המסך המפוצל

מנת היום 22/9/14

האישה הטובה 6, טרור על כביש 91

מאת: שי שגב

פורסם: 21-09-2014
0 תגובות

19:30 טרור על כביש 91 | Terror On Highway 91, ערוץ CBS דרמה

שוטר צעיר בעיירה קטנה לוקח את החוק לידיו לאחר שהוא מגלה שהשריף ועמיתיו הקצינים מושחתים ואכזריים. עם לארה פלין בוייל. ארה"ב, 1989.

 

 

22:00 האישה הטובה 6 | The Good Wife 6, ערוץ Yes דרמה

עונה חדשה לדרמה המשפטית האהובה. בעונה הקודמת אלישיה וקארי עזבו את לוקהארט-גרדנר ופתחו משרד מתחרה, יחסיהם של אלישה וויל הלכו והתדרדרו, ובצעד שיצר גלי זעזוע אצל מעריציה הרבים של הסדרה, ויל נורה ונהרג במהלך משפט, על ידי הלקוח שלו, ואלישה נותרה בודדה ואבלה. בפרק סיום העונה, אלישה וקארי גילו שהכוחות החזקים בלוקהארט-גרדנר מנסים לגנוב מהם את הלקוח הכי חשוב שלהם, דבר שיגרום לקריסתם. דיאן גילתה שלואיס קנינג מתכון להרוס את המשרד שלה, במידה שלא יקבל את תפקיד השותף הניהולי, וקארי העביר אל קנינג מידע לגבי תוכניותיהן של אלישה ודיאן למזג את המשרדים, מאחר שלא היו לו מספיק קולות כדי להטיל וטו על המהלך. דיאן, שהבינה שהקרקע מתחת לרגליה מתחילה לבעור, פנתה בהצעה דרמטית לקארי ואלישה, לפיה תצטרף למשרדם ותעביר אליהם את כל לקוחותיה. כדי לטרוף את כל הקלפים לקראת העונה החדשה, לאחר שפין הסיר את מועמדותו לתפקיד התובע המחוזי, אילי ביקש מאלישה להעמיד את עצמה לבחירות לתפקיד. לעונה השישית מצטרף לתפקיד אורח מתמשך, טיי דיגס ("מרפאה פרטית"). הוא יגלם את עורך הדין דין לוין-וילקינס, שותף חדש בלוקהארט-גרדנר שבוחר לעבור עם דיאן אל פלורק-אגוס. מצטרף נוסף לעונה בתפקיד אורח הוא סטיבן פסקל ("הצילו") שיגלם את "אלפמן", אחד מבכירי מנהלי הקמפיינים במדינה, שאילי מנסה לשכנעו להריץ את אלישה לתפקיד התובע המחוזי.

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.