המסך המפוצל

מנת היום 28/10/14

מחשבות פליליות 10, ספייק איילנד ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 27-10-2014
0 תגובות

07:05 הדרקון הראשון שלי 2 | Dragons: Riders of Berk 2, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרת האנימציה המבוססת על סדרת הספרים המצליחה של קרסידה קוואל. הסדרה מבית Cartoon Network, עוקבת אחר הרפתקאותיהם  של  – היקאפ, אסטריד וראפנאט. לאחר שבני האדם למדו כיצד לאמן את הדרקונים, יהיה עליהם לגלות כיצד לחיות עמם בשכנות.

 

 

22:00 ספייק איילנד | Spike Island, ערוץ Yes3

ב-1990 מחליטה להקה של צעירים לעשות הכול כדי להגיע לספייק איילנד ולהיכנס להופעה של הלהקה הכי לוהטת באיים הבריטים באותם ימים - הסטון רוזס. הסרט עשיר במוזיקה נהדרת, הרבה אהבה וגם קצת מוות, ובעיקר - דמויות נוגעות ללב. סרט חובה לחובבי מוזיקה בריטית משובחת, ובפרט למעריציה של הסטון רוזס. שחקנים: אליוט טיטנסור ("הענק וגנו"), ג'ורדן מרפי ("לגדול בלי בושה"). במאי: מאט וויטקרוס. בריטניה, 2012. תסריט מלא שברים וסצנות ערוכות בחופזה מביאים לסרט בלתי אמין ומלא קלישאות. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 מחשבות פליליות 10 | Criminal Minds 10 , ערוץ Yes אקשן

סדרת הלהיט של רשת CBS חוזרת לעונתה העשירית. בסיום העונה התשיעית עזבה את הסדרה ג'ין טריפלהורן, הסוכנת אלכס בלייק. ג'ניפר לאב יואיט ("הלוחשת לרוחות")  מצטרפת אל הקאסט של הסדרה בעונה החדשה, בתפקיד סוכנת סמויה של ה-FBI. ספוילר - בחקירה הראשונה העונה, הצוות חוקר סדרת רציחות שבהן הרוצח מוודא שלא ניתן לזהות את הקורבן שלו בשום צורה. במקביל הצוות מקבל בברכה לשירותיו את קייט קלהאן (לאב יואיט), סוכנת מיוחדת של ה-FBI, שמביאה ניסיון ייחודי, ליחידה.

 

 

22:30 ספר הסודות של אמריקה 3 | America's Book of Secrets 3, ערוץ ההיסטוריה HD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 06 באוגוסט, 2014, בשעה 21:20 בערוץ ההיסטוריה

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.