המסך המפוצל

מנת היום 31/12/14

המפענחת 3, אינטרנט לכול ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 31-12-2014
0 תגובות

21:05 אינטרנט לכול | A Counter History Of Internet, ערוץ 8 (הוט)

מבט לאחור על הופעתן של תנועות היוצאות להגנת חופש המידע באינטרנט שצצו בתגובה לחקיקות הולכות וגוברות, המגבילות ומצנזרות את האינטרנט על ידי ממשלות וחברות רב לאומיות. בתחילתו היה האינטרנט פרויקט של משרד ההגנה האמריקני. אולם, בעקבות לחץ בינלאומי בתחילת שנות ה־90, נאלצה ארצות הברית להודיע על ויתור על שליטתה באינטרנט. ויתור זה הוליד ברשת אזור של חופש ביטוי שהיה בלתי אפשרי לצנזר או לשלוט עליו. עם זאת, במשך שנים, זה בדיוק מה שמספר מסוים של מנהיגים פוליטיים ביקש לעשות, מה שגרם להאקרים וללוחמי חופש הביטוי והמידע להיכנס לזירה הפוליטית ולהילחם על זכותם לחופש מידע ופעילות באינטרנט. ARTE, 2013.

 

 

22:15 החתונה של ג'ייסון קנדי | The Kennedy Wedding: Jason & Lauren Get Married, ערוץ E!

בדצמבר 2011, הדוגמנית והסטייליסטית לורן סקראגס (אז בת 23) עלתה על מטוס קל בדרכה הביתה. כשירדה מהמטוס פנתה בטעות לכיוון המדחף ונפצעה באורח אנוש. הרופאים חששו לחייה, אך כשבועיים לאחר התאונה המחרידה היא התעוררה מהתרדמת. לורן איבדה בתאונה את ידה ועינה השמאלית, ובניגוד לתחזיות קודרות על פגיעה מוחית קשה, לורן הצליחה להחלים ולחזור להפעיל את בלוג האופנה הפופולארי שלה, ולפרסם ספר שיוכל להוות השראה לאנשים העוברים תקופות קשות בחייהם. את השידוך עם ארוסה, מנחה חדשות !E, ג'ייסון קנדי, עשתה ג'וליאנה רנסיק. ג'וליאנה ראיינה אותה על ההחלמה המופלאה, והחליטה שהיא מתאימה לג'ייסון. לפני כחצי שנה, ג'ייסון הפתיע את לורן בהצעת נישואין רומנטית, ובדצמבר יינשאו בטקס מרגש וצנוע (לג'ייסון יש רק 11! שושבינים). הספיישל  יספר את סיפור היכרותם ואהבתם, וילווה אותם לכל אורך ההכנות ועד ליום המרגש.

 

 

22:45 המפענחת 3 | The Closer 3, ערוץ Hot זון

עונתה השלישית של הדרמה זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב". "המפענחת", שזכתה למחמאות מהמבקרים, היא בלוקבאסטר במונחים טלוויזיוניים. למעלה מ-7 מיליון איש צפו בפרק הבכורה שלה, נתון שיא לפרק בכורה של סדרת כבלים. שיא זה נשבר שבועיים לאחר-מכן, כשבפרק ה-3 לעונה צפו 8.8 מיליון איש. במהלך שבע עונותיה, הייתה "המפענחת" לסדרה מספר 1 בכבלים במשך חמש שנים ברציפות. לצדה של קירה סדג'וויק, מככבים בסדרה ג'יי קיי סימונס ("ספיידרמן", "אוז"), ג'ון טניי ("טומבסטון"), קורי ריינולדס ("הטרמינל"), ג'י וו ביילי ("מ.א.ש"), אנתוני דניסון ("סיפור פשע"), רוברט גוזט ("סכנה ברחוב ארלינגטון"), מייקל פול צ'אן ("בדרך למטה"), ריימונד קרוז ("שובר שורות"), פיליפ פ. קין וג'ינה רברה ("הווכחנים הגדולים"). בעונות מתקדמות מצטרפת לצוות השחקנים מרי מקדונל ("רוקד עם זאבים", "היום השלישי").

 

 

זוהי מנת היום האחרונה שתתפרסם במסך המפוצל, מה-1.1.15  תוכלו למצוא את המדור  (במתכונת דומה, אך לא זהה), באתרו הפרטי של שי שגב- MovieShy. אתם מוזמנים.