המסך המפוצל

מנת היום 12/11/14

הקאמבק 2014, קבלו אותי 2 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 12-11-2014
1 תגובות

19:00 עולם פראי | Wild Things with Dominique Monaghan , ערוץ הטיולים

שחקן הקולנוע, דומיניק מונאהן (טרילוגיית "שר הטבעות", "אקס מן – המקור: וולברין" וסדרת הטלוויזיה "אבודים"), יוצא למסע בעקבות היצורים המסוכנים והחמקניים ביותר בכדור הארץ. בקניה יפגוש מונאהן בקוברה ענקית יורקת, באוסטרליה יתור אחר עטלף הרפאים, באריזונה יתעמת עם הלודרמה מרירית - לטאה ארסית הידועה בכינוי "מפלצת חילה", ובתאילנד ינפוש עם טרום קוף ארסי בשם לוריס איטי. מונאהן הוא חובב טבע מושבע ובבעלותו יער קטן בהודו. הוא תומך נלהב בזכויותיהם של בעלי חיים, פעיל בארגון PETA ובעל חיבה גדולה לחרקים ולזוחלים.

 

 

21:05 הנה בא הדוד ג'ו | Here Comes Uncle Joe, ערוץ 8 (הוט)

הוא לא הדוד שלהם, ושמו הוא לא ג'ו. אבל לזקנות של דונג, קהילה כפרית בקוריאה הדרומית, הדוד ג'ו הוא כמעט הקשר היחיד לעולם המודרני. שירות המשלוחים של הדוד ג'ו הוא יוצא דופן, הוא מגיע באופן קבוע לכמה כפרים מבודדים שאין בהם שווקים ואפילו לא תחבורה ציבורית, ומספק עד לדלת הלקוח - או אפילו למקרר – את מה שהזמין. הסרט עוקב אחר מסלול המשלוחים של הדוד ג'ו מהאביב ועד החורף, עם חיוכים, יזע ודמעות שבין אדם אחד ל-800 קשישים. קוריאה, 2013.

 

 

22:00 התיקים המסתוריים של רוסיה | Russia's Mystery Files, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ברית המועצות הייתה עולם מאיים, מדינה של סודות, שמועות ואי ודאות. אחרי שמסך הברזל נפל, ניתן בפעם הראשונה לחקור את השמועות האלה: מכלבים שעברו מוטציה ועד להר המוות המסתורי. סיפורים של עדי ראייה, חפצי אומנות ושחזורים דרמטיים שיעוררו חיים בסיפורים המדהימים האלה.

 

 

22:00 הקאמבק 2014 | The Comeback 2014 , ערוץ Yes Oh

"הקאמבק" הייתה סדרה קומית של HBO שעלתה ב-2005, ובוטלה לאחר עונה אחת בלבד, למרות מועמדויות לפרס האמי ביניהן מועמדותה של ליסה קודרו ("חברים") לשחקנית הטובה ביותר, ושבחים רבים. את הסדרה יצרה וכתבה קודרו יחד עם מייקל פטריק קינג, מיוצרי "סקס והעיר הגדולה", והיא התאפיינה בהתבוננות קומית וסאטירית על תעשיית הטלוויזיה ההוליוודית, האובססיה שלה עם הנעורים ואכזריותה כלפי כוכבות העבר. בשנים שעברו מאז, הסדרה נחשבה לכזאת שהקדימה את זמנה. בעונה החדשה צ'ריש היא הנושא של סדרת דוקו חדשה המתעדת את חזרתה למרכז הבמה אחרי שהיא מלוהקת ל-"Seeing Red", סדרת הדרמה הפיקטיבית של HBO. כמו בסדרה המקורית, גם כאן הצופים רואים בעצם את ה"חומר הלא ערוך" של הסדרה המתעדת אותה. כל פרקי הסדרה יהוו סיפור אחד (עם התחלה אמצע וסוף) אם כי יוצרי הסדרה הצהירו שהם פתוחים להמשכים עתידיים. מספר הפרקים המצומצם מאפשר ליוצרי הסדרה להחזיר חלק מחברי הצוות המקורי, כולל  מאלין אקרמן ("השומרים") וכוכב "דמדומים", "הרקולס" ו"הבלתי נשכחים" קאלן לאץ, שהיו אלמונים בזמן שידור הסדרה המקורית אך פרצו מאז והפכו לכוכבים גדולים.

 

 

22:15 סיפורי הוליווד:"ריאליטי, המציאות שאחרי" | THS: Reality Aftermath , ערוץ E!

ספיישל בשני חלקים העוסק בתהפוכות שעוברות על פליטי הריאליטי. התכנית מלווה את סיפורם של מספר כוכבות וכוכבי ריאליטי, שחוו במהלך שידור התכנית בה כיכבו, וגם לאחר ירידתה, שיאים גדולים, מסעירים ומרגשים, וגם מפלות גדולות ודיכאונות.

 

23:00 קבלו אותי 2 | Please Like Me 2 , ערוץ Yes Oh

הקומדיה האוסטרלית, שנכתבה על ידי ג'וש תומאס, קומיקאי אוסטרלי צעיר, שגם מככב בה, חוזרת בעונה שנייה. ספוילר - גם בעונה החדשה, מטרתו העיקרית של ג'וש היא לעבור את היום בלי לעצבן אף אחד. יש כלב חדש, ארנב חדש ותינוקת חדשה.  ג'וש ינסה לשמור על אחותו החדשה, להרשים את השותף החדש שלו, ייצא לדייט מפתיע עם ג'ופרי ויסתבך במסיבה פרועה בביתו, עם בני 20 פלוס שתויים. טום יפגוש בחורה חמודה, וג'וש יפגוש בחור תימהוני, ומשחק שתייה שישחקו ביחד, יהפוך למוזר מאוד, וטום ימצא את עצמו במשולש אהבה משונה. אמו תתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי וג'וש יגלה שהיא עוקבת אחר החולים האחרים ומרגישה לגמרי בבית, וארנולד יחליט להתאשפז גם הוא באותו מוסד.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.