המסך המפוצל

הסדרות החדשות - חלק ב`

הסדרות החדשות של abc: קצת דינוזאורים, עוד מישהו שחוזר לעבר והרבה מיחזור. כתבה שניה

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 09-09-2002
7 תגובות


That Was Then
פרק פתיחה: 27/9
כללי: גם אני רוצה לחזור אחורה בזמן.
הקונספט: בחזרה לעתיד.
הצעה לשם עברי: זה היה אז, בחזרה לעבר.
פרטים: טראביס גלאס שונא את החיים שלו. בגיל שלושים הוא עדיין גר עם אמא שלו. אהובת ליבו עוד מימי התיכון נשואה לאחיו, גרג, איתו הוא מנהל סוכנות הימורים. הוא מייחל לאפשרות לחזור אחורה בזמן כדי לתקן דברים, דבר - שבאופן מפתיע - אכן קורה, תודות לתופעה חשמלית תמוהה. הוא חוזר 14 שנה אחורה ומקבל הזדמנות לשנות את חייו. נשמע מוכר? הסיבה היא פשוטה: רשת WB מעלה לשידור שמונה ימים קודם לכן את Do Over, קומדיה שנשמעת בדיוק אותו דבר.
מי: חבורה של שחקנים עם מעט מאד עבר בטלוויזיה או בקולנוע, מה שלא בהכרח אומר שהסדרה תהיה גרועה. יוצא מהכלל: ג'פרי טמבור, מי שהיה האנק ב"המופע של לארי סנדרס".
הימור: יחד עם Do Over יצליח בטירוף ויגרור אחריו גל היסטרי של סדרות "חזרה לעבר", "חילוף גוף זקן בצעיר יותר", ו"מסעות בזמן". או שלא.
האתר של That Was Then







8 Simple Rules for Dating My Teenage Daughter
פרק פתיחה: 17/9
כללי: קומדיה.
הקונספט: צער גידול בנות מודל 2002.
הצעה לשם עברי: שמונה חוקים פשוטים, מותק - הילדות גדלו.
פרטים: פול הנסי מחליט לעזור לאשתו, שרוצה לחזור לעבוד, בגידול יותר אקטיבי של ילדיהם. הוא מגלה להפתעתו ששתי בנותיו היקרות הפכו לעלמות-חן מתבגרות, למרות העובדה שהוא עדיין מתייחס אליהן כאל ילדות קטנות.
מי: ג'ון ריטר ("שלושה בדירה אחת", אבא של בן ב"פליסיטי" ועשרות סרטים), בתפקיד האב, קת'י סיגל (פגי מ"נשואים פלוס", קולה של לילה ב"פיוצ'רמה") בתפקיד האם והיא נראית שונה לחלוטין מאשתו של אל באנדי ומהדמות המצויירת סגולת השיער ובעלת העין האחת.
הימור: עושה רושם שמדובר בסדרה חמודה למדי. סיכוי לא רע לעונה שניה, לא יותר מזה.
האתר של 8 Simple Rules







Dinotopia
פרק פתיחה: 10/10.
כללי: פנטזיה, דינוזאורים והרבה הרבה אפקטים מיוחדים.
הקונספט: עולם בו בני אדם ודינוזאורים חיים בשלום.
הצעה לשם עברי: דינוטופיה, גן הדינוזאורים.



פרטים: שני אחים מוצאים את עצמם על אי בו דינוזאורים ובני אדם חיים בהרמוניה. הם מנסים להבין מה קורה שם בדיוק ובתוך כך גם לחשוף חלקים באי, שאחרים חששו להגיע אליהם. בחודש מאי השנה שודרה מיני סדרה בעלת אותו שם שנראתה מרהיבה על פי הדיווחים. הסדרה הזאת היא למעשה המשך ישיר של המיני-סדרה הזאת, רק עם שחקנים שונים.
מי: סדרה מבית היוצר של הולמרק, שהביאה גם את "לילות ערב", "קליאופטרה" ו"מרלין". שחקנים: מייקל ברנדון, בעל ניסיון עשיר בקולנוע ובטלוויזיה (למשל "דמפסי ומייקפיס", למי שזוכר, אבל גם תפקידי אורח ב"אלי מקביל", "הפרקליטים", "ג'אג" ו"נני"), ג'ונתן הייד (ששיחק, בין היתר, ב"המומיה", "טיטניק" ו"ג'ומנג'י") ואריק ון דטן, בתפקיד אחד האחים, ששיחק בקומדיה הכושלת "בן בין בנות".
הימור: התפאורה יפהפיה, השחקנים בעלי ניסיון. גם היותר צעירים נראים מבטיחים. אין שום סיבה שהסדרה תיכשל, מה שכמובן מגדיל משמעותית את הסיכויים שלה ליפול.
האתר של Dinotopia







