצל

מנת היום 28/8/14

מבטה של האהבה, האיש שאכל את עצמו למוות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 27-08-2014
0 תגובות

19:30 מקגייוור: האוצר האבוד של אטלנטיס | Macgyver, ערוץ CBS דרמה

אנגוס מקגייוור בא לחמם. הסוכן החשאי שמסרב לשאת עימו נשק ומציל את העולם עם פתרונות לא שגרתיים.

 

 

22:00 האיש שאכל את עצמו למוות | The Man Who Ate Himself to Death, ערוץ Yes דוקו

ריקי נאפּוּטי, השוקל 410 קילו, הוא אחד האנשים השמנים ביותר בעולם. הוא מתגורר באי גואם שבאוקיינוס השקט, מקום בו אין מנתחים המטפלים בהשמנת יתר שיכולים לעזור לו. כמכור לאוכל, שלא יכול לשלוט בהתמכרות שלו, הוא אינו יכול להשיל את המשקל הדרוש כדי לצאת לניתוח מחוץ לאי ולכן גם יש לו סיכוי קטן מאד להישאר בחיים. שריל, אשתו של ריקי, קונה ומבשלת לבעלה, וכאשה מסורה, נותנת לו את האוכל שהוא דורש... אך האוכל הזה הוא גם זה שהורג אותו לאט לאט. בני הזוג משליכים את יהבם על אנג'י פלורס, שעברה בעצמה ניתוח לטיפול בהשמנת יתר חולנית, אך חיה ביוסטון, טקסס, יותר מ-15,000 קילומטר מהם. פלורס מנסה לעזור לחולים שזקוקים לניתוח והיא מתכננת למצוא דרך להביא את ריקי לאמריקה כדי לקבל את הניתוח לו הוא זקוק בדחיפות, אלא שלשם כך הוא צריך לרדת במשקל. כשעולה האופציה להטיס אותו לאוסטרליה, מחצית מהמרחק לטקסס, נדמה שהצבע חוזר לפניהם של בני הזוג, אך אז הרופא האוסטרלי שמגיע במיוחד לבדוק אותו אומר – כמו כולם לפניו – שאין מה לדבר לפני שהוא יורד במשקל. ואז שריל עוזבת את ריקי, מה ששובר אותו סופית. כאשר הבריאות שלו מתדרדרת מיום ליום, והנישואין שלו מתפרקים, הסיפור מקבל טוויסט נורא, עד הסוף הטראגי. 45 דקות, ארה"ב, 2014.

 

 

 

22:00 מבטה של האהבה | The Look of Love, ערוץ Yes1

דרמה קומית על סקס, סמים ורוקנרול. סיפור חייו של פול ריימונד (סטיב קוגן), יזם עסקי שנוי במחלוקת שהוביל את עולם האירוטיקה בבריטניה לשיאים חדשים והפך לאיש הכי עשיר במדינה. הסרט הוא מסע מציצני ומהנה לעולמו של האיש שהביא את כל מה שסקסי ונוצץ לרובע של סוהו ולבריטניה כולה, במקביל לתיאור מערכת היחסים המורכבת עם משפחתו לאורך השנים. שחקנים: סטיב קוגן ("פילומנה"), אנה פריל (הסדרה "החיים על פי נד"), אימוג'ן פוטס ("כלים שלובים"). במאי: מייקל ווינטרבוטום ("הרוצח שבתוכי"), אנגליה, 2013. סרט נחמד, אך לא יותר מכך, שמביא למסך את המראה המיושן והמשעשע של לונדון בשנות ה-60, עם משחק סביר של סטיב קוגן. ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.