המסך המפוצל

האלווידון 2014

קהילת ג'וס ווידון הישראלית שמחה להזמין אתכם לאירוע הקרוב אותו היא מארגנת בסוף החודש ולהצטרף אליה

מאת: המערכת

פורסם: 11-10-2014
0 תגובות

קהילת ג'וס ווידון הישראלית מזמינה אתכם/ן להצטרף אליה!

 

קהילת ג'וס ווידון הישראלית היא גוף שהוקם במטרה להכיר, להוקיר, לקדם ולעקוב אחר יצירותיו של ג'וס ווידון, האיש שברא את "באפי קוטלת הערפדים" ועומד מאחורי יצירות טלוויזיוניות אהובות נוספות, ובהן "אנג'ל", "פיירפליי", "דולהאוס" ו- "סוכני שילד" וביים את הסרטים: "סרניטי", "מהומה רבה על לא דבר" ו- "הנוקמים".

 

הקהילה, הפועלת על בסיס התנדבותי בלבד, עוסקת בקידום כל יצירותיו של ווידון, ותיקות וחדשות כאחת, מכל הבחינות: סיפוק מידע על תכנים חדשים, ארגון הרצאות ופעילויות ועוד. הקהילה נוטלת חלק פעיל בכנסי "אייקון" ו"עולמות" ומארגנת בעצמה אירועים עבור חבריה וחברותיה – פעמיים בשנה נערכים כנסים שמטרתם לחגוג מאורע חשוב, לשמוע הרצאות, לדון ולנתח את הסדרות השונות.

 

הקהילה שמחה מאד להזמין אתכם ואתכן לחגוג איתנו ביום 30.10.14 ב"ברבן סטריט" בהרצליה (רח' המנופים 8) החל משעה 19:00 את חג ה"האלווין"- חג ידוע בייחודיותו ביצירותיו של ג'וס ווידון. במהלך האירוע תינתן הרצאה  על הקהילה וההיסטוריה שלה, יוקרנו קטעים נבחרים מתוך סרט חובבים ("מה זה השטויות האלה – באפי קוטלת הערפדים") בו מופיעים/ות, בין היתר, גם יונית לוי, שלי יחימוביץ' וקוואמי (שמתברר שגם הם מעריצים/ות של יצירותיו-של ווידון), תיערך מסיבת תחפושות, ויהיו גם בירה, קריוקי, שטויות והפתעות נוספות.. בואו לחגוג איתנו את "האלווידון 2014"! יהיה כיף!

           

     

***

                                                                    

להצטרפות לעמוד הקהילה (בפייסבוק). 

 

להצטרפות לרשימת התפוצה במייל: whedonisrael@gmail.com

 

לפרטים נוספים על "האלווידון 2014" (דרך עמוד הפייסבוק של האירוע).