Life with Bonnie
פרק פתיחה: 17/9
כללי: קומדיה.
הקונספט: חייה העמוסים של מגישת טלוויזיה.
הצעה לשם עברי: החיים עם בוני, העולם על-פי בוני.
פרטים: בוני מולוי היא מגישת תוכנית בוקר בשיקגו שמתמרנת בין חייה הציבוריים לחייה הפרטיים עם בעלה הרופא ושני ילדיה.
מי: בוני האנט ("ג'רי מגווייר", "גרין מייל", "ג'ומנג'י") היא בוני מולוי, מארק דארווין הוא מארק מולוי, דיוויד אלן גריר (אף הוא היה ב"ג'ומנג'י") הוא דיוויד בלואווס וגם לצמד הילדים קוראים כפי שקוראים להם בחיים האמיתיים. הרעיון נראה מוכר? נכון. "קרובים קרובים" עשו את זה קודם.
הימור: קומדיה שלא תשרוד אפילו שישה פרקים.
האתר של Life with Bonnie








Less Than Perfect
פרק פתיחה: 1/10
כללי: קומדיה.
הקונספט: נערה עובדת.
הצעה לשם עברי: פחות ממושלם.
פרטים: לקלאודיה קייסי, מזכירה זוטרה בחברת חדשות, יש סיכוי לקבל את העבודה שהיא חלמה עליה כל חייה: להיות העזר כנגדו של המגיש הכוכב של הרשת.
מי: שרה רו שהיתה קרמן פררה מ"פופיולר" בתפקיד קלאודיה תנסה לסחוב על כתפיה את הסדרה כולה. אנדי דיק מלהיטים קולנועיים בלתי נשכחים כ"אחי, איפה האוטו?" ו"זולנדר" מככב אף הוא, כמו גם אריק רוברטס הותיק. טרי מינסקי שאחראית על הכישלון המהדהד "המופע של ג'ינה דיוויס" אחראית גם על זה.
הימור: יש מצב לסיפור הצלחה קטן.
האתר של Less Than Perfect







Push, Nevada
פרק פתיחה: 17/9
כללי: דרמת מתח בשילוב אינטרקטיבי של הצופים. לא פחות.
הקונספט: טווין פיקס, הדור הבא.
הצעה לשם עברי: נבאדה.
פרטים: ג'ים, רואה חשבון של מס הכנסה, מקבל פקס מיסתורי ובו פירוט על סכום כסף חסר בקזינו ויוצא בעקבותיו אל העיירה "פוש", שם הוא פוגש קבוצת דמויות מוזרות. בכל פרק מושתלים רמזים בדרך לפתרון התעלומה, אותה מוזמנים הצופים לפענח.
מי: בן אפלק ושון ביילי, שאחראים גם על "פרוייקט גרינלייט" עומדים מאחורי הפרוייקט הזה. בתפקיד ג'ים, דרק ססיל, מהסדרה הכושלת "פסדינה" שמשודרת בערוץ 3 בימים אלה. ג'ון פוליטו, קרוסטי מ"רצח מאדום לשחור", משתתף אף הוא.
הימור: הלהיט הבא. אם כי, זה משודר מול "זירת הפשע" ו"וויל וגרייס".
האתר של Push, Nevada







MDs
פרק פתיחה: 25/9
כללי: דרמת בית חולים.
הקונספט: "רפואה יכולה להיות עסק משתלם, אלמלא כל האנשים החולים הללו".
הצעה לשם עברי: רופאים.
פרטים: בית חולים בסן פרנסיסקו. שני רופאים צעירים ומורדים שמנסים למצוא את הדרך הטובה ביותר לטפל בחולים שלהם, מחליטים לערוק ולפתוח מרפאה פרטית שתטפל כמו שצריך בחולים.
מי: ג'ון האנה ("דלתות מסתובבות", "המומיה"), וויליאם פיצ'נר ("פרל הארבור", "הסערה המושלמת", "גו", "ארמגדון" ועוד), אדוארד הרמן (סבא גילמור מ"בנות גילמור")
הימור: ייפול מהר כמו "בשליחות החיים", ולו רק בגלל שזה משודר מול "חוק וסדר".
האתר של MDs