המסך המפוצל

אתרי השבוע 31/08/2001

אתר טנבולות א-לה פנאי-פלוס, סקר גא וגם נוסטלגיה

מאת: שגיש

פורסם: 08-09-2001
0 תגובות
למרות שהמסך המפוצל לא רוחש חיבה עזה לטלנובלות ספרדיות (וגם לא לעבריות, אבל ניחא), אינני יכול להרשות לעצמי לפסוח על מגזר כל כך רחב באוכלוסייה רבת הדאגות שלנו, במיוחד כשאני נתקל באתר שעושה רושם שהוא סנטר האטנשיין בזירה הלטינית. "טלנובלות פלוס" הוא שמו של מיודענו, וכשמו כן עיצובו - הוא נושא בגאווה את העיצוב המדויק של אתר "פנאי פלוס" (וקראו לנו מעתיקנים. ש?יש!): לוגואים, כותרות ואפילו צבעים. באתר תמצאו כתבות שער מנצנצות ("פקונדו הוא הגבר שהפך לתשוקתן של כל הנשים בישראל, ומודל החיקוי של כל הגברים בישראל"; תסלחו לי אבל את זה אני אשאיר ללא תגובה), טורים אישיים, ספיישלים וראיונות. אוהבים את בטי המכוערת? זה המקום בשבילכם.

http://telenovelasplus.homestead.com/index.html

עושה רושם שלא רק במסך המפוצל חובבים את סדרת הטלוויזיה הגאה והמצויינה "הכי גאים שיש", כי יש עליה דיבור רציני. באתר העלום הבא שהגיע אל שולחן האימייל שלי בבקשת דחיפה לא תמצאו מידע על הדמויות או על הסדרה, לא גם תמצאו ספויילרים, תקצירים או תמונות. באתר שפותח עם לוגו תעתוק עברי של המקור, יש רק דבר אחד: סקר קטן וקל הצבעה שנושא את הכותרת: "מי הכי שווה?", ושמטרתו, ניחשתם, היא להכריע מי מהשלישייה הפותחת של הסדרה הוא הנחשק ביותר. בנים, בנות, בואו להצביע ולהשפיע

http://www24.brinkster.com/queeril

באתר הישראלי המקסים הבא תוכלו למצוא את משאת נפשכם המיופחת, שתבטיח לכם דקות שלמות של אושר טהור צרוף בנוסטלגיה מהפנטת. האתר "טלוויזיות" מגיש עבורכם, ורק עבורכם, רשימה נכבדת של נעימות הפתיחה של סדרות הטלוויזיה הנוסטלגיות הישנות שגדלנו עליהן בחינוכית, כמו "מרקו", "טאו טאו", "קטקטים", "מוש השור", "טוב טוב הגמד" ועוד רבים וטובים. רגע, זה לא הכל, חוץ מסדרות של החינוכית ממשיך האתר להנעים את חדרי לבכם, ומגיש גם נעימות של סדרות רכש מחו"ל (תחת הכותרת "אינטר-גלקטיק"), ובינהם "מקגיוור", "רובוטריקים" ואפילו "הטוב, הרע והמכוער". שווה.

http://www.geocities.com/televizyot/a.html