המסך המפוצל

מנת היום 20/8/14

הפשיטות הגדולות, 3096 ימים ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 19-08-2014
0 תגובות

21:00 הפשיטות הגדולות | WWII's Greatest Raids , ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרה הלוקחת את הצופים אל לב יחידות החיילים ברגעי המפתח בהיסטוריה, ועוקבת אחר היכולות שהפגינו במהלך הקרבות. הסדרה מתארת כיצד יחידות צבא שונות, כמו הריינג'רס האמריקנים, הקומנדו הבריטי, חיל הנחתים של ארה"ב או הצי המלכותי, שינו את מהלך הקרבות, ולעיתים את מהלך המלחמה עצמה, בעזרת האומץ, התעוזה והמחויבות שלהם.

 

 

21:45 ארץ הישימון | No Man's Land, ערוץ ההיסטוריה HD

לפרטים, ראו יום ראשון, 20 ביולי, 2014, בשעה 22:10


22:00 3096 ימים | Days 3096, ערוץ Yes1

דרמת מתח הישרדות, המבוססת על הסיפור האמיתי והמצמרר שהכה בתדהמה את העולם כולו, על נטשה קמפוש - ילדה בת 10, שנחטפה מביתה והוחזקה במרתף במשך שמונה שנים על ידי גבר מבוגר. הסרט מבקש לתאר את מערכת היחסים הבלתי נתפסת בין החוטף לשבויה שלו. הסרט נקרא על שם הספר האוטוביוגראפי שהוציאה קמפוש. התסריט נכתב בעקבות ראיונות רבים שנערכו עמה ובשיתוף פעולה מלא איתה. שחקנים: אנטוניה קמפבל-יוז ("אלברט נובס"), ת'ור לינדהרט ("השאירו את האור דולק"). במאית: שרי הורמן ("פרח המדבר"), גרמניה, 2013. אין בסרט עבודה רגשית מורכבת, שמותירה בצופה לקח או תובנה משמעותית, אלא בעיקר קדרות ותחושת עצבות בלתי מוסברת. ציון: ♥♥♥♥♥



***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.