המסך המפוצל

מנת היום 21/12/14

ואלוהים ברא את האישה, העולם על פי H&M ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 21-12-2014
0 תגובות

01:25 פשע מתוק | Hard Boiled Sweets, ערוץ MGM

פשע. חבורה של פושעים, סרסורים, זונות, גנבים ושאר אנשי שוליים, יוצאים למסע בעקבות מזוודה שבתוכה יש מיליון ליש"ט. עם: פיליפ ברטיני. בימוי: דייויד ל.ג'י יוז. בריטניה, 2012. סרט עם ליהוק מעניין, אך הניסיון לחקות את הסרטים של גיא ריצ'י ("לוק סטוק") פשוט עלוב. ציון: ♥♥♥♥♥


 

02:50 לשחרר את המפלצת | Creature, ערוץ MGM

אימה. ביערות לואיזיאנה קבוצת חברים מגלה סוד אפל ומשחררת מפלצת עתיקה מהביצות. עם: מצ'ד ברוקס. בימוי: פרד אנדרוז. ארה"ב, 2011. סרט מלא סטריאוטיפים, מביך, ומלא גועל, רפש ובוץ נוזלי. ציון: ♥♥♥♥♥


 

04:25 רוח רוח | The Great Ghost Rescue, ערוץ MGM

קומדיה. כאשר כל הבתים הישנים והנטושים הפכו למרכזי קניות, רוח רפאים אחת בשם האמפרי מנסה להחזיר את רוחות הרפאים למקומם הטבעי. עם: ג'ייסון אייזיקס. בימוי: יאן סמואל. ארה"ב, 2011.

 

 

06:00 מבוכים ודרקונים 3 | Dungeons & Dragons 3, ערוץ MGM

הפרק השלישי בסדרת הסרטים המבוססות על משחק התפקידים הפופולארי, והפעם עם יותר מכשפים, יותר גמדים ויותר אלפים. עם: אנתוני האוול. בימוי: גרי לייבלי. ארה"ב, 2012.

 

 

07:05 מקס סטיל | Max Steel, ערוץ הילדים

מקס סטיל ואנרגיית הטורבו חוזרים בעונה חדשה. מקס סטיל מורכב ממקס ומרובוט מיוחד בשם סטיל. כך, השכל הטכנולוגי של סטיל בשילוב עם כוחות הטורבו של מקס יוצרים גיבור-על בעל יכולות מדהימות שנלחם בכוחות הרשע. בעונה החדשה ימשיך מסעו של מקס סטיל להצלת העולם מההתחממות הגלובאלית ומבעיות הנפט העולמיות.

 

י


16:40 העולם המופלא של גאמבול | The Amazing World of Gumball, ערוץ הילדים

עונה חדשה. גיבור הסדרה הוא גאמבול, חתול נוירוטי ולא יוצלח במיוחד שנקלע לצרות בעל כורחו. הוא מוקף בסבבה לא שגרתית, המעוררת את דמיונם של הצופים, בין חבריו ניתן למצוא: בוטן, קקטוס ודינוזאור. מדובר בסדרה פורצת דרך מבחינה ויזואלית, שמשלבת תמונת וידאו אמתית לצד דמויות מעולם האנימציה.

 

 

17:25 פאוור ריינג'רס סופר מגה פורס | Power Rangers Super Mega Force, ערוץ הילדים

הפאוור רנג'רס, גיבורי העל האלמותיים, חוזרים בעונה חדשה, ועם כוחות-על חדשים ומיוחדים. חבורת הנערים והנערות בעלי היכולת לשנות את צורתם ל'ריינג'רס" ולהפוך לגיבורי-על, ימשיכו להילחם בכוחות הרשע במטרה להציל את כדור הארץ ואת יושביו.

 

 

20:30 בית ספר לקומנדו | Royal Marines Commando School , ערוץ אגו

מבט אקסקלוסיבי אל מאחורי הקלעים של בית הספר ללוחמים בחיל הנחתים הבריטי. נעקוב אחר 56 מגויסים טריים במהלך שלושה שבועות אינטנסיביים של טירונות. במהלך תקופה זו יתגוררו החיילים במעון ובו שישים מיטות כאשר כל רגע וכל צעד יוכתבו להם על ידי מנהל האימונים. אלו שיצליחו לשרוד את הטירונות יזכו לביקור של משפחותיהם ויקבלו היתר לחופשה קצרה בבית. תהליכי הסינון יימשכו עם אתגרים באולם האימונים, הדמיות ריאליסטיות של מצב מלחמה והאתגר האולטימטיבי: מבחני הקומנדו המפורסמים. בפרק האחרון יתחרו ארבעת הלוחמים הטובים ביותר על עיטור המלך היוקרתי. ארה"ב, 2013, 8 פרקים.

 

 

21:00 העולם עפ"י  The World According to H&M | H&M, ערוץ 8 (הוט)

רשת האופנה H&M מסתבכת: בשעה שברוב העולם מתעסקים בשיתופי הפעולה המסקרנים של הרשת השוודית עם מעצבי-על, ענקית הביגוד השוודית, המנהלת עסקים חובקי עולם נאלצת להתמודד עם טענות על ניצול עובדים, פגיעה במשאבי טבע ונזק בלתי הפיך לסביבה בבנגלדש, בסין ובאתיופיה, שם ממוקמים מפעלי החברה. הסרט חוקר את שיטות הפעולה הכלכליות ואת התנאים הבלתי נסבלים של העובדים שמייצרים את הבגדים שכולנו לובשים, ומנסה לגרום לענקית השוודית לקחת אחריות, כפי שהיא טוענת שהיא עושה, על חייהם הבלתי נסבלים של העובדים שלה במדינות העולם השלישי. צרפת, 2014.

 

 

22:00 ואלוהים ברא את האישה | Et Dieu Crea La Femme, ערוץ Yes3

הסרט שהזניק את הקריירה של בארדו, שכבשה את המסך בתפקיד הצעירה הסקסית שמסובבת לגברי סאן טרופה את הראש. בזמנו נחשב לאחד הסרטים הפרובוקטיביים ביותר, וצונזר כמעט בכל מקום; בארדו הייתה נשואה לבמאי הסרט רוז'ה ואדים. שחקנים: בריז'יט בארדו, ז'אן לואי טרינטיניאן ("אהבה"). במאי: רוז'ה ואדים ("ברברלה"). צרפת, 1956. לפי מושגים של היום, הסרט יראה תמים ועדין, אבל בזמנו נחשב לסקנדל של המאה. סרט חמוד על עלייתה המטאורית של בארדו. ציון: ♥♥♥♥♥


 

23:20 מעונה | Afflicted, ערוץ MGM

מותחן  עטור פרסים שמספר על טיול של פעם בחיים של שני חברים המקבל תפנית חדה כאשר על אחד מהם משתלט כאב לא מוסבר. עם: קליף פרווס. בימוי: דרק לי. ארה"ב, 2013. סרט אימה עם קלישאות רבות, אך עדיין מעניין וראוי לצפייה לחובבי הסוגה. ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.