המסך המפוצל

המסך המפוצל בן 11

אנחנו חוגגים עוד שנה של דיבורים על טלוויזיה, מזל טוב לנו!

מאת: המערכת

פורסם: 11-07-2012
17 תגובות

הידעתם: ה-11 ביולי מופיע כערך בויקיפדיה, ובערך זה מצוינות רשימות שונות, רשימת אנשים מפורסמים שזכו להיוולד בתאריך זה, רשימת האנשים המפורסמים שמצאו בתאריך זה את מותם, וגם רשימה של אירועים היסטוריים חשובים שהתרחשו ביום זה, דוגמת נפילת הבסטיליה ב-1789 או לחילופין זכייתה של ספרד בגמר מונדיאל 2010.

 

אנחנו מציינים היום אירוע חשוב נוסף שאירע בתאריך זה, אירוע שנפקד משום מה מעמוד הויקיפדיה המדובר - יום הולדתו של המסך המפוצל, שהשנה הפלא ופלא הוא גם הגיע לשנתו האחת עשרה. 

 

כמיטב המסורת של השנים האחרונות אנו חוגגים את האירוע בסיכום חגיגי של נתוני האתר בשנה החולפת. יום הולדת שמח!


הסדרות שחיפושן היה הנפוץ ביותר בהובלה אל המסך המפוצל: במקום החמישי משחקי הכס, במקום הרביעי סקינס, במקום השלישי האוס, במקום השני Once Upon a Time ובמקום הראשון שרלוק.  

 

 

הכתבות הנקראות ביותר בשנה האחרונה שאינן ממירים: במקום החמישי לוח סדרות הסתיו, במקום הרביעי משחק הסדרות הגדול, במקום השלישי אחלה בחלה דוד של גבר, במקום השני חדש על המסך, ספטמבר ובמקום הראשון אירוע העשור.

 

הממיר הנקרא ביותר בשנה האחרונה הוא הממיר של ה10/10/11 והוא דרך אגב במקום השלישי הכללי של הכתבות הנקראות ביותר השנה.

 

הגולשים שהגיבו הכי הרבה בשנה האחרונה במגזין (מלבד העורכים):

במקום החמישי – האסתטיקה של החבובות, במקום הרביעי-זלפה, במקום השלישי- דורון ז, במקום השני –kitty, ובמקום הראשון בהפרש של יותר ממאה תגובות -darthziv.

 

הגולשים שהגיבו הכי הרבה באתר בשנה האחרונה בפורומים:

במקום החמישי - תתש, במקום הרביעי - טריליאן, במקום השלישי - זלפה, במקום השני - דורון ז שמחזיק גם בתואר כותב הכתבה שזכתה להכי הרבה תגובות השנה - חתולי הרעם, וגם אירח השנה כמה מפגשים מפוצלים, ותודתנו נתונה לו על כך. ובמקום הראשון בפער של כמעט חמישים הודעות מהמקום השני מיקה שמחזיקה גם בתואר כותבת הודעת הפורום שיצרה את השרשור הארוך ביותר- ההודעה על סופה של "עקרות בית נואשות".

 

זהו, שיהיה במזל ולעוד המון שנים של טלוויזיה משובחת! אל תשכחו להגיב (אולי שנה הבאה אתם תהיו אלה שיוזכרו בסיכום השנתי) ולספר לנו איזה כיף זה שיש יום הולדת ואיפה הייתם לפני אחת עשרה שנים.


 המסמ"צ בחברה טובה, גם אריה סטארק בת 11