המסך המפוצל

מנת היום 2/10/14

זהות נרדפת, שלושה ימים ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 01-10-2014
0 תגובות

19:00 שלושה ימים | Three Days, ערוץ ויוה פלוס

דרמת אקשן שהפורמט שלה מבוסס על טכניקת "זמן אמת", בהשראת הסדרה האמריקאית "24", כאשר כל פרק זמן בשידור מקביל לפרק הזמן בחייהן של הדמויות. עלילת הסדרה מחולקת לשלושה חלקים: ההקדמה, העימות ופסק הדין וכל חלק נמשך שלושה ימים. לאחר אירוע נשיאותי כלשהו, נוסע נשיא קוריאה עם צוותו לחופשה בוילה מרוחקת. באמצע הלילה, שלוש יריות מפלחות את האוויר. כולם מחפשים את הנשיא, אך הוא נעלם. טה גיונג אחד ממאבטחיו הבכירים שנעדר מהאירוע בשל השתתפותו בהלוויית אביו, מגיע באותו הזמן לווילה ומבין מיד את חומרת המצב – יש למצוא את הנשיא במהירות האפשרית לפני שדבר היעלמו יתגלה לתקשורת ולציבור. טה גיונג מגלה במקרה שמישהו מהשירות החשאי מעורב בהיעלמותו של הנשיא והוא מחליט לצאת לבדו בעקבותיו. כעת הוא במרוץ נגד הזמן כדי למצוא את נשיא המדינה, כשבה בעת עליו לברוח מאלה שדולקים אחריו כדי לחבל במשימתו. את טה גיונג מגלם פק יו צ'ון ("על גג העולם") , עוד בתפקידים הראשיים פק הא סון ("14 יום"), סון היון ג'ו, וסו לי היון ("בעושר ובעוני"). 2 פרקים ברצף. 16 פרקים, דרום קוריאה, 2014

 

 

21:00 בן של אבא, ערוץ 10

הסרט מביא את סיפור התמודדותם של יהודה, מיכאל, עופר ואבי ששכלו את בניהם שלחמו במהלך מבצע "צוק איתן", בחודש הראשון שבו איבדו את בניהם. ארבעתם לא מאמינים לאסון הגדול שקרה להם ומתקשים לעכל אותו.

 

 

22:30 זהות נרדפת | Legends, ערוץ Yes אקשן

סדרת מתח חדשה מבית TNT ("המפענחת", "השמיים נופלים"), מבית היוצר של הווארד גורדון (הומלנד, 24), ג'פרי נחמנוף (הומלנד) ומארק בומבך, המבוססת על הספר Legends: A Novel of Dissimulation פרי עטו של רוברט ליטל. שון בין ("משחקי הכס", "שר הטבעות") מגלם את מרטין אודום, סוכן FBI סמוי המתמחה בהתחזות לדמויות אחרות, שבזמן ההתחזות להן הוא ממש הופך להיות הן. ספוילר - במשימתו הנוכחית, מרטין מתחזה ללינקולן דיטמן, מהנדס הריסות בניינים קשה יום, שלאחר שפוטר מעבודתו ושקע בחובות, אשתו עזבה אותו ולקחה אתה את בתו היחידה והנכה. בשל ייאושו, כעסו ובדידותו והתחושה שאין לו מה להפסיד, דיטמן מצטרף למיליציה בשם "צבא האזרחים של וירג'יניה",  ארגון טרור קיצוני הנלחם בממשל, בראשותו של  אדם המכונה "האב המייסד", המתכנן פיגוע רב נפגעים וקטלני. בעקבות התקפה של הכוחות המיוחדים על מפקדת הארגון, שכמעט חושפת את הכיסוי של מרטין, הוא חוזר למטה ה-FBI, ליחידה למבצעים סמויים, וכעת הוא צריך לחזור לעבוד עם המפעילה שלו,  קריסטל מגוויר (אלי לרטר, "גיבורים"), אתה הוא חולק עבר משותף, ועם צוותה הכולל את טוני רייס (מוריס צ'סטנט, "האחות ג'קי"), טורי קווין (רוב מייס," 90210") ואת מגי האריס (טינה מז'ורינו, "האנטומיה של גריי") החברה החדשה ביותר בצוות. הצוות של קריסטל אמור לצפות במרטין בפעולה, ולגבות אותו במקרה הצורך, בעוד הוא צריך לסכל את הפיגוע ולהביא את אנשי המיליציה למעצר. אך במקביל לפעילותו, מרטין חש שעוקבים אחריו, דברים מוזרים קורים לו כשהוא מחליף דמויות, אדם זר תוקף אותו ומזהירו, ששום דבר בחייו אינו כפי שהוא נראה, שזהותו האמיתית אינה ידועה ושמרטין אודום בעצם לא קיים, שאינו יודע היכן חייו מתחילים, והיכן האגדות שלו מסתיימות.  ציון מטה-קריטיק: 59 מתוך 100, ציון איי.אם.די.בי.: 7.7, ציון עגבניות רקובות: 56%.

 

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.