המסך המפוצל

הממיר 3

רק בישראל חזרה, המכושפות משתפרות, פילי מידרדרת, ולמה אין מה לראות בטלוויזיה ביום שישי?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 19-10-2002
27 תגובות
10. הם אומנם לא נעדרו לזמן רב, אבל היה ממש כיף לראות את פתיחת העונה החדשה של "רק בישראל", חדשה ונקיה כמו המוקטעה ברמאללה, עם בעלה הנאה שמו שמעון. היה שווה לחכות את השבוע הנוסף. ההברקה: המערכון של שלישיית "מה קשור" עם הפארודיה הגאונית על שלמה ארצי. מקורות יודעי דבר מספרים שהקטע המשעשע מתוך "התיקון" ששודר בערוץ 8, היה רק חלק קטן מתוך תוכנית משעשעת להפליא ומומלצת לצפייה, שתשודר בשידור חוזר, הערב, 19/10/02. גם "בנות בראון" ממשיכה להיות נפלאה.

9. "באולינג" של מלקולם באמצע. הפרק הקומי הטוב ביותר. וכל מילה נוספת מיותרת. רק שימו לב לשידורים החוזרים.

8. עוד פרק מעולה שודר השבוע ב"משמרת שלישית" ובו אישה שקפצה אל מותה תרמה את ליבה לילדה בת 8 שהיתה זקוקה להשתלת לב. אירועי הפרק היו מרגשים ונעשו בצורה מצויינת. שיר הסיום של הפרק הזכיר ודאי לצופים הקבועים ערוץ 3 סדרה אחרת שמשודרת שם, "סמולוויל". "Somebody Save Me" מתפקד כשיר הנושא של הסדרה המתארת את קורותיו של הסופרמן הצעיר, אולי הדבר שאמריקה שאחרי ה-11 בספטמבר, זקוקה לו יותר מהכל.



7. ה"מכושפות" משתפרות משבוע לשבוע. הפרק השלישי של העונה היה מרגש ומשעשע ועסק, בין היתר, בהתמודדות עם המוות של פרו. פיבי מגלה בגרות מפתיעה, פייפר מנסה לחזור ולהיות פייפר ופייג' מראה לנו מה היא יודעת לעשות (והסצינה עם הציצים המוגדלים היתה ממש מעולה). אחלה.

6. ברכות לאריק שרון על שבירת שיא עולמי חדש: הוא הצליח לומר 6 פעמים את המילה "טרור" במשך פחות מחצי דקה, ביום שלישי האחרון במסיבת העיתונאים שהיתה לו עם הנשיא האמריקני בוש.

5. יומיים לפני מה שאמור היה פרק הפתיחה של "רק בישראל", שודר בביפ פרק של הסימפסונז ובו בארט זוכה לפרסום בעקבות המשפט "I Didn't do it". בפרק זוכה בארט להצלחת ענק, בדיוק כמו "כבוד השר" עם ה"אני יכול לנסות" שלו, ששורדת בדיוק את כמות הזמן ששרדה ההצלחה של מיקי גבע. מדהים איך יכול פרק ישן של הסימפסונז להקביל למציאות הבידורית שלנו.

4. "פילי" מתחילה להידרדר. אחרי פרקי הפתיחה המצויינים, ניכרת ירידה תלולה ברמת האירועים, המקרים, הדיאלוגים והמשחק. עכשיו ברור מדוע הסדרה שרדה עונה אחת בלבד.



3. זה רק נדמה לי או שאין מה לראות בטלוויזיה ביום שישי? רשת ממחזרת סרטים, ערוץ 1 חוזר לעבר ורק 22 דקות מסכנות בערוץ 3, עם הפרקים החדשים של "מפגשים מהסוג האישי", שוות משהו. חבל. וזה בניגוד למה שקורה בשבת.

2. יש לפחות שלוש שיטות שונות למנוע את קטיעת הפרק של "חוק וסדר מדור מיוחד", רבע שעה לאחר פתיחתו, לטובת מהדורת חדשות של חמש דקות בחצות: א. לדחות את המהדורה ל-00:30 ב. לשדר אותה בשעה 23:45 ג. לשנות במעט את לוח השידורים, כך ש"חוק וסדר" המקורית תתחיל בשעה 23:15 במקום ב-23:00 ובכך אפשר יהיה לדחוף את המהדורה בין שתי הסדרות. וכמובן, האפשרות ההגיונית מכולם: לוותר לגמרי על המהדורה, בפרט כשב-23:00 שודרה כבר אחת. חבל, ודווקא אחרי שלפני שבועיים שיבחנו את הערוץ הראשון.

1. מתי טלעד ישבצו את "אליאס"? מי יקנה את "24"? ולמה היינו צריכים ללמוד מ"רייטינג" של השבוע שלמרות ש"ביפ" אמרו שהם רכשו את העונה החמישית של "באפי" מסתבר שהם טרם רכשו אותה בכלל? אנחנו ממשיכים לחכות.