המסך המפוצל

מנת היום 25/12/14

ג'ון לגוויזמו: ליצן השכונה, ג'ף, שחי בבית ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 25-12-2014
0 תגובות

17:05 הסוד שבנתינה | Secret Of Giving, ערוץ CBS דרמה

דרמה תקופתית משפחתית נוגעת ללב המתרחשת בשנת 1900. אימא חד-הורית מתקשה לעמוד בחובותיה העצומים לקראת תקופת חג המולד. האם היא תוכל להוכיח, כנגד כל הסיכויים, שמספיק בלב אוהב בכדי להציל את משפחתה? ארה"ב, 1999.

 

 

22:00 כמה טוב להיות פרח קיר | The Perks of Being a Wallflower, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 בספטמבר, 2013, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

 

22:00 ג'ון לגוויזמו: ליצן השכונה | John Leguizamo's Ghetto Klown, ערוץ Yes Oh

הקומיקאי והשחקן ג'ון לגוויזמו מופיע בספיישל החמישי שלו עבור HBO, בעיבוד למופע הסטנד אפ שלו. הספיישל מוביל את הצופים בנסיעה מצחיקה ונוגעת ללב ברכבת הרים, דרך נקודות הגאות ונקודות השפל בחייו האישיים והמקצועיים, תוך שהוא מחקה בכישרון, בהומור ובחן רב, את הדמויות השונות המאכלסות את סיפורו, את זיכרונות ילדותו, את תחילת דרכו המקצועית כשחקן, ועד להגעתו לסטים של סדרות טלוויזיה נודעות וסרטי קולנוע גדולים, בעוד הוא ממשיך לחוות חוסר ביטחון ואף דיכאון.

 

 

22:00 ג'ף, שחי בבית | Jeff, Who Lives at Home, ערוץ Yes2

ג'ף כבר בן 30 אבל עדיין חי במרתף של אימא שלו, ואין לו הרבה מושג לאן החיים שלו הולכים. המצב בכלל בלתי נסבל אם לוקחים בחשבון את אחיו הגדול, פט, איש מכירות עם משפחה ופורשה חדשה. בעקבות כמה צירופי מקרים, ג'ף יוצא למסע וגורר אתו את אחיו, למה שעלול להיות היום החשוב והמשמעותי ביותר בחייהם. שחקנים: ג'ייסון סיגל ("קח את זה כמו גבר"), אד הלמס ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס"), ג'ודי גריר ("משפחה בהפרעה"), סוזן סרנדון ("תלמה ולואיז"). במאים: ג'יי ומארק דופלאס ("סיירוס"). ארה"ב, 2013. סרט מתוק ומשעשע. לא מושלם אך חמוד לצפייה. ציון: ♥♥♥♥♥


 



החל מה-1 בינואר, 2015, הכותב ימשיך לכתוב את המדור (במתכונת דומה, אך לא זהה), באתרו הפרטי - MovieShy. אתם מוזמנים.