המסך המפוצל

המלך הוא עירום

`למרות שקיבלתי כבר הצלפה בפה על הדבר הבא שאני עומד להגיד, אני פשוט לא יכול לשתוק עוד`. שגיא אישה צועק

מאת: שגיש

פורסם: 16-07-2001
1 תגובות
אני יודע שאני צריך לרחוש כבוד למבוגרים ממני, בפרט לאלה שיצאו מוצלחים, ויש להם רזומה שלם לגלול בפניי, וגם שם עולמי. אבל כל אלה ביחד לא יגרמו לי לשנות את הצהרתי הבאה, אותה אני צועק מעל גגות תל-אביב, כי המלך הוא עירום:

שלמה בראבא פשוט לא מצחיק!

אל תסתכלו עליי ככה. כן, זו לא הפעם הראשונה שאני אומר את זה, אבל התוכניות האחרונות של "של מי השורה הזאת" רק גורמים לדחף הבלתי נשלט שלי לשחרר הפליטה הזאת לבלתי נסבל, והנה אני אומר את זה. בתור מנחה של מה שאמורה להיות ה-תוכנית ה-מצחיקה בטלוויזיה, בראבא הוא אולי לא הליהוק הכי לא מתאים לתוכנית, אבל הוא לא מתאים בהחלט. הסגנון הקבוע והמאוס שלו, לא רק בתוכנית אלא גם במשחק הרגיל שלו, לא משתלב טוב עם צוות המצחיקנים הצעיר (הבוז לרועי לוי שלא מבין מתי לרדת מהבמה), והוא מעכיר על כל האווירה שמנסה (ולאחרונה לא מצליחה לחלוטין) לשעשע. יתרה מכך, גם במערכוני הבונוס שבהם הוא משתתף הוא מפגין כישורים כושלים בבידור.

אולי זה כי הוא שייך לדור אחר, ובדור ההוא הוא מצחיקן גדול. אולי זה פשוט אני, הוא לא מוצא חן בעיני. אבל כששמעתי את ההערה הזאת היום מפי אחרים (ולא כמו בפעם שעברה שאמרתי אותה וקיבלתי הצלפה בפה כמו ילד שמקלל אישיות חשובה), אני מרגיש את הביטחון המלא לומר בקול שצריכים מישהו אחר על הזמזם